معرفی و دانلود کتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی

عکس جلد کتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی

کتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی، نوشته‌ی محمدرضا کرامتی و وحید محمدی، منبعی جامع و کامل برای آموزش نصب و تعمیر انواع درب‌های اتوماتیک، راه‌بند، کرکره برقی و پله‌برقی در ساختمان‌ها و مکان‌های عمومی است. این کتاب می‌تواند نقش یک راهنمای کامل را برای متخصصان فنی، تعمیرکاران، و علاقه‌مندان به این حوزه ایفا کند.

درباره‌ی کتاب مرجع تخصصی نصب، راه‌اندازی و عیب‌یابی درب اتوماتیک، راه‌بند، کرکره برقی و پله‌‌برقی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، استفاده از تجهیزات الکترونیکی پیشرفته مثل درب اتوماتیک، راه‌بند اتوماتیک، کرکره برقی و پله‌برقی در ساختمان‌ها و فضاهای عمومی و خصوصی رواج زیادی پیدا کرده. تکنولوژی روز به روز پیشرفت می‌کند و این تجهیزات، به فناوری‌های پیچیده‌تر و پیشرفته‌تری مجهز می‌شوند. به همین ترتیب، متخصصان تعمیرات فنی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید اطلاعات خود را درباره‌ی این تجهیزات به‌روز نگه دارند. محمدرضا کرامتی و وحید محمدی تمام اطلاعاتی که برای متخصصان حوزه‌ی نصب و راه‌اندازی این تجهیزات ضروری است را در کتاب مرجع تخصصی نصب، راه‌اندازی و عیب‌یابی درب اتوماتیک، راه‌بند، کرکره برقی و پله‌‌برقی جمع‌آوری کرده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی

این کتاب شامل اطلاعات متنوعی درباره‌ی انواع، اجزا و ویژگی‌های فنی هر کدام از تجهیزات الکترونیکی (درب‌های اتوماتیک، راه‌بند الکتریکی، کرکره برقی و پله‌‌برقی) است. همچنین در این کتاب، محمدرضا کرامتی و وحید محمدی راهنمای نصب، راه‌اندازی و تشخیص مشکلات هرکدام از تجهیزات را به صورت مفصل توضیح داده‌اند.

کتاب مرجع تخصصی نصب، راه‌اندازی و عیب‌یابی درب اتوماتیک، راه‌بند، کرکره برقی و پله‌‌برقی توسط انتشارات نبض دانش چاپ شده‌است.

کتاب مرجع تخصصی نصب، راه‌اندازی و عیب‌یابی درب اتوماتیک، راه‌بند، کرکره برقی و پله‌‌برقی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، برای مهندسان و افرادی که به طور حرفه‌ای در زمینه‌ی تجهیزات الکترونیکی فعالیت می‌کنند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی می‌خوانیم

در اولین برخورد با فروشگاه‌های بزرگ، بازارچه‌ها، ایستگاه‌های مترو، فرودگاه‌ها، چهارراه‌های مجهز، اتوبان‌های بزرگ و استادیوم‌ها می‌توان مطمئن بود که پله‌برقی‌هایی وجود دارند که در حال جابجایی سریع و ایمن مردم به مقصدشان می‌باشند. مردم بر این موضوع آگاهی دارند که استفاده از پله‌های ثابت برای جابجایی امکان دارد مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد کند ولیکن استفاده از پله‌برقی در جابجایی آن‌ها در مسیر کوتاه بهترین و راحت‌ترین راه می‌تواند باشد. پله‌برقی‌ها در مقایسه با آسانسورها با توجه به حجم زیاد جابجایی مسافرین فضای کمتری را اشغال می‌کنند و استفاده از آن‌ها در مراکز تجاری و فروشگاه‌ها مزیت رقابتی و ارزش افزوده بسیاری را به دنبال دارد. زمان زیادی هنگام سوار شدن و پیاده شدن در آن صرف نمی‌گردد و زمان انتظار در آن وجود ندارد و همچنین زمانی برای شتاب گیری، شتاب منفی و هم‌سطح شدن با طبقات و باز و بسته شدن درب‌ها تلف نمی‌شود.

فهرست مطالب کتاب

1. معرفی اجزا و نحوه نصب درب اتوماتیک
2. آشنایی با راه‌بندهای الکتریکی
3. آموزش تصویری نصب درب اتوماتیک
4. پروژه کاربردی 1: راهنمای نصب و راه‌اندازی دربازکن‌های ریلی
5. پروژه کاربردی 2: راهنمای نصب و راه‌اندازی درب‌های شیشه‌ای تک‌لنگه Swing Sesamo
6. پروژه 3: کرکره برقی
7. طراحی و اجرای پله‌برقی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات196
زبانفارسی
شابک978-600-8599-19-7
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی

برای دریافت کتاب مرجع تخصصی نصب، راه اندازی و عیب یابی درب اتوماتیک، راه بند، کرکره برقی و پله برقی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.