معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی ترجمه و تعریب عربی: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی ترجمه و تعریب عربی: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی ترجمه و تعریب عربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی ترجمه و تعریب عربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی ترجمه و تعریب عربی: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی ترجمه و تعریب عربی تألیف مهران ترکمان برای کسانی مناسب است که به مجموعه‌ای از نکات تستی، کنکوری و خلاصه‌نویسی کتاب‌های حجیم درس عربی نیاز دارند. در این کتاب، دانش‌آموزان کنکوری با خواندن مطالب این اثر قادر خواهند بود نکته‌های کنکوری را باز شناسند. همچنین این کتاب به دانش‌آموزان روش‌های درست و کاربردی ترجمه‌ی جملات عربی را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب لقمه‌ی طلایی ترجمه و تعریب عربی

کتاب لقمه‌ی طلایی ترجمه و تعریب عربی اثری از مهران ترکمان است که توسط انتشارات مهر و ماه منتشر شده. این کتاب که در مجموعه‌ی لقمه‌‌ی طلایی تألیف شده، برای دانش‌آموزان کنکوری مناسب است. این کتاب قرار است کار شما را بسیار ساده‌تر کند. دیگر قرار نیست زمان خود را صرف مطالعه‌ی تمام مطالب درسی بکنید؛ در این اثر کمک‌درسی، مهران ترکمان برای شما آن بخش‌هایی که نیاز به توجه بیشتری دارد، موردتأکید قرار داده و آموزش‌های لازم را ارائه داده است.

کتاب لقمه‌ی طلایی ترجمه و تعریب عربی اثر مهران ترکمان به شما روش‌های دقیقِ ترجمه‌ی متون و کلمات عربی را یاد می‌دهد. در این کتاب به صورت فشرده با نکاتی که در مورد ترجمه‌ وجود دارد آشنایی می‌یابید. مباحثی آموزشی که به شما در تستِ کنکور کمک خواهند کرد. این روش‌ها در واقع بیش از هر چیز قرار است به دانش‌آموزان یاد دهد که چگونه از زمانِ خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و با بهره بردن از نکاتی که در کتاب آموزش داده شده، به راحتی پاسخ درست را در تست‌ها بیابند.

مهران ترکمان در کتاب لقمه‌ی طلایی ترجمه و تعریب عربی به شما می‌گوید که شیوه‌نامه‌ها، سطح سؤالات و همچنین حجم مطالب در کتاب‌های درسی جدید تغییر کرده است. به همین دلیل نیاز به یک الگو، آموزش و ساختاری دارید که به شما در برابر این مطالب تازه و شیوه‌نامه‌های جدید کمک کند. مهران ترکمان به این مسئله‌ی اساسی اشاره دارد که برای حلِ سؤالات و همچنین ترجمه‌ی دقیق جملات عربی، نیاز به یک پیشینه‌ی علمی از اصطلاحات و همچنین کلمات مورد نظر دارید. در نتیجه، بخشی از کتاب لقمه‌ی طلایی ترجمه و تعریب عربی که توسط نشر مهر و ماه عرضه شده، چکیده‌ای از این اصطلاحات و کلمات پایه را در اختیار شما قرار داده است. در ادامه نیز تکنیک‌های پیچیده و کارآمد تست‌زنی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد تست زدن در کنکور، به دانش یا میزان مطالعه‌ی دانش‌آموز مرتبط نیست، بلکه به میزان دقت شخص در سنجش مطالب بستگی دارد. در واقع، یکی از ویژگی‌های اصلی کتاب لقمه‌ی طلایی ترجمه و تعریب عربی این است که به شما می‌گوید نکاتی که در مورد ترجمه به شما آموزش داده می‌شود، باید به این مسئله که در کجا و در رابطه با چه پرسش‌هایی مورد استفاده قرار دهید توجه کنید. مهران ترکمان تکنیک‌های مورد نیاز در جواب‌ دادن به تست‌های ترجمه را در اختیار شما قرار داده و مواردی که نیاز به مطالعه ندارند را متذکر می‌شود.

یکی از دغدغه‌های اصلی دانش‌آموزان حجم مطالبی‌ست که باید برای آزمون کنکور مطالعه کنند. با خواندن این کتاب کوچک، اما کاربردی به‌راحتی از شرِ حجم عظیمی از مطالب درسی رهایی یابید و در عوض با تکنیک‌های تست‌زنی آشنا شوید. کتاب لقمه‌ی طلایی ترجمه و تعریب عربی توسط مهران ترکمان و انتشارات مهر و ماه منتشر شده است.

کتاب لقمه‌ی طلایی ترجمه و تعریب عربی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب لقمه‌ی طلایی ترجمه و تعریب عربی به دانش‌آموزان کنکوری پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: درس‌نامه
بخش 2: شیرفهم‌گاه
بخش 3: باشگاه تست‌زنی
بخش 4: آزمون‌های جامع
بخش 5: پاسخ‌نامه تشریحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی ترجمه و تعریب عربی: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات289
زبانفارسی
شابک978-600-317-378-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی ترجمه و تعریب عربی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی ترجمه و تعریب عربی

برای دریافت کتاب لقمه طلایی ترجمه و تعریب عربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.