معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی مسائل شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی مسائل شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی مسائل شیمی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی مسائل شیمی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی مسائل شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

با کتاب‌های لقمه‌ی طلایی، از همه‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی بی‌نیاز شوید! محمدحسین انوشه و مرتضی نصیرزاده در کتاب لقمه طلایی مسائل شیمی کنکور مجموعه‌ای از بهترین مسائل کتاب درسی شیمی را در اختیار شما می‌گذارند.

درباره‌ی کتاب لقمه‌ی طلایی مسائل شیمی کنکور

در کنکورهای سال‌های 1398 تا 1402، طراحان کنکور بین 35 تا 50 درصد از سؤال‌های درس شیمی را از میان مسائل انتخاب کرده بودند. می‌توان سؤال‌های این درس را به دو قسم تقسیم کرد. برخی از مسائل استاندارد هستند و قالب‌های کم‌وبیش مشخصی دارند. برای دانش‌آموزانی که سطح‌شان متوسط رو به بالا است، پاسخ دادن به این گروه سؤالات آسان است. در مقابل، قسم دیگری از سؤالات وجود دارند که دشوار، و دارای ظاهر و قالبی غیرمتداول هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند به این دست سؤالات در کنکور پاسخ بگوید، مگر دانش‌آموزان نخبه!

در این میان، درست‌ترین کار کدام است؟ به عقیده‌ی محمدحسین انوشه و مرتضی نصیرزاده، مؤلفان کتاب لقمه‌ی طلایی مسائل شیمی کنکور، بهتر است دانش‌آموزان به جای یادگیری کل مسائل شیمی، وقت خود را در مطالعه و تمرین به مسائل استاندارد اختصاص دهند تا از این طریق بتوانند به مسائل مطرح‌شده در کنکور پاسخ گویند.

کتاب لقمه‌ی طلایی مسائل شیمی کنکور یکی از بهترین کتاب‌ها برای تمرین مسائل شیمی است. در کتاب نامبرده مسئله‌هایی وجود دارد که کل دوره‌ی دبیرستان (دهم تا دوازدهم) را در سی‌ودو قسمت مجزا به شکل کامل پوشش می‌دهد. گفتنی است که برای هرکدام از فصول کتاب‌های درسی شیمی، مسائل به طور اختصاصی تقسیم‌بندی شده. همچنین برای هر قسمت، درسنامه‌ای خلاصه و درعین‌حال جامع تألیف شده که بهترین منبع برای دوره کردن و جمع‌بندی درس شیمی است. شما در انتهای کتاب لقمه‌ی طلایی مسائل شیمی کنکور با چندین تست از کنکورهای قبل یا تألیفی مواجه خواهید شد.

کتاب لقمه‌ی طلایی مسائل شیمی کنکور را محمدحسین انوشه و مرتضی نصیرزاده تألیف کرده‌اند و انتشارات مهر و ماه -ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی و کنکور- این اثر را روانه‌ی بازار کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی انتشارات مهر و ماه

مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی انتشارات مهر و ماه کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی را در بر می‌گیرد که بهترین منبع برای مرور و جمع‌بندی درس‌ها پیش از کنکور سراسری کارشناسی به شمار می‌روند. همان‌طور که از عنوان مجموعه بر می‌آید، کتاب‌های مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی، هر درس را لقمه‌ می‌کند و در آسان‌ترین شکل آن را در اختیار دانش‌آموز قرار می‌دهد!

اما چرا باید کتاب‌های مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی را به‌عنوان کتاب کمک‌آموزشی انتخاب کرد؟

  • در ابتدای هر فصل، درسنامه‌ای مختصر و درعین‌حال، جامع وجود دارد که تمامی نکات آن درس را در بر می‌گیرد.
  • مؤلفان این کتاب‌ها تلاش کرده‌اند تا برای توضیح مسائل از زبانی طنز و لحنی سرزنده بهره بگیرند؛ به نحوی که از مطالعه‌ی آن خسته نشوید.
  • نویسندگان برای ساده کردن مطالب، از نمودارها و جدول‌های متعددی بهره برده‌اند.

بد نیست بدانید نسخه‌ی چاپی کتاب‌های لقمه‌ی طلایی در ابعاد کوچک طراحی شده‌اند. نوع و چیدمان مطالب و اندازه‌ی کوچک آن به خواننده کمک می‌کند راحت‌تر از این کتاب‌ها استفاده کند. گفتنی است آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از کتاب‌های منتشرشده ذیل مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی نشر مهر و ماه نو است:

  • لقمه‌ی طلایی واژگان عربی سطر به سطر
  • لقمه‌ی طلایی جغرافیای کنکور
  • لقمه‌ی طلایی جامعه شناسی کنکور
  • لقمه‌ی طلایی واژگان سطر به سطر زبان
  • و ...

کتاب لقمه‌ی طلایی مسائل شیمی کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

متقاضیان کنکور سراسری ریاضی و فیزیک و تجربی، مخاطبان اصلی کتاب لقمه‌ی طلایی مسائل شیمی کنکور نوشته‌ی محمدحسین انوشه و مرتضی نصیرزاده هستند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌درآمد
شیمی 1 (دهم)
فصل 1: کیهان، زادگاه الفبای هستی
فصل 2: ردپای گازها در زندگی
فصل 3: آب، آهنگ زندگی
شیمی 2 (یازدهم)
فصل 1: قدر هدایای زمینی را بدانیم
فصل 2: در پی غذای سالم
فصل 3: پوشاک، نیازی پایان‌ناپذیر
شیمی 3 (دوازدهم)
فصل 1: مولکول‌های در خدمت تندرستی
فصل 2: آسایش و رفاه در سایۀ شیمی
فصل 4: شیمی راهی به سوی آینده‌ی روشن‌تر
پیوست: چهل فرمول طلایی شیمی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی مسائل شیمی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات353
زبانفارسی
شابک978-600-317-033-9
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی مسائل شیمی کنکور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی مسائل شیمی کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی مسائل شیمی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.