معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور

عکس جلد کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور

کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور نوشته‌ی سید رضا میرخانی، یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید برای جمع‌بندی درس روانشناسی کنکور از آن استفاده کنید. این کتاب مانند یک جزوه‌ی خلاصه‌نویسی جامع است که با جداول و نمودارهای متعدد موجب می‌شود مطالب به خوبی در ذهن داوطلبان کنکور ثبت و با نگاهی گذرا نیز یادآوری شود. سؤالات چهارگزینه‌ای انتهای هر فصل به سنجش بهتر مخاطب کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور

اکثر افراد دوران پر استرس کنکور را پشت سر گذاشته‌اند و هیچ دلشان نمی‌خواهد که دوباره به آن دوران برگردند. کمبود وقت، استرس و اضطراب زیاد، مبهم بودن آینده، سختی تمرکز به مدت طولانی و... هر کدام به شکلی باعث سختی این دوران می‌شود. یکی از کارگشاترین چیزهایی که در این دوران می‌تواند به افراد کمک کند، داشتن کتاب‌های خوب کمک درسی مثل کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور نوشته‌ی سیر رضا میرخانی است تا بفهمند چه چیز را باید بیشتر بخوانند، چگونه بخوانند و مهم‌ترین نکات کتاب‌های حجیم دبیرستان کدامند.

روانشناسی، یکی از رشته‌های برتری است که دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی به آن علاقه دارند. قبول شدن در رشته‌ی روانشناسی در یکی از دانشگاه‌های معتبر، آرزوی بسیاری از کنکوری‌هاست. اما برای قبولی در این رشته و رشته‌های پرطرفدار دیگر، راه سختی در پیش است و برای رسیدن به آن، باید درصد بالایی را از 15 سوال روانشناسی کنکور به دست آورد. در نتیجه، وقت گذاشتن برای این درس که یک کتاب نیز بیشتر ندارد، منطقی به نظر می‌رسد اما با کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور کارتان آسان‌تر هم می‌شود؛ زیرا همه‌ی نکات ریز و درشتی را که باید در کتاب به دنبال آن بگردید، به صورت خلاصه و یکپارچه در این کتاب جمع‌آوری شده است.

کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور در هر فصل، از ابتدا شروع می‌کند و همه‌ی تعریف‌های مهم، نکات کلیدی و مفاهیمی را که باید آموخته شود به صورت یک خلاصه‌نویسی تمیز و مرتب به شما ارائه می‌دهد. همه‌ی جزئیات حفظی که باید مورد توجه قرار دهید، جداولی که باید به خاطر بسپارید و اصطلاحاتی که نباید معنایشان را فراموش کنید در این کتاب به صوت نمودارها، جداول و کادرهای مشخص آمده است. در انتهای هر فصل نیز، می‌توانید چند سوال تستی ببینید که پاسخنامه تشریحی آن در انتهای کتاب وجود دارد.

کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور که هم‌اکنون به چاپ یازدهم رسیده‌ است، جان می‌دهد برای دوره کردن درس روانشناسی و یادآوری زیر و بم و جزئیات و نکات ریز و درشت این درس. این کتاب کم‌حجم نه تنها برای کنکور، حتی برای آزمون‌های پایان‌ترم نیز می‌تواند بسیار کاربردی باشد. با خرید نسخه چاپی یا الکترونیک این اثر کمک‌آموزشی و اسکن کیوآرکد موجود در کتاب، می‌توانید به نسخه صوتی آن نیز دسترسی پیدا کنید. انتشارات مهر و ماه نو، کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی انتشارات مهر و ماه نو، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی برای یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه در واقع هر درس را لقمه می‌کند و به مخاطب می‌دهد. همه محتوای کتاب درسی و نکات به صورت طبقه‌بندی شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شود. در بیشتر موراد نیز در انتهای هر فصل با سوالات چهارگزینه‌ای مطالب کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. در انتها، این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتواهای مربوط را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... برخی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور برای داوطلبان کنکور علوم انسانی و کسانی که می‌خواهند کتاب روانشناسی دبیرستان را به صورت جامع و کامل بیاموزند یا دوره کنند، مناسب است.

در بخشی از کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور می‌خوانیم

رشد هیجانی: رشد هیجانی در کودکی، فرایند پیچیده‌ای است که نه‌تنها مستلزم آگاهی از هیجانات خود کودک، بلکه مستلزم آگاهی از هیجانات اطرافیان اوست؛ برای مثال وقتی پای کودکی دو ساله به‌طور تصادفی به لیوان می‌خورد و لیوان می‌شکند، مادر با تعجب فریاد می‌زند: «چرا لیوان شکست؟» ممکن است کودک این فریاد را به عنوان نشانۀ هیجان مثبت درک کند و حتی ممکن است دوباره رفتار شکستن را تکرار کند تا این هیجان یا توجه را از طرف مادر دریافت کند.

نکته: روز هیجان در کودک مشروط به آگاهی فرد و رابطۀ دوطرفۀ کودک با مادرش استو کودکان با دریافت واکنش دیگران، به هیجانات خود جهت می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: روان‌شناسی: تعریف و روش مورد مطالعه
درس 2: روان‌شناسی رشد
درس 3: احساس، توجه، ادراک
درس 4: حافظه و علل فراموشی
درس 5: تفکر (1) حل مسئله
درس 6: تفکر (2) تصمیم‌گیری
درس 7: انگیزه و نگرش
درس 8: روان‌شناسی سلامت
پاسخ‌نامه
پیوست: سؤالات کنکور

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات185
زبانفارسی
شابک978-600-317-418-4
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور

حسین عباسی
۱۴۰۳/۲/۳
خوب و جامع تست‌هایی آورده بود مفید بودن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی روانشناسی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.