معرفی و دانلود کتاب موهبت آرامش درون: متن دو زبانه

عکس جلد کتاب موهبت آرامش درون: متن دو زبانه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موهبت آرامش درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موهبت آرامش درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موهبت آرامش درون: متن دو زبانه

کتاب موهبت آرامش درون، مجموعه‌ای از جملات قصار مرتبط با موضوع آرامش، رضایت از زندگی و خوشبختی است که توسط سوفی بوان گردآوری شده و صادق خسرونژاد آن‌ها را به فارسی برگردانده است. عبارات درج‌شده در این کتاب متعلق به صاحبان اندیشه، رهبران معنوی و بزرگان ادبی تمام دوران‌ها و فرهنگ‌های مختلف است که با هدف‌ به‌اشتراک‌گذاری حکمت نهفته در آن‌ها انتخاب شده‌اند.

درباره‌ی کتاب موهبت آرامش درون

برقراری آرامش درونی در جنبه‌های مختلف زندگی، چالشی دیرینه است که انسان‌ها را در دوره‌های زمانی مختلف و به شیوه‌های متفاوت درگیر کرده است. از قرن‌ها پیش، عالمان و اندیشمندان تلاش کرده‌اند مسیری را کشف کنند که به تنش‌ها پایان دهد و آرامش را در وجود افراد جاری سازد. ازاین‌رو، ارجاعات بسیاری در متون برجسته و سخنان بزرگان به چشم می‌خورد که به ستایش این موضوع پرداخته است و راهکارهایی برای دستیابی به آن ارائه می‌دهد. سوفی بوان (Sophie Baven) نیز این جملات و عبارت‌ها را از دل متون و آثار ادبی و تاریخی مختلف بیرون کشیده و آن‌ها را در قالب کتاب موهبت آرامش درون (The Gift of Inner Peace) منتشر کرده است. این کتاب، شامل سه فصل است که به‌ ترتیب به موضوع «عقاید»،« آرامش روح» و «عبادت» می‌پردازد.

هدف از تألیف کتاب موهبت آرامش درون، بررسی ماهیت آرامش، ارجاعات تاریخی آن و تدوین مجموعه‌ای است که انسان‌ها را در راستای دستیابی به آن راهنمایی کند. شایان ذکر است که این کتاب انگیزشی، نکته‌های ارزشمندی را درباره‌ی رضایت از زندگی، آرامش، خوشبختی و عشق، به دو زبان فارسی و انگلیسی در بر دارد.

کتاب، حاوی عباراتی از ساموئل جانسون، ویلیام بلیک، جلال‌الدین محمد، بودا، ناتانیل هاورن، دانته، رالف والدو امرسون و سایر اهالی اندیشه در اعصار و فرهنگ‌های مختلف است و در این راستا از کتاب‌هایی نظیر کمدی الهی و دیوان شمس تبریزی نیز بهره‌مند شده است. ضرب‌المثل‌ها، اشعار و سخنان حکیمانه‌ی رهبران معنوی و چهره‌های مطرح ادبی، از دیگر منابع کتاب پیش رو هستند.

سوفی بوان قصد دارد از طریق این کتاب، حکمت نهفته در قرون متمادی را گردآوری و در قالب مجموعه‌ای منسجم در اختیار جست‌وجوگران آرامش و صلح قرار دهد. دستاورد مطالعه‌ی این کتاب، برقراری تعادل در وجود آدمی، هماهنگی با جریان زندگی و آرامشی ایده‌آل است که از طریق تأمل و مراقبه محقق می‌شود.

انتشارات جیحون، نسخه‌ی دوزبانه‌ی این کتاب را به چاپ رسانده. نسخه‌ی انگلیسی آن به‌همت سوفی بوان گردآوری و تألیف شده و صادق خسرونژاد هم آن‌ها را به فارسی ترجمه کرده است.

کتاب موهبت آرامش درون برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب موهبت آرامش درون به علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و تمام کسانی که خواهان برقراری آرامش در جنبه‌های مختلف زندگی‌اند، توصیه می‌شود.

با سوفی بوان بیشتر آشنا شویم

سوفی بوان، ویراستار و نویسنده‌ای است که تحصیلات‌اش را در رشته‌ی فلسفه گذرانده و پیش از ورود به عرصه‌ی نویسندگی، در حوزه‌ی خودیاری، طالع‌بینی و هماهنگی روح و جسم مطالعه و فعالیت داشته. او کتاب‌های «موهبت شادی»، «موهبت دوستی (The Gift of Friendship)» و «موهبت عشق (The Gift of Love)» را در کارنامه دارد.

در بخشی از کتاب موهبت آرامش درون: متن دو زبانه می‌خوانیم

زندگی چیست؟
درخشش کرم شب‌تاب در تاریکی شب.
نفس بوفالو در زمستان،
سایه‌ی کوچکی که با گذشتن از چمن‌ها در غروب خورشید گم می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

عقاید / Reflection
آرامش روح / Tranquillity
عبادت / Meditations

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موهبت آرامش درون: متن دو زبانه
نویسنده
مترجمصادق خسرونژاد
ناشر چاپیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۸۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-964-8554-81-1
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موهبت آرامش درون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موهبت آرامش درون

برای دریافت کتاب موهبت آرامش درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.