معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی نوشته‌ی مهران ترکمان، همه‌ی آنچه برای پاسخ دادن به سؤالات عربی کنکور احتیاج دارید به شما آموزش می‌دهد. جامعیت، خلاصه بودن، آموزش به همراه مثال‌ها و سؤالات متعدد، نکات تکمیلی و طبقه‌بندی آموزش بر اساس ساختار سؤالات کنکور، همه، از ویژگی‌های مثبت این کتاب است.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی

درس عربی، یکی از دروس عمومی مهم و تاثیرگذار در کنکور ریاضی و تجربی است که پاسخ دادن به سؤالات آن با درصد بالا، باعث می‌شود به رتبه‌ی عالی دست یابید. این درس، غالبا در میان دانش‌آموزان رشته‌ی رضیات و علوم تجربی، طرفداران چندانی ندارد و به‌همین‌دلیل دانش‌آموزان از خواندن آن طفره می‌روند و دوست دارند وقت خود را صرف یادگیری دروس دیگر کنند. در این میان، کسی برنده است که خلاف جریان حرکت کند تا بتواند با کسب درصد بالا در درس عربی، یک مزیت بزرگ نسبت به رقیبانش داشته باشد. اینجاست که داشتن کتابی جامع اما جمع و جور، به شما کمک می‌کند که کار را به راحتی جمع کنید و درصد بالای عربی را به دست بیاورید. کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی نوشته‌ی مهران ترکمان، همه‌ی ویژگی‌هایی را که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید، در خود جای داده است.

کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی طبقه‌بندی ویژه‌ای دارد که باعث می‌‌شود کتاب برای همه‌ی داوطلبان کنکور، حتی آن دسته‌ای که به عربی علاقه و توجه زیادی ندارند کاربردی باشد. کتاب از آموزش سؤالات ترجمه و تعریب شروع می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید فقط با یادگیری یک فصل از کتاب، حدود 40 درصد از سؤالات عربی را پاسخ دهید! این نکته که آموزش بر اساس شیوه‌ی حل سؤالات ارائه می‌شود و نه آموزش موضوعی یا به ترتیب فصل‌های کتاب، بسیار کاربردی است و در صرفه‌جویی وقت به دانش‌آموزان کمک زیادی می‌کند. در فصل‌های بعدی، با آموزش جامع و کامل قواعد موجود در کتاب سه سال دبیرستان و سپس لغات و عبارات این سه کتاب، می‌توانید به راحتی درس عربی را جمع‌بندی کنید. وجود یک بخش خاص برای سؤالات درک مطلب و تمرین و تکرار آن نیز باعث می‌شود سؤالات این حوزه نیز برایتان مثل آب خوردن شود.

در جای جای کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی، کادرهایی رنگارنگ با عناوین بانمک و یک شخصیت کارتونی دوست‌داشتنی وجود دارد، که هر کدام مختص به موضوعی ویژه است. «نکته»، «یادآوری»، «بیشتر بدانیم»، «پرسش»، «توضیحات اضافه» و... هر کدام در یکی از این کادرها با نماد خاص خود قرار دارند. از ویژگی‌های دیگر کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی که باعث تثبیت بهتر درس در ذهن مخاطب می‌شود، مطرح کردن پرسش‌های کنکور و آموزش شیوه‌ی درست پاسخ این سؤالات است. این اثر همان‌طور که از نامش پیداست، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی خوب و کاربردی لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه نو است.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه نو

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی انتشارات مهر و ماه نو، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی برای یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه در واقع هر درس را لقمه می‌کند و به مخاطب می‌دهد. همه محتوای کتاب درسی و نکات به صورت طبقه‌بندی شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شود. در بیشتر موراد نیز در انتهای هر فصل با سوالات چهارگزینه‌ای مطالب کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. در انتها، این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتواهای مربوط را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... برخی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی برای داوطلبان کنکور رشته‌ی علوم تجربی و ریاضی مفید و مناسب است.

در بخشی از کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی: دهم، یازدهم، دوازدهم می‌خوانیم

سؤالات ترجمه تک‌عبارتی: بهترین راه این است که سؤالات را براساس داشتن یا نداشتن «چراغ سبز» تقسیم‌بندی کنیم. چراغ سبز چیست؟ چراغ سبز (فقط و فقط) یعنی «زمان فعل‌ها، کلمات کلیدی و ساختارها» نه هیچ نکتۀ دیگری. حتی نکات حیاتی هم، چراغ سبز در صورت سؤال نیستند و در مقایسۀ گزینه‌ها مورد استفاده هستند. نحوه رفتار ما با سؤالاتی که چراغ سبز دارند و سؤالاتی که چراغ سبز ندارند، متفاوت است.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: ترجمه و تعریب
تیپ‌شناسی سوالات ترجمه و تعریب
نکات حیاتی
کلمات کلیدی و ساختارها
نکات تکمیلی
نحوه رفتار با سوالات ترجمه
بخش 2: قواعد
ضبط حرکات
درک مطلب
بخش 3: لغات و عبارات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات321
زبانفارسی
شابک978-600-317-602-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی

برای دریافت کتاب لقمه طلایی درسنامه قواعد عربی کنکور - ریاضی و تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.