معرفی و دانلود کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن

عکس جلد کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن
قیمت:
۱۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن

کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن نوشته‌ی کارن کایل پاتریک، داستانی درباره‌ی پذیرش و همکاری است. وقتی مداد روی صفحات کتاب نقاشی می‌کشد، پاک‌کن قسمت‌هایی از کار مداد را پاک می‌کند. این کتاب به برداشت‌های متفاوت مداد و پاک کن از خلاقیت پرداخته و به آن‌ها نشان می‌دهد که آثار هنری‌شان وقتی با هم کار می‌کنند، خلاقانه‌تر و زیباتر است. قابل ذکر است کتاب حاضر در سال 2019 توسط مجله‌ی Parents به عنوان یکی از «بهترین کتاب‌های کودکان» برگزیده شد.

درباره‌ی کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن

این کتاب، داستانی همراه با تصویرهای بامزه و پیامی دلنشین است که قصه‌ی واقعی تبدیل شدن مداد و پاک کن به بهترین دوستان هم را روایت می‌کند.

مداد از ابتدای داستان وسواس زیادی در طراحی دارد و عاشق این است که تمام کارهایش، به خصوص نقاشی، را به تنهایی انجام دهد. پاک کن وقتی برای اولین‌بار نقاشی‌های مداد را می‌بیند، نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد و خط‌خوردگی‌ها و بخش‌های اضافه را پاک نکند. او معتقد است که حذف انتخابی برخی از کارهای مداد باعث بهتر شدن طراحی نهایی می‌شود، اما مداد مخالف است. اختلافات آن‌ها و این پیام که چگونه هرکدام از آن‌ها به پتانسیل یکدیگر پی می‌برند، بن‌مایه‌ی اصلی کتاب را تشکیل می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن

کارن کایل پاتریک (Karen Kilpatrick) در کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن (When Pencil Met Eraser) درباره‌ی دوستی و اهمیت همکاری می‌نویسد. او با استفاده‌ی ترکیبی از طراحی‌های مداد و تصاویر کامپیوتری، هر صفحه‌ی کتاب را به سفری لذت‌بخش برای کودکان و همچنین مخاطبان جوانش تبدیل می‌کند. هر شخصیت داستان دارای یک فونت منحصر به فرد است و این کتاب، یک داستان سرگرم‌کننده و لذت‌بخش برای افزودن به قفسه‌های کتابخانه و اوقات فراغت کودکان است.

انتشارات مهرسا این کتاب را همراه با داستان‌های دیگری از این مجموعه، مانند قصه‌ی دوستی مداد و ماژیک، با ترجمه‌ی سیده هستی حسینی منتشر و چاپ گردانیده است.

در نکوداشت کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن

  • نگاهی خلاقانه و جذاب به وسعت دنیای هنر. (Kirkus Reviews)
  • خوانندگان پیر و جوان به طور یکسان از این داستان بامزه لذت خواهند برد. (School Library Journal)

جوایز و افتخارات کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن

  • بهترین کتاب کودک سال 2019 از سوی مجله‌ی Parents
  • حضور در لیست بهترین کتاب‌های کودکان LA/CBC سال 2020

کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن، نگاهی فانتزی و بامزه به وسعت هنر است و از این رو برای کودکان 3 تا 7 سال که خلاقیت هنری داشته و به این حوزه علاقمندند، بهترین انتخاب است. اگرچه پیام زیرکانه و دوستانه‌ی این کتاب، آن را تبدیل به داستانی ضروری برای تمام مخاطبان جوانش نیز می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن
نویسنده،
مترجمسیده هستی حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-622-7437-29-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن

برای دریافت کتاب قصه‌ی واقعی مداد و پاک کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.