معرفی و دانلود کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4

عکس جلد کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4

با کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4، آموزش دروس فارسی کلاس اول دبستان را به شیرینی خواندن قصه‌ها بیاموزید. معصومه یزدانی در این اثر کمک‌آموزشی به شیوه‌ای نوین و کارآمد، آشنایی با حروف الفبا را برای کودکان پایه‌ی یکم ابتدایی راحت‌ کرده و با کمک گرفتن از دنیای داستان‌ها و نقاشی‌ها، مهارت روخوانی و گسترش دایره‌ی واژگان نوآموزان را تقویت می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4

دنیای الفبای فارسی، جهانی دوست‌داشتنی و سراسر قصه است. این‌ بار قرار است خرس کوچولوی مهربان با داستان سرگرم‌کننده‌ی خود در کتاب نامه‌های خرسی جان، تعدادی از این حروف را با مخاطبان پایه‌ی یکم ابتدایی مرور کند. معصومه یزدانی، نویسنده‌ی این اثر خودآموز، شما را با مجموعه‌ای از واژه‌های متنوع و پرکاربرد آشنا کرده و با تمرین و تکرار جملات کوتاه و بلند، آرزوی روخوانی روان و بدون اشتباه را برای مخاطبان کوچک خود به یک واقعیت شیرین بدل می‌کند.

ماجرای نامه‌های خرسی جان هم‌گام با آموزه‌های دروس 14 تا 18 کتاب روخوانی فارسی اول ابتدایی نوشته شده و بر یادگیری حروف مختلفی از جمله «ه»، «خ»، «ج»، «چ» و «ع» تمرکز دارد. این اثر موفق کمک‌آموزشی نیاز فرزند نوآموز شما را در روان‌خونی کلمات گوناگون برآورده خواهد کرد و همچنین یک راهنمای عالی در ارتقای مهارت جمله‌سازی خواهد بود. در کنار این‌ها، داستان خواندنی نامه‌های خرسی جان یادگیری املا‌ی کلمات تقویت می‌کند و همچنین آشنایی با دنیای سواد و کتاب‌خوانی را به فرایندی لذت‌بخش تبدیل می‌گرداند. نوشته‌های این خودآموز با خطی درشت و خوانا تهیه شده و برای کمک به روخوانی بهتر، بسیاری از کلمات تازه آواگذاری شده‌اند. همچنین تصویر‌گری‌های رنگارنگ و دیدنی آمنه اربابون جذابیت ویژه‌ای به روند داستانی کتاب بخشیده و به مخاطب کوچک کمک می‌کند تا درس‌نوشته‌های این اثر را یکی‌پس از دیگری با اشتیاق دنبال کند. در نهایت کتاب نامه‌های خرسی جان با تلاش‌های یکی از ناشرین برگزیده‌ی کشوری یعنی انتشارات افق به دست شما می‌رسد.

درباره‌‌ی مجموعه‌ی کلاس‌اولی کتاب‌اولی

«کلاس‌اولی کتاب‌اولی» نام یک‌ مجموعه‌کتاب کمک‌آموز و خودیار یادگیری الفبای فارسی برای کودکان مقطع تحصیلی اول دبستان است. تولید‌کنندگان این مجموعه، با استفاده از یکی از تکنیک‌های پربازده‌ آموزش زبان در دنیا یعنی آموزش از طریق قصه و داستان، کودکان نوسواد را با مجموعه‌ی متنوعی از کلمات و جمله‌های جدید آشنا می‌کنند. جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی بر اساس 5 سطح آموزشی تهیه شده و هر قسمت به تمرین و تکرار تعدادی از دروس کتاب فارسی اول دبستان اختصاص دارد. همچنین تمامی داستان‌های این خودآموز با تصویر‌گری‌های رنگی و خیره‌کننده‌ای همراه است. این تصاویر درکنار تقویت مهارت‌های دیداری، روند دنبال کردن درس‌های کتاب را همچون یک سرگرمی برای کودکان لذت‌بخش خواهد کرد، و هر داستان از این مجموعه علاوه‌بر انتقال مفاهیم ارزنده و سودمند، به تقویت مهارت‌ جمله‌سازی و املای نوآموز نیز کمک خواهد رساند. این اثر با قلم مجموعه‌ای از متخصصین حوزه‌ی آموزش ابتدایی تدوین شده و در ذیل «کتاب‌های فندق» انتشارات افق به چاپ رسیده است. «نامه‌های خرسی جان»، «توت در سبد» و «سمور با دوستان» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی کاربردی است.

کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده برای کودکان مقطع تحصیلی اول دبستان که دروس 14 تا 18 کتاب فارسی را گذرانده‌اند، مناسب است.

در بخشی از کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4 می‌خوانیم

مامان و بابای عزیزم سلام.

من دارم می‌آیم چون تابستان شده و همه‌ی بچه‌ها برمی‌گردند خانه. خواهش می‌کنم یک کوزه‌ی عسل خیلی خیلی کوچولو از عمو خرس برایم بگیرید تا همین که رسیدم بخورم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353-981-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4

برای دریافت کتاب نامه‌های خرسی جان - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.