معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور تألیف اکبر هنرمند یک کتاب کمک درسی مهم و اساسی برای کسانی‌ست که قصد دارند در آزمون کنکور سراسری شرکت کنند. یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌هایی که هر کتاب کمک درسی کنکور باید از آن بهره‌مند باشد، ارائه‌ی روش‌های نوینِ تست‌زنی و همچنین تأکید آگاهانه بر مواردی است که برای موفقیت در این آزمون ضروری‌ست و این کتاب از چنین ویژگی ارزشمندی برخوردار است.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور

اکبر هنرمند کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور را تالیف کرده و نشر محبوب و مطرحِ مهر و ماه نو آن را منتشر کرده است. کتابی که پیش رویتان قرار دارد، اثری‌ست که می‌تواند شما را چندین مرحله در فرایند آماده شدن برای کنکور پیش ببرد. اکبر هنرمند به خوبی از شیوه‌ها و شمایلِ تست‌های کنکور آگاه است و مجموعه‌ای از نکات کلیدی، موارد جزئی در تست‌زنی و موارد مهم را که می‌توانند برای هر دانش‌آموزی ارزشمند باشند، در کتاب تألیفی خود گنجانده است.

کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور در واقع بخش‌های حفظی و محتواییِ کتاب درس شیمی را شامل می‌شود. تمام دانش‌آموزان می‌دانند که در سوالات کنکورِ مربوط به درس شیمی، همیشه تعدادی از تست‌ها به این بخش‌های حفظی اختصاص دارند. آشکار است که دانش‌آموزان قادر نخواهند بود تمام مطالب کتاب‌های درسی را بخوانند یا در صورت خواندن، همه‌ی آن‌ها را به خاطر بسپرند. بنابراین به اثری نیاز دارند که موارد کلیدی، مهم و کنکوری را دسته‌بندی کرده باشد. کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور دقیقاً به همین منظور منتشر شده است. اثری که قرار است برای شما خلاصه‌ای فشرده اما کاربردی از مطالبی که باید بخوانید و بدانید را ارائه دهد. پس اگر می‌خواهید در آزمون کنکور شرکت کنید و نمی‌دانید چگونه حجم عظیم و سنگین مطالب کتاب‌های درسی را هضم کنید، این کتاب بهترین راهنما و ابزار شما برای تسلط یافتن بر بخش‌های حفظی درس شیمی است.

نویسنده در این اثر برای هر درس یک جدول و عنوان طراحی کرده که تمامی آن‌ها ارجاع به یکی از دروس کتب درسی است. در هر بخش خلاصه‌ای از آن درس به شما ارائه شده است و همراه با شرح مباحث، نکات تستی نیز عنوان شده‌اند. این فهرست‌بندی‌ها و جدول‌ها به دانش‌آموزان ایده‌ای از هر مطلب مورد بحث می‌دهند تا با سهولت بیشتری به مطالعه مشغول شوند. همچنین گفتنی‌ست که شیوه‌ها و تکنیک‌های مؤثر تست‌زنی نیز آموزش داده شده تا دانش‌آموزان به راحتی به سؤالات مربوط به بخش حفظیات درس شیمی پاسخ صحیح دهند.

از دیگر ویژگی‌هایی که در کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور وجود دارد و توسط نشر مهر و ماه نو منتشر شده، ارائه‌ی سؤالات پرتکرار سال‌های گذشته است و تأکیدی که اکبر هنرمند بر این تست‌ها دارد. تعدادی از تست‌های مربوط به بخش حفظیات درس شیمی در طول‌ سال‌های اخیر پرتکرار بوده‌اند و اکبر هنرمند نکاتی را که بایدمورد توجه قرار دهید به شما متذکر شده است. با خواندن کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور دیگر می‌توانید به طور کامل از پاسخ دادن به پرسش‌های مربوط به این بخش مطمئن باشید.

کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور توسط اکبر هنرمند تالیف و به‌همت انتشارات مهر و ماه نو عرضه شده است.

کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور برای دانش‌آموزان کنکوری مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

پایه دهم
فصل 1: کیهان، زادگاه الفبای هستی
فصل 2: ردپای گازها در زندگی
فصل 3: آب، آهنگ زندگی
پایه یازدهم
فصل 1: قدر هدایای زمینی را بدانیم
فصل 2: در پی غذای سالم
فصل 3: پوشاک، نیاز پایان‌ناپذیر
پایه دوازهم
فصل 1: مولکول‌ها در خدمت تندرستی
فصل 2: آسایش و رفاه در سایه شیمی
فصل 3: شیمی جلوه‌ای از هنر، زیبایی و ماندگاری
فصل 4: شیمی، راهی به‌سوی آینده روشن‌تر
پیوست‌ها: واکنش‌ها، کاربردها و رنگ‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات321
زبانفارسی
شابک978-600-317-398-9
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی حفظیات شیمی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.