معرفی و دانلود کتاب موزه، پایداری و سلامت

عکس جلد کتاب موزه، پایداری و سلامت
قیمت:
۱۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موزه، پایداری و سلامت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موزه، پایداری و سلامت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موزه، پایداری و سلامت

کتاب موزه، پایداری و سلامت نوشته‌ی سارا الهی، نویسنده و آهنگساز ایرانی است. هدف مؤلف از نگارش این کتاب چندزبانه‌ی آموزشی، نمایش و درآمیختن سبک‌های مختلف موسیقی در یک قطعه بوده است.

درباره کتاب موزه، پایداری و سلامت

موسیقی گونه‌ای از هنر است که صدا و سکوت عناصر اصلی سازنده‌ی آن به شمار می‌آیند. موسیقی هنر بیان احساسات به کمک آواها است. این هنر یکی از زیرمجموعه‌های فرهنگی در تمام جوامع انسانی است. سارا الهی کتاب موزه، پایداری و سلامت را در قالب هفت قطعه‌ی موزیکال نوشته است. این قطعه‌ها عبارتند از: قطعه رهاورد، قطعه هم‌نوا، قطعه نگارگر، قطعه ژرفا، قطعه شبستان، قطعه مانا و قطعه مشکات. کتاب حاضر به سفارش شورای بین‌المللی موزه‌ها تهیه و تنظیم شده و شامل بداهه‌نوازی‌های مؤلف می‌باشد.

تمام بخش‌های این کتاب به زبان‌های آلمانی، فرانسوی، روسی، انگلیسی، عربی و فارسی نوشته شده است.

کتاب موزه، پایداری و سلامت برای چه کسانی مناسب است؟

دوست‌داران موسیقی، مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب موزه، پایداری و سلامت می‌خوانیم

قطعه رهاورد، قطعه‌ای است که متأثر از مهم‌ترین رهاورد موزه یعنی هم‌زیستی و صلح که در سایه پایداری، زندگی بهتر را نوید می‌دهد که با ضرباهنگی سریع و شتابان و با ترکیبی خاص تلاش می‌کند نقش و جایگاه موزه را در تحول زندگی انسان و از طریق رنگین‌کمانی از ترکیب‌های موسیقایی به شنونده منتقل کند.

این قطعه اذعانگر این مهم است که موزه رسالت خود را برای انتقال تجارب گذشتگان به آیندگان بدون کم‌و‌کاست انجام می‌دهد و این تعمق و تفکر را در وجود ما به‌عنوان چراغ راه روشن نگه می‌دارد که به‌راستی هرآنچه که امروزه به‌عنوان فرهنگ و هنر می‌شناسیم و با آن سروکار داریم و در بسیاری از جاها با آن مأنوس شده‌ایم و به‌عنوان میراث فرهنگی آن را پذیرفته‌ایم را بایستی مدیون اجداد و نیاکان خود باشیم که آن را نسل‌به‌نسل و سینه‌به‌سینه حفظ کرده‌اند و به‌عنوان حافظان کهن میراث فرهنگی تا به امروزه آن را به ما انتقال داده‌اند تا در قالب موزه‌ها داستان تمامی اتفاقات و فراز و نشیب‌های این مسیر طولانی را برای ما بازگو کنند و این رسالت موزه‌هاست، صیانت و بیان تمام آنچه که از پیشینیان ما به‌عنوان میراث فرهنگی برای ما رهاورد شده است تا بتوانیم موزه‌ها را شاهد و گواهی در تمامی مراحل زندگی خویش قرار دهیم و طبق آن درست تصمیم‌گیری نماییم و تجارت گذشتگان را در نحوه و سبک زندگی سرلوحه کار و امورات روزمره خویش قرار دهیم و از طریق موزه‌ها آن را به آیندگان منتقل نماییم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
سخن آخر
قطعه رهاورد
قطعه هم‌نوا
قطعه نگارگر
قطعه ژرفا
قطعه شبستان
قطعه مانا
قطعه مشکات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موزه، پایداری و سلامت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات111
زبانفارسی
شابک978-622-346-026-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش موسیقی، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موزه، پایداری و سلامت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موزه، پایداری و سلامت

برای دریافت کتاب موزه، پایداری و سلامت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.