معرفی و دانلود کتاب حکایت دولت و فرزانگی

عکس جلد کتاب حکایت دولت و فرزانگی
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حکایت دولت و فرزانگی

کتاب حکایت دولت و فرزانگی، نوشته‌ی مارک فیشر، داستان میلیونری خردمند است که با بیان حکایاتی آموزنده سعی دارد به جوان خسته و دلزده‌ای که برای یادگیری راه‌وچاه ثروتمند شدن به او روی‌ آورده‌، کمک کند. ازاین‌رو با زبانی ساده و داستانی، رمزوراز موفقیت و کسب ثروت را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب حکایت دولت و فرزانگی

قدم گذاشتن در مسیر زندگی شغلی و حرفه‌ای می‌تواند ترسناک و مبهم به نظر برسد، اما اگر با موانع پیش رو آشنایی داشته باشید و ظرفیت‌های خود را بشناسید، راحت‌تر آن را طی می‌کنید. در این میان، کتاب حکایت دولت و فرزانگی (The Millionaire’s Secrets) نوشته‌ی مارک فیشر (Marc Fisher) می‌تواند راهنمای جامعی در این زمینه باشد. نویسنده با زبانی ساده به افشای اصول دستیابی به موفقیت فردی و شغلی می‌پردازد و با به‌اشتراک‌گذاری تجربیات شخصی‌اش، تازه‌واردان را راهنمایی می‌کند. کتاب پیش رو از حکایاتی آموزنده تشکیل شده که جنبه‌ای داستانی دارند و آموزش‌ها را از خلال زندگی شخصیت‌ها بازگو می‌کنند.

این کتاب درباره‌ی شخصی است که پس از مدتی طولانی، از کار کردن در یک شرکت تبلیغاتی خسته شده و در نهایت تصمیم می‌گیرد از عموی ثروتمند خود، پول قرض کند. عموی او پس از شنیدن درخواست مرد جوان، به جای پول قرض دادن به او پیشنهاد می‌کند تا نزد پیرمرد ثروتمندی که پیش‌تر به او در مسیر موفقیت کمک کرده بوده، برود و با استفاده از توصیه‌های پیرمرد، موفقیت مالی و شغلی دلخواه خود را رقم بزند.

این عالِم سالخورده از خلال پانزده حکایت، نکات مهمی را درباره‌ی موفقیت مالی آموزش می‌دهد که دربرگیرنده‌ی توصیه‌هایی کارآمد من‌باب کسب‌و‌کار، عشق و چگونگی غنی‌تر کردن زندگی است. شایان ذکر است که آموزش‌های وی، در نهایت خواننده را به تأمل ترغیب می‌کند. دستورالعمل‌هایی که مارک فیشر در این کتاب ارائه کرده، ابزارهایی کاربردی برای کنار زدن موانع دستیابی به ثبات مالی‌اند که با عشق، سرسختی و مقاومت، هدفمند بودن را به خواننده می‌آموزند. کشف استعدادها و آگاهی نسبت به ظرفیت‌های فردی، پیروی از ندای درونی و توانایی بزرگ فکر کردن، دیگر نتایج حاصل از مطالعه‌ی کتاب حکایت دولت و فرزانگی است.

«مشاوره‌ی مرد جوان با آشنایی دولتمند»، «مرد جوان با باغبانی پیر»، «آموزش مرد جوان برای مغتنم شمردن فرصت و خطر»، «حبس شدن جوان»، «آموزش ایمان»، «آموزش تمرکز در هدف»، «جایگاه تجسم از خود محض»، «کشف نفوذ کلام»، «اولین آشنایی با قلب گل سرخ»، «تسلط بر ضمیر ناخودآگاه»، «بحث درباره‌ی اعداد و ارقام»، «یادگیری نیک‌بختی و زندگی»، «یادگیری بیان خواسته‌ها در زندگی»، «کشف رازهای باغ گل سرخ» و «آن دم که هریک به راه خود می‌روند»، عناوین کتاب‌ پیش رو هستند. کتاب حکایت دولت و فرزانگی نخستین‌بار در سال 1989 منتشر شد. انتشارات شمشاد آن را با ترجمه‌ی فاطمه اقبالی و ساره حسینی‌عطار در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب حکایت دولت و فرزانگی

  • یک کتاب دلنشین برای مطالعه و بازخوانی. این کتاب با فراست به قابلیت‌های حقیقی شما نفوذ خواهد کرد. (وس رابرتز، نویسنده)

  • کتابی حیرت‌انگیز، ساده و ترغیب‌کننده که مجموعه‌ای از سؤالات قدرتمند را مطرح می‌کند. (مجله‌ی Succes)

  • سرشار از توصیه‌هایی ویژه که درهای موفقیت مالی و رفاه شخصی را می‌گشاید. (مجله‌ی Stepping Up)

کتاب حکایت دولت و فرزانگی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حکایت دولت و فرزانگی به تمام کسانی که خواهان دستیابی به موقعیتی والا در امور شخصی و شغلی و به دنبال کسب ثروت هستند توصیه می‌شود.

با مارک فیشر بیشتر آشنا شویم

مارک فیشر، تاجر و نویسنده‌ی کانادایی، متولد سال 1953 و فارغ‌التحصیل رشته‌ی ادبیات و فلسفه از دانشگاه منترال است. او که در پی انتشار مشهورترین اثر خود تحت‌عنوان «حکایت دولت و فرزانگی» به شهرتی بین‌المللی دست یافت، کتاب‌های بسیاری در زمینه‌ی موفقیت و توسعه‌ی فردی در کارنامه دارد.

مارک فیشر در زمینه‌ی اقتصاد نیز فعالیت می‌کند و به سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی املاک هم اشتغال دارد.

در بخشی از کتاب حکایت دولت و فرزانگی می‌خوانیم

چطور می‌شود که این شیوه‌ی زندگی را طبیعی می‌دانند؟ زیرا که یا دولتمند به دنیا آمده‌اند و یا از اندیشه‌ی بزرگی برخوردارند و می‌توانند به آرزو‌های خود دست یابند. هرگز به این فکر نکرده‌اند که نمی‌توانند. اگر با این اندیشه که نمی‌توانی شروع کنی، بی شک راهت را بن بست کرده‌ای. پس این تمرین را انجام بده. هر چیز که از زندگی می‌خواهی با کوچکترین جزئیاتش روی کاغذ بنویس بدون آنکه از کوچکترین چیزش صرف نظر کنی. این کار، اندازه و مرز جاه طلبی‌ها و افکار تو را نشان خواهد داد. واقعاً آرزویت چیست؟ با چه چیزی راضی می‌شوی؟ این خیلی مهم است که تمام جزئیات را بنویسی.

تنها چیزی که باید از آن دوری گزینی انتخاب دقیق آدرس خانه‌ات است، چرا که شاید آن خانه‌ی خاص هیچ وقت قابل دسترس نباشد و تو با وجود شجاعت آرزو و تصمیم‌ات هرگز نتوانی ببینی که به آرزویت عمل کرده‌ای. غیر از این تا جایی که می‌توانی دقت کن. چیز دیگری را نیز در نظر داشته باش، و آن اینکه اگر آرزویت باعث آسیب به دیگران باشد، هم به نفع تو و هم به نفع دیگران است که از آن دوری کنی. این تصویر به تو ثابت خواهد کرد که واقعاً چه کسی هستی. شکل حقیقی آرزو‌هایت خواهد بود. تفکراتت پویا هستند. هرچه تصویرت دقیق‌تر باشد، فرصت بیشتری دارند تا به واقعیت تبدیل شوند. جزئیات از اهمیت زیادی برخوردارند. تفکراتت که به نوعی اسرار آمیز و ناگهانی و به شکل منظمی تقویت می‌شوند، موقعیت‌هایی را می‌سازند که باعث می‌شود آن‌ها به واقعیت بدل شوند.

فهرست مطالب کتاب

1: داستان مشاوره‌ی مرد جوان با آشنایی دولتمند
2: حکایت دیدار مرد جوان با باغبانی پیر
3: داستان آموزش مرد جوان برای مغتنم شمردن فرصت و خطر
4: داستان حبس شدن جوان
5: حکایت آموزش ایمان
6: داستان آموزش تمرکز در هدف
7: داستان جایگاه تجسم از خود محض
8: داستان کشف نفوذ کلام
9: داستان اولین آشنایی با قلب گل سرخ
10: داستان تسلط بر ضمیر ناخودآگاه
11: داستان بحث در باره‌ی اعداد و ارقام
12: حکایت یادگیری نیکبختی و زندگی
13: داستان یادگیری بیان خواسته‌ها در زندگی
14: داستان کشف رازهای باغ گل سرخ
15: داستان آن دم که هر یک به راه خود می‌روند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حکایت دولت و فرزانگی
نویسنده
مترجمفاطمه اقبالی، ستاره حسینی عطار
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-600-8392-03-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حکایت دولت و فرزانگی

زهرا علی دوست
۱۴۰۲/۹/۱۴
بی نظیر کتاب فوق العاده انگیزشی که یک بار خواندنش به نظرم اشتباهه باید بارها و بارها خونده بشه
محمد سلیمی
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عالی و پر محتوا و زیبا
پر از جملات ارزشمند و کاربردی
داستان گونه و جذاب...
بسیار جذاب
فاطمه براتی
۱۴۰۳/۱/۱۰
عالی عالی واقعا لازمه هرکسی که دنبال موفقیت هست این کتاب رو بخونه
حسین احمدزاده
۱۴۰۲/۱۰/۲
عالیه کتابی سرشار از انگیزه وپاسخ خیلی از سوالاتون توشه
فقط یکم ترجمش ضعیفه
ayda
۱۴۰۲/۹/۲۱
کتاب بسیار قوی و انگیزشی بود و پیشنهاد میکنم همه باید یک بار این کتاب رو بخونند
Paris Baei
۱۴۰۳/۱/۲۴
بسیار کاربردی و آموزنده و گیرا بود
فاطمه رزمجوی
۱۴۰۲/۱۲/۹
عالی بود و برای شروع خیلی خوبه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب حکایت دولت و فرزانگی

برای دریافت کتاب حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.