معرفی و دانلود کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم: رشته تجربی و ریاضی

عکس جلد کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم: رشته تجربی و ریاضی
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم: رشته تجربی و ریاضی

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم به کوشش مهرداد آرمند تألیف شده است و با درسنامه‌ی دقیق، ساختار مرحله به مرحله‌ برای بسته‌های تمرینی و آزمون‌ها به همراه پاسخنامه‌های تشریحی، دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌های ریاضی و تجربی را برای شرکت در آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و کنکور سراسری آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم

دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی می‌توانند با کامل نخواندن کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم سوالات درس ریاضی 1 آزمون کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارند! بسته‌های تمرین و آزمون این کتاب به صورت مرحله به مرحله طراحی شده است. نقشه‌راهی نیز متناسب با نیاز هر دانش‌آموز تهیه شده که بر اساس میزان تسلط هر کس، مسیر مطالعاتی را کوتاه یا بلند می‌کند.

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم را مهرداد آرمند به تألیف رسانده است. درسنامه‌ی کامل این کتاب به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی، تمامی نکات و زیرموضوعات کتاب درسی ریاضی پایه‌ی دهم و پیش‌نیازهای لازم را در اختیار شما می‌گذارد و شما را برای شرکت در آزمون‌های پیشرفت تحصیلی یا کنکور سراسری آماده می‌کند.

ساختار کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم به صورت فصل به فصل و مرحله‌ای تألیف شده است. هر فصل چند واحد دارد. در ابتدا محتوای موضوعات، اهداف و کاربرد هر واحد در کنکور سراسری معرفی می‌شود. سپس با یک آزمون سنجش آغازین پیش‌نیازهای لازم را مرور می‌کنید. پس از آن با کمک پیش آزمون و نقشه‌راهی دقیق، می‌فهمید مسیر مطالعاتی‌تان چگونه خواهد بود. در مرحله‌ی بعد یک درسنامه‌ی کامل به همراه نکات و مثال‌های لازم در اختیار شما قرار می‌گیرد و بعد به سه بسته تمرین می‌رسید که با توجه به نقشه‌ی راه، تعداد بسته‌های تمرین لازم برای خودتان را تعیین می‌کنید و مطابق با دستورالعمل تعیین‌شده پیش می‌روید. پس از اتمام واحدها، در پایان هر فصل، با یک آزمون پایانی مطالب فصل را جمع‌بندی می‌کنید و در بخش آزمون غنی‌سازی با سوالات دشوارتر آشنا می‌شوید. دو آزمون تجمیعی و دو آزمون جامع نیز در کتاب آمده است که کار سنجش و مرور نهایی را برای شما انجام می‌دهد.

بخش خاص دیگری که کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم دارد، شناسنامه‌ی سوالات است. این بخش شما را با ارتباط موضوعی و سطح دشواری پرسش‌ها آشنا می‌کند و دید دقیق‌تری از الگوی سوالات به دست می‌دهد.

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم را انتشارات گل واژه ذیل مجموعه کتاب‌های گل پلاس روانه‌ی بازار نشر ایران کرده است.

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با بهره‌مندی از این کتاب برای شرکت در آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و کنکور سراسری آماده می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم: رشته تجربی و ریاضی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات324
زبانفارسی
شابک978-600-337-294-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم

برای دریافت کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته ریاضی 1 پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.