معرفی و دانلود کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل: دهم، یازدهم و دوازدهم

عکس جلد کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل: دهم، یازدهم و دوازدهم
قیمت:
۵۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل: دهم، یازدهم و دوازدهم

کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل، به کوشش ابوالفضل قاضی و سید سعید احمدپور مقدم، کتابی خاص و متفاوت است که شیوه‌های خلاقانه‌ی مطالعه‌ی تاریخ ادبیات در درس علوم و فنون را آموزش می‌دهد و با زبانی ساده و جذاب به آموخته‌های شما در این زمینه عمق می‌بخشد.

درباره‌ی کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل

کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل، نوشته‌ی ابوالفضل قاضی و سید سعید احمدپور مقدم، با روش‌های خلاقانه به مباحث تاریخ ادبیات و سبک‌شناسی می‌پردازد و به شما کمک می‌کند این مباحث را بهتر و عمیق‌تر آموزش ببینید.

کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل، از سه بخش کلی تاریخ ادبیات و سبک‌شناسی، پاسخ خودارزیابی‌های درس علوم و فنون سه پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم و پاسخنامه‌ی تشریحی تشکیل می‌شود. فصل اول زیرمجموعه‌ی بخش اول است و تمامی مطالب کتاب درسی را در دو کادر ارائه می‌دهد. کادر اول، متن کتاب درسی را به همراه علامت‌گذاری‌های لازم برای توجه به نکات مهم طرح می‌کند و کادر دوم شامل حاشیه‌‌های مفید از جمله توضیحات بیشتر، تکنیک‌ها و تله‌های تستی و ... می‌شود. در فصل دوم این بخش، فهرست آثار مختلف ادبی به همراه دوره‌ی زمانی و توضیحات مورد نیاز در جداولی دسته‌بندی می‌گردند. فصل سوم به نویسندگان و شاعران می‌پردازد و اطلاعات مهم تاریخ ادبیات را بر اساس اشخاص ارائه می‌دهد. در فصل چهارم، تمامی مطالب قبلی با دسته‌بندی زمانی گردآوری می‌شود تا بر تقدم و تأخر اشخاص نیز تسلط یابید.

در فصل پنجم کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل، بهترین شیوه‌ی آموختن سبک‌های مختلف ادبی را به شما ارائه می‌کند. در فصل بعدی، 6 آزمون تستی به همراه آزمون‌های کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور آورده شده است. این آزمون‌ها در ابتدا بر اساس پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تفکیک شده و سپس در قالب آزمون‌های جامع ارائه می‌گردند تا بعد از مطالعه‌ی عمیق فصل‌های پیشین، آموخته‌های خود را بسنجید و مسیر آموزشتان را تکمیل کنید.

در نهایت نیز، در بخش دوم، پاسخ تشریحی تمامی خودارزیابی‌ها و کارگاه‌های تحلیل فصل کتاب‌های علوم و فنون هر سه پایه در اختیار شما قرار می‌گیرد. با مطالعه‌ی این بخش خیالتان از بابت پاسخگویی به امتحانات تشریحی نیز راحت می‌شود.

کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل، از سری کتاب‌های موضوعی انتشارات خیلی سبز است و ذیل مجموعه کتاب‌های هفت خان به انتشار رسیده.

کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی با مطالعه‌ی این کتاب بر مباحث تاریخ ادبیات و سبک‌شناسی تسلط کامل می‌یابند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: تاریخ ادبیات و سبک‌شناسی
فصل اول: درسنامه‌های تشریحی
پایه‌ی دهم
درس اول: مبانی تحلیل متن
درس چهارم: تاریخ ادبیات پیش از اسلام و قرن‌های اولیه‌ی هجری
درس هفتم: سبک و سبک‌شناسی (سبک خراسانی)
درس دهم: زبان و ادبیات فارسی در سده‌های پنجم و ششم و ...
پایه‌ی یازدهم
درس اول: تاریخ ادبیات فارسی در قرن‌های هفتم، هشتم و نهم
درس چهارم: سبک‌شناسی قرن‌های هفتم، هشتم و نهم (سبک عراقی)
درس هفتم: تاریخ ادبیات فارسی در قرن‌های دهم و یازدهم
درس دهم: سبک‌شناسی در قرن‌های دهم و یازدهم (سبک هندی)
پایه‌ی دوازدهم
درس اول: تاریخ ادبیات قرن‌های دوازدهم و سیزدهم (دوره‌ی بازگشت و بیداری)
درس چهارم: سبک‌شناسی قرن‌های دوازدهم و سیزدهم (دوره‌ی بازگشت و بیداری)
درس هفتم: تاریخ ادبیات قرن چهاردهم (دوره‌ی معاصر و انقلاب اسلامی)
درس دهم: سبک‌شناسی دوره‌ی معاصر و انقلاب اسلامی
فصل دوم: فهرست آثار
فصل سوم: فهرست اشخاص
فصل چهارم: تاریخ ادبیات در آیینه‌ی زمان
فصل پنجم: ویژگی‌های سبکی شعر و نثر در ادوار مختلف
فصل ششم: پرسش‌های چهارگزینه‌ای
آزمون‌های جامع کلی
کنکورهای 1401
بخش دوم: خودارزیابی و کارگاه‌های تحلیل فصل
بخش سوم: پاسخنامه‌ی تشریحی
پاسخنامه‌ی کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل: دهم، یازدهم و دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات376
زبانفارسی
شابک978-622-230-527-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل

برای دریافت کتاب هفت خان علوم و فنون ادبی کنکور - خان سوم: تاریخ ادبیات، سبک شناسی و کارگاه‌های تحلیل فصل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.