معرفی و دانلود کتاب من می‌توانم!

عکس جلد کتاب من می‌توانم!
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من می‌توانم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من می‌توانم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من می‌توانم!

کتاب من می‌توانم! کتاب مجلدی از سری «زمزمه‌های مثبت ذهنی» است که توسط انتشارات مهرسا به چاپ رسیده. لوری رایت در این اثر سعی دارد به کودکان بیاموزد ترس و شک را کنار بگذارند و با شجاعت و به‌کارگیری مهارت‌های‌شان، از پس کارهای سخت و دشوار برآیند.

درباره‌ی کتاب من می‌توانم!

جملات تأکیدی به جملاتی گفته می‌شوند که به ایجاد و شکل‌گیری افکار و باورهای انسان کمک می‌کند. استفاده‌ی مداوم از این جملات می‌تواند اعتمادبه‌نفس را تقویت و کودکان را تشویق کند که به خودشان ایمان داشته باشند و ذهنیت خودباوری را در درونشان شکل دهند. همچنین استفاده از این جملات می‌تواند مثبت‌اندیشی را در کودکان افزایش دهد، باعث شود تصویر مثبتی از خود در ذهن‌شان شکل بگیرد و با این باور که از پسِ هرکاری بر می‌آیند، در جهت حل مشکلات خود قدم بردارند.

کتاب من می‌توانم! (!I Can Do It) درباره‌ی همین تأکیدات است. قهرمانی که در طول سفر، با چالش‌هایی مواجه می‌شود و با استفاده از جملات تأکیدی سعی می‌کند به شک خود غلبه کند و با اعتمادبه‌نفس با ناملایمات روبه‌رو شود. جملات این کتاب برای کودکان طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند. همچنین آن‌ها را تشویق می‌کند تا با استفاده از این جملات مثبت‌اندیشی را درونی سازند، ویژگی‌های فردی‌ای که هر انسانی باید داشته باشد را در خود تقویت کنند و سپس به حل مشکلات خود بپردازند.

معرفی و دانلود کتاب من می‌توانم!

لپری رایت (Laurie Wright)، در این کتاب سعی کرده با بهره‌گیری از موقعیت‌های مختلف در زندگی، مانند مهاجرت‌ کردن، ورزش‌کردن و... کودکان را با مفهومی به نام ذهن آشنا کند و قدرت‌اش را به آن‌ها نشان دهد. او از کودکان می‌خواهد تا برای رشد و پیشرفت و همچنین توانمندی خود، ابزارهایی مانند اصطلاحات و جملات کلیدی را به کار گیرند. او معتقد است تأکیدات، عبارت‌های قدرتمندی هستند که علاوه بر ایجاد حس مثبت، توانایی‌ها، نقاط قوت و پتانسیل‌های فردی را یادآوری می‌کنند و می‌توان با استفاده از آن‌ها، بهانه را رها کرد و برای حل مشکلات، خلاقانه‌تر عمل کرد.

تمرکز اصلی کتاب هشتم از مجموعه کتاب «زمزمه‌های مثبت ذهنی»، بر آگاهی ذهنی و مثبت‌اندیشی نسبت به خود است. کتاب به دنبال این است که مهارت‌هایی را به کودکان بیاموزد که بتوانند با استفاده از آن، ترس و تردید خود را رها کنند و با تقویت حس عاملیت و شجاعت به دنبال انجام کارهای سخت بروند.

یکی از نقاط قوت کتاب من می‌توانم! استفاده از زبانی ساده و روان و مثال‌هایی مرتبط با موضوع است که باعث فهم و درک آسان آن توسط مخاطب می‌شود. همچنین این کتاب از نظر بصری نیز برای کودکان جذاب است، چراکه از رنگ‌های شاد و پرجنب‌وجوش استفاده کرده و همین باعث می‌شود با متن و جملات تأکیدی همراهی زیادی داشته باشد و به انتقال احساسات و تجربه‌های شخصیت‌ها کمک کند.

به‌ طور کلی، کتاب من می‌توانم! برای کودکانی که با مشکل عدم اعتمادبه‌نفس روبه‎‌رو هستند، با شک و تردید دست‌وپنجه نرم می‌کنند و برای تقویت خودباوری، تاب‌آوری، استقامت و... نیاز به تشویق دارند مفید است. خواندن و شنیدن این کتاب می‌تواند تجربه لذت‎بخشی برای کودکان باشد و به تقویت مثبت‌اندیشی آن‌ها نسبت به خود کمک کند.

کتاب من می‌توانم! را شبنم حیدری‌پور برای نشر مهرسا ترجمه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras) یک مجموعه‌ی داستانی و تصویری با محوریت آموزش برای کودکان است. این مجموعه، مبانی روان‌شناسی «مثبت‌نگر» را با بیانی ساده و کارساز به کودکان ارائه می‌دهد. مخاطبان کودک داستان‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی، با کمک قصه‌های شیرین و آشنا و تصاویر گرم و رنگی کتاب می‌آموزند تا چگونه با چالش‌های تازه‌ی زندگی، مثل ترس روبه‌رو شوند و عشق و احساس ارزشمندی بیشتری نسبت به خود داشته باشند. قهرمانان این داستان‌ها، همگی کودک هستند. آن‌ها در مسیر قصه با مخاطب خود همراه می‌شوند و به ایجاد حس هم‌ذات‌پنداری در او کمک می‌کنند. این حس به یاری کودکان خواهد آمد تا در هیچ‌یک از چالش‌های زندگی احساس تنهایی و ناامیدی نکنند و بدانند در موقعیت‌های مختلف، دوستان مشترک زیادی دارند. انتشارات مهرسا، با تلاش ویژه و ارزشمند خود در زمینه‌ی گسترش کتاب‌های مفید، این مجموعه را به دست علاقه‌مندان رسانده است. کتاب‌های «من مهم هستم!» و «من بهترین رفتار را می‌کنم!» دو نمونه از کتاب‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

کتاب من می‌توانم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب من می‌توانم را به کودکان بالای 5 سال و کسانی که به ادبیات کودک و نوجوان علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب من می‌توانم! می‌خوانیم

می‌توانم زودتر شروع کنم به لباس پوشیدن.
می‌توانم باز و بسته کردن زیپم را تمرین کنم.
می‌توانم ثابت کنم که بلدم این کار را انجام بدهم.
من می‌توانم زیپ لباسم را خودم ببندم.
می‌توانم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من می‌توانم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-9890-56-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من می‌توانم!

زهرا
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
این سری کتاب هاعااالین من برای دخترم تمام این سبک کتاب‌ها رو خریدم
به بچه‌ها یاد میده آدم حس‌های مختلفی داره غم، اضطراب، حسادت، ترس، نگرانی و...
ولی داشتن این حس‌ها اصلا بد نیست باید یاد بگیری چطور در صورت داشن این حس‌ها راه حل مناسب رو انتخاب کنی...
آرزو
۱۴۰۳/۱/۲۷
دخترم ۵سالشه بعد از اینکه این کتاب رو براش خوندم هر کاری رو میخواد انجام بده میگه من می‌تونم، از پسش بر میام
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب من می‌توانم!

برای دریافت کتاب من می‌توانم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.