معرفی و دانلود کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند

عکس جلد کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند

کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند به قلم ژیلبر دولاهه نشان می‌دهد که مارتین علاوه بر یادگیری دوچرخه سواری، احترام به قوانین و حقوق دیگران را نیز یاد می‌گیرد.

موضوع کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند:

مارتین دوست دارد دوچرخه سواری کند اما او فقط یک سه چرخه دارد. پدربزرگ برای مارتین یک دوچرخه می‌خرد تا او را خوشحال کند و به او یاد می‌دهد که چگونه سوار آن شود. مارتین دوچرخه سواری می‌کند (Martine rides a bicycle) با داستانی زیبا، ماجرای دلنشینی را روایت می‌کند و به کودکان می‌آموزد که حتی هنگام بازی و دوچرخه سواری هم به دیگران احترام بگذارند.

درباره‌ی مجموعه مارتین کوچولو:

این مجموعه‌ی جذاب و خاطره‌انگیز با نویسندگی ژیلبر دولاهه (Gilbert Delahaye)، داستان‌های جذابی را روایت می‌کند و به زیبایی مهارت‌های زندگی را به کودکان یاد می‌دهد.

کتاب مارتین، مامان کوچولو مناسب چه کسانی است؟

این داستان برای کودکان دبستانی آموزنده و دلنشین خواهد بود و آن‌ها را با قوانین راهنمایی و رانندگی، احترام به حقوق دیگران، احساس مسئولیت و ... آشنا می‌سازد.

دربخشی از کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند می‌خوانیم:

از شانس او حصار باز است. غازها با وحشت از جلوی او فرار می‌کنند انگار می‌خواهد تصادف شود. ناگهان مقدار زیادی کاه جلو مارتین ظاهر می‌شود. او فرمان دوچرخه را رها می‌کند و روی کاه‌ها پرت می‌شود. پسر صاحب مزرعه با وحشت فریاد می‌زند: «این مارتینه.» خوشبختانه مارتین آسیبی نمی‌بیند. جز چند تا خراش ساده. پدر بزرگ می‌گوید: «می‌بینی نباید این قدر تند بری دخترم! مخصوصا با دوچرخه. باید بدونی که چطوری نگهش داری. مثلا من توی جاده‌ام و تو می‌رسی، زود باید ترمز کنی و از دوچرخه بیای پایین.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند
نویسنده
مترجمالهام اصغری
ناشر چاپیانتشارات سیراف
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-95044-7-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند

Mitra Hamidian
۱۴۰۰/۵/۳۰
بسیار آموزنده همراه با تصاویر جذاب و دیدنی
Ramin darvishi
۱۴۰۱/۹/۱۰
کلیه کتابهای ژیل دلاهی عالی هستند
آیلین جیرسرایی
۱۴۰۰/۱۲/۲
سلام عالی بود ممنونم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند

برای دریافت کتاب مارتین دوچرخه سواری می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.