معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال نوشته‌ی سید مسعود طایفه و جواد ترکمن، یکی از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری این سه مبحث درسی سال‌های دهم تا دوازدهم است که به شما کمک می‌کند علاوه بر یادگیری جامع کتاب‌های درسی، بر سوالات و تست‌های این درس هم مسلط شوید.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال

درس گسسته و آمار و احتمال، یکی از پیچیده‌ترین درس‌های رشته‌ی ریاضی و فیزیک است که بسیاری از دانش‌آموزان را از این رشته‌ی تحصیلی می‌ترساند. واقعیت هم همین است؛ گسسته و احتمال، درس‌های دشواری هستند که برای یاد گرفتن درست آن علاوه‌بر هوش کافی، تمرکز و توجه زیاد دانش‌آموز و تمرین مکرر، به آموزگاری خوب و کاربلد هم احتیاج است. کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال نوشته‌ی سید مسعود طایفه و جواد ترکمن، می‌تواند مانند یک آموزگار خوب کمکتان کند. این کتاب، همه‌ی آن چه را باید از کتاب‌های سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم این درس بدانید خلاصه کرده است.

کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال مباحث را به ترتیب کتاب درسی مطرح می‌کند. هر مبحث در این اثر، با توضیحاتی جامع و کامل اما کوتاه ارائه می‌شود و سپس با مطرح کردن چند تست مهم از آن مبحث، و پاسخ تشریحی آن به همراه شرح سایر گزینه‌ها، نشان می‌دهد که این مباحث، چگونه در کنکور می‌آیند و چطور می‌توان آن‌ها را به بهترین نحو پاسخ داد. بهترین کار در هنگام مطالعه‌ی کتاب این است که قبل از دیدن جواب تست‌ها، سعی کنید در برگه‌ای سفید سؤالات را حل کنید و به جواب درست برسید؛ با این روش حتی اگر راه حل را بلد نباشید، ذهنتان برای یادگیری آماده‌تر می‌شود.

کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه است که برای جمع‌بندی و مرور پیش از کنکور بسیار کاربرد دارد. همین‌طور می‌تواند یادگیری را برای دانش‌آموزان سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم ساده‌تر کند. در انتهای کتاب نیز فرمول‌نامه‌ای وجود دارد که برای تمرین و تکرار بیشتر فرمول‌ها و مرور سریع پیش از امتحان و کنکور بسیار مفید و کارگشاست.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه

کتاب‌های مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی، همانطور که از نامشان مشخص است، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی را در برمی‌گیرد که می‌توانند تأثیری طلایی بر یادگیری دانش‌آموزان و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه کتاب که از سوی انتشارات مهر و ماه نو به انتشار رسیده، انگار درس‌ها را لقمه می‌کنند و به خورد مخاطب می‌دهند! همه‌ی محتوای کتاب درسی و نکاتی که در آن ذکر شده، به صورت طبقه‌بندی‌شده و همراه با نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین شکل به مخاطب آموزش داده می‌شوند. در بیشتر موارد نیز در انتهای هر فصل با سوالات چهارگزینه‌ای روبه‌رو می‌شوید که شما را برای محک زدن بهتر دانشتان یاری می‌دهد. این مجموعه در زمینه‌ی دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتواها را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط با کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... فقط تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال برای داوطلبان کنکور ریاضی و فیزیک و دانش‌آموزان این رشته‌ی تحصیلی بسیار مفید است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با مبانی ریاضیات
فصل 2: احتمال
فصل 3: آمار توصیفی
فصل 4: آمار استنباطی
فصل 5: استدلال و نظریه اعداد
فصل 6: گراف ومدل‌سازی
فصل 7: ترکیبیات (شمارش)
فرمول‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات305
زبانفارسی
شابک978-600-317-407-8
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال

برای دریافت کتاب لقمه طلایی گسسته و آمار و احتمال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.