معرفی و دانلود کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک

عکس جلد کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک

کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی موجودات حال‌به‌هم‌زن از الیس گراول است که کودکان را با سوسکی بانمک آشنا می‌کند تا در کنار هم، کلی اطلاعات علمی درباره‌ی سوسک‌های حمام یاد بگیرند. لحن صمیمانه‌ی نویسنده همراه با شوخی‌های شیطنت‌آمیز و تصویرهای بانمک و جذاب باعث می‌شود، هرچقدر هم حالتان از سوسک‌ها به هم می‌خورد، باز هم عاشق این کتاب شوید! اثر پیش رو، کتاب منتخب CCBC در میان بهترین کتاب‌های کودکان و نوجوانان بوده است.

درباره‌ی کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک

حتما برایتان پیش آمده است که سوسکی در خانه ببینید و در عرض چند ثانیه، خانه‌ی آرامتان روی هوا برود. سوسک از آن موجوداتی است که توی دل هیچکس جا ندارد، هیچکس به جز الیس گراول (Elise Gravel)، که در موردش کتابی جذاب، دیدنی و خواندنی نوشته است! در کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک (The Cockroach: Disgusting Critters)، اطلاعات علمی زیادی درباره‌ی سوسک‌های حمام یا همان سوسک‌هایی که در خانه می‌بینیم ارائه می‌شود. با خواندن کتاب، بچه‌ها درباره‌ی چرخه‌ی زندگی، تغذیه، آناتومی و... سوسک‌ها اطلاعات زیادی می‌آموزند و حقیقت‌های علمی جذابی را درباره‌ی این موجودات کوچک تقریبا ترسناک یاد می‌گیرند. این اطلاعات علمی، با زبانی صمیمانه و در قالبی طنزآمیز ارائه شده است تا مفاهیم سخت به راحتی در ذهن بچه‌ها قرار بگیرد و ماندگار شود. تصاویر کتاب سوسک: موجودات حال به هم زن، نیز در عین خنده‌دار و شوخ‌طبعانه بودن، وظیفه‌ی انتقال اطلاعات را به خوبی ایفا می‌کنند.

کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک ممکن است به کودکان و البته بزرگترها کمک کند احساس بد کمتری نسبت به سوسک‌ها داشته باشند و حتی به کسانی که نسبت به سوسک ترس و فوبیا دارند کمک کند تا با دیدن این موجودات، کمتر آزار ببینند.

ترجمه‌ی کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک را نسترن فتحی، یکی از مترجمان خوب کودک و نوجوان و بزرگسال با همان لحن شیطنت‌آمیز و بانمک متن اصلی انجام داده و نشر کتاب چ واحد کودک و نوجوان نشر چشمه چاپ و انتشار آن را به انجام رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی موجودات حال به هم زن

مجموعه‌ی 10 جلدی موجودات حال به هم زن را، الیس گراول، درباره‌ی موجوداتی که آدم‌ها معمولا دوستشان ندارند نوشته و تصویرگری کرده است و این کار را آنقدر شیرین و بانمک انجام داده است که می‌تواند هر کسی را به این موجودات حال‌به‌هم‌زن علاقه‌مند کند. در این مجموعه با نوشته‌های کوتاه و شوخ‌طبعانه، حیوانات مختلف به کودکان رده‌ی سنی 6 تا 9 سال معرفی می‌شوند و درباره‌ی ظاهر، محل زندگی، گونه‌های مختلف، تغذیه و ویژگی‌های خاص هر حیوان نکات جالبی ارائه می‌شود. تصویرسازی‌های این مجموعه در عین سادگی بسیار بانمک و پر از شوخی است و کودکان را حسابی به خنده می‌اندازد. موجوادات حال به هم زنی که در این مجموعه معرفی می‌شوند شامل: سوسک، پشه، مگس، کرم، عنکبوت، خفاش، موش فاضلاب، شپش سر، حلزون بی‌صدف و وزغ هستند. کتاب‌های این مجموعه را نسترن فتحی برای نشر کتاب چ ترجمه کرده است.

کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک برای کودکان 6 تا 9 سال مناسب است. البته بزرگترها هم از خواندن این کتاب لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک می‌خوانیم

سوسک بال دارد، اما تقریبا هیچ‌وقت پرواز نمی‌کند. با این حال دونده‌ی سریعی است. می‌تواند 3 مایل یا 5 کیلومتر در ساعت حرکت کند. او یکی از سریع‌ترین حشرات دنیاست. یک، دو. یک، دو. چی؟ این بال‌ها؟ تقلب نکردم. این‌ها تزئینیه!

سوسک از نور متنفر است. روزها خودش را جایی مخفی می‌کند و شب‌ها بیرون می‌آید. هرچند وقتی گروه سوسک‌ها پرجمعیت می‌شود. کم‌کم روزها هم بیرون می‌آیند. عینک آفتابی می‌زنم که کسی من رو نشناسه. سوسک از گرما خوشش می‌آید و از سرما بدش می‌آید. برای همین همیشه دنبال پناهگاه در خانه‌ها، غذاخوری‌ها و هتل‌هاست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موجودات حال به هم زن: سوسک
نویسنده
مترجمنسترن فتحی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-5212-53-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک

برای دریافت کتاب موجودات حال به هم زن: سوسک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.