معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین: آموزش کاربری وسایل IOS

عکس جلد کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین: آموزش کاربری وسایل IOS
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۳۱,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین: آموزش کاربری وسایل IOS

کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین را مهندس سپیده افتخاری دوست نوشته است تا همه‌ی افراد بتوانند به‌راحتی از وسایلی که سیستم عاملشان IOS است استفاده کنند. عموماً افراد مبتدی یا سن بالا، در زمان استفاده از گوشی و وسایل الکترونیکی مختلف، دچار سردرگمی می‌شوند. این کتاب، هدیه‌ی مناسبی برای این افراد است تا بتوانند از روی دستورالعمل‌های ساده‌اش کاربری وسایل IOS را بیاموزند.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین

این روزها، با پیشرفت سریع تکنولوژی، بیشترین دشواری‌ها برای سالمندان و کسانی ایجاد می‌شود که با تکنولوژی‌های روز زیاد سروکار نداشته‌‌اند. این افراد، تا می‌خواهند سر از یک تکنولوژی خاص در بیاورند و بیاموزند که چطور با آن کار کنند، تکنولوژی‌های جدید از راه می‌رسند و برای انجام ساده‌ترین کارها، مجبورند از جوان‌ترها کمک بگیرند. همین است که لزوم چاپ کتاب‌هایی مثل مهارت های زندگی آن لاین آموزش کاربری وسایل IOS را نشان می‌دهد. سپیده افتخاری‌دوست، در این کتاب، به‌صورت کاملاً ساده‌ و کاربردی، روش کار با وسایلی که سیستم عامل IOS دارند مثل آی‌پد، آیفون و... را آموزش می‌دهد.

کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین ابتدا به معرفی سیستم عامل IOS می‌پردازد و ویژگی‌های آن را در هر ورژن جدید به صورت کامل توضیح می‌دهد. سپس به سراغ کار با IOS می‌رود و از نحوه‌ی راه‌اندازی آن تا کار با همه‌ی بخش‌های این سیستم عامل را به صورت تصویری و مرحله به مرحله آموزش می‌دهد. خاموش یا روشن کردن دستگاه، استفاده از سیری، ساخت اپل آیدی، راه‌اندازی تصحیح خودکار کیبورد، ارسال اس‌ام‌اس، کار با بلوتوث، هات‌اسپات، نوتیفیکیشن‌ها و... تنها بخشی از آموزش‌های این کتاب است. در واقع، این کتاب، همان‌طور که نویسنده در مقدمه هم به آن اشاره می‌کند، یک راهنماست که افراد را از سؤال کردن و کمک خواستن از دیگران برای کار با برنامه‌های IOS بی‌نیاز می‌کند.

توضیحات کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین بسیار روان و گویاست و در کنار آن، اکثر آموزش‌ها تصویری است تا فرد بتواند با دیدن تصویری که روی گوشی می‌آید در هر مرحله، به راحتی گزینه‌ی مورد نظر را انتخاب کند. کتاب از توضیح درباره‌ی اولین ورژن‌های IOS تا IOS 12 را در بر می‌گیرد و با توجه به اینکه، ورژن‌های جدیدتر، تغییراتی بسیار جزئی دارند و بسیار شبیه به قبلی‌ها هستند، می‌تواند برای یادگیری ورژن‌هایی که پس از چاپ کتاب به بازار آمده‌اند نیز مناسب باشد. چاپ این کتاب را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران بر عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مهارت‌های زندگی آن لاین

مجموعه کتاب‌های مهارت‌های زندگی آنلاین را سپیده افتخاری درباره‌ی کار با سیستم عامل‌های گوناگون کامپیوتری و موبایلی نوشته و مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران آن را به چاپ رسانده است. این مجموعه کتاب‌ها، برای آموزش به افراد مبتدی تدارک دیده شده و با زبانی بسیار ساده و با در نظر گرفتن مبتدی بودن مخاطبان، از ساده‌ترین مسائل مربوط به آن سیستم عامل آموزش می‌دهد و تا جایی که فرد بتواند به‌راحتی از آن سیستم عامل استفاده کند به آموزش گام‌به‌گام و تصویری ادامه می‌دهد. کتاب اول این مجموعه درباره‌ی سیستم عامل‌های کامپیوتری مانند ویندوز و مک و کتاب دیگر مربوط به کار با سیستم عامل اندروید است.

کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین برای افراد مبتدی در استفاده از سیستم عامل IOS مناسب است و می‌تواند یک هدیه‌ی مناسب برای سالمندانی باشد که برای استفاده از گوشی خود به دیگران وابسته‌اند.

در بخشی از کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین: آموزش کاربری وسایل IOS می‌خوانیم

در این بخش، شما می‌توانید حساب اپل آیدی خود برای خرید و دانلود از اپ استور و آیتونز را مدیریت کنید. با ورود به این بخش، اولین چیزی که خواهید دید، حساب اپل آیدی شماست که با انتخاب کردن آن، می‌توانید اطلاعات آن را ببینید، از آن خارج شوید و یا رمز عبور را بازیابی کنید. در بخش دوم این صفحه، چند مورد به نام‌های BOOKS & AUDIOBOOKS ،APPS ، MUSICو UPDATES را خواهید دید. با روشن کردن این گزینه‌ها، دستگاه به طور خودکار تمامی بروزرسانی‌ها و محتوا یا برنامه‌های خریداری شده را از اپ استور و آیتونز بر روی تمام دستگاه‌ها دریافت خواهد کرد که برای افرادی که می‌خواهند همیشه به روز باشند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. در نهایت، گزینه Use Cellular Data برای بروزرسانی خودکار و دریافت برنامه‌ها و محتوا هنگام اتصال به اینترنت سیم کارت شما است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های زندگی آن لاین: آموزش کاربری وسایل IOS
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات247
زبانفارسی
شابک978-600-124-926-6
موضوع کتابکتاب‌های سیستم عامل
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ ۳۱,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین

برای دریافت کتاب مهارت‌های زندگی آن لاین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.