معرفی و دانلود کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFT Designer

عکس جلد کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFT Designer
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFT Designer و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFT Designer و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFT Designer

کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFT Designer، نوشته‌ی وحید محمدی، نقش یک راهنمای جامع و کاربردی را برای علاقه‌مندان به طراحی، نصب، و اجزای فنی آسانسورها ایفا می‌کند. این کتاب، علاوه بر ارائه‌ی اطلاعات عملی درباره‌ی نصب و اجرای آسانسور، استفاده از نرم‌افزار LIFTdesigner برای طراحی آسانسور و محاسبات مربوط به آن را از صفر تا صد آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه‌ کشی و محاسبات LIFT Designer

در اینکه آسانسور یکی از مهم‌ترین ابداعات در زمینه‌ی فناوری‌های ساختمانی است هیچ شکی نیست. کسی نمی‌تواند منکر راحتی و آسایشی شود که ساکنان آپارتمان‌های مسکونی، کارکنان مجتمع‌های تجاری و مشتریان آن‌ها به لطف آسانسور دارند. بدون وجود آسانسور، فعالیت‌هایی مثل اسباب‌کشی یا جابه‌جایی بین طبقات که در دنیای امروز به سادگی انجام می‌شود، دردسر زیادی می‌داشت. با توجه به نقش اساسی آسانسور در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی، تخصص افرادی که در زمینه‌ی نصب آسانسور و بهره‌برداری از آن فعالیت می‌کنند بسیار مهم و مورداستفاده است. در دست داشتن دانش فنیِ دقیق و به‌روز در کنار مهارت نرم‌افزاری مرتبط، عواملی هستند که تخصص این افراد را بیش از پیش ارزشمند می‌کنند. وحید محمدی در کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه‌ کشی و محاسبات با LIFT Designer، این دانش و مهارت را به حرفه‌ای‌ها انتقال می‌دهد.

حرفه‌ای‌ها در این کتاب، اجزای مختلف آسانسور را به خوبی می‌شناسند، با نکات مهم در نصب و طراحی آسانسور آشنا می‌شوند و اصول سرویس و نگهداری آسانسور را یاد می‌گیرند. علاوه بر این، این کتاب شامل اطلاعات دقیقی در رابطه با آسانسور هیدرولیکی و موتور گیرلس است که به دلیل نصب و نگهداری آسان و طول عمر بالاتر، استفاده‌ی زیادی در ساختمان‌های جدید دارند. وحید محمدی در انتهای کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه‌ کشی و محاسبات با LIFT Designer، نرم‌افزار LIFTdesigner که یکی از نرم‌افزارهای پرکاربرد در طراحی و اجرای آسانسور است را به طور کامل آموزش می‌دهد.

این کتاب به کوشش انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده‌ است.

کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه‌ کشی و محاسبات با LIFT Designer برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، برای افرادی که به صورت حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی، نصب و اجرای آسانسور فعالیت می‌کنند و قصد دارند دانش فنی و مهارت نرم‌افزاری خود را در این زمینه افزایش دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFT Designer می‌خوانیم

نصب آسانسور باید در شرایطی آغاز شود که محیط و محدوده درب آسانسور در کلیه طبقات کاملاً ایمن‌سازی شده باشد. با توجه به اینکه محل نصب آسانسور معمولاً در مدخل ورودی ساختمان و جایی است که رفت‌وآمد از مقابل آن انجام می‌شود.

همچنین نصب آسانسور زمانی آغاز می‌شود که اکثر عوامل اجرایی ساختمان یا تعدادی از آنان از قبیل بنا، کارگر، گچ‌کار، سنگ‌کار، کاشی‌کار، کف‌ساب، نقاش، آهنگر، نجار، کابینت‌ساز، شیشه‌بر، برق‌کار، تأسیساتی و امثالهم در ساختمان حضور دارند و این حضور باعث می‌شود که توجه به ایمن‌سازی حریم و محوطه درب‌های آسانسور در تمامی طبقات بسیار مهم و با اهمیت باشد.

لذا رعایت موارد ایمنی جهت جلوگیری از سقوط افراد و اجرام و مصالح ساختمانی به داخل چاه آسانسور از اهمیت و اولویت بسیار زیادی برخوردار است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: معرفی آسانسور
فصل 2: بررسی قسمت‌های مکانیکی آسانسور
فصل 3: بررسی قسمت‌های برقی آسانسور
فصل 4: بررسی فضای مورد نیاز سیستم آسانسور
فصل 5: طراحی آسانسور
فصل 6: نکات مربوط به سرویس، نصب و نگهداری
فصل 7: آشنایی با آسانسورهای هیدرولیک
فصل 8: نصب آسانسورهای هیدرولیکی
فصل 9: معرفی موتورهای گیرلس
فصل 10: نکات مهم در انتخاب، نصب و راه‌اندازی موتورهای گیرلس
فصل 11: کار با نرم‌افزار LIFTDESIGNER
فصل 12: ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFT Designer
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات317
زبانفارسی
شابک978-600-8599-14-2
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFT Designer

برای دریافت کتاب مرجع تخصصی نصب و اجرای آسانسور به همراه طراحی، نقشه کشی و محاسبات با LIFT Designer و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.