معرفی و دانلود کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3

عکس جلد کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3
قیمت:
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3

کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3 نوشته‌ی معصومه یزدانی و تصویرگری ویدا کریمی، در قالب داستانی کوتاه به بچه‌های خردسال این امکان را می‌دهد با کلمات تازه‌تر آشنا شوند و بتوانند جملات طولانی‌تر را بخوانند. این کتاب که بر اساس درس‌های 11 تا 13 فارسی کلاس اول تدوین شده، به بچه‌های هفت‌ساله کمک می‌کند تا متون را روان‌تر بخوانند و درک مطلب بهتری پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3

یکی از تکنیک‌های مؤثر برای ارتقای سطح زبان فارسی کودکان، داستان‌خوانی است. داستان‌ها به بچه‌ها کمک می‌کنند با واژگان جدید آشنا شوند و در روخوانی مهارت بیشتری پیدا کنند. مهارتی که باعث می‌شود در نوشتن و صحبت کردن هم ماهرتر شوند. کتاب فارسی، اولین و رسمی‌ترین منبع آموزشی برای یادگرفتن خواندن و نوشتن است. بااینکه این کتاب از همان کلاس اول ابتدایی در برنامه‌های درسی بچه‌ها گنجانده می‌شود ولی برای افزایش این مهارت‌ها کافی نیست. به همین خاطر کارشناسان کتاب‌های داستانی را مکملی مناسب برای فارسی می‌دانند و معتقدند دانش‌آموز با کمک این قصه‌ها می‌تواند با کلمات بیشتر و گسترده‌تری آشنا شود. کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3 نوشته‌ی معصومه یزدانی، ازجمله همین داستان‌هاست که سعی دارد به کلاس اولی‌ها کمک کند در خواندن متن بهتر شوند. این داستان بر اساس دروس 11 تا 13 کتاب فارسی این مقطع نوشته شده؛ یعنی بچه‌هایی که این درس‌ها را گذرانده باشند، می‌توانند این کتاب را به‌عنوان تمرین بخوانند و آموخته‌هایشان را در قالب یک داستان مرور کنند.

کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3 درباره‌ی دایناسوری است که تخمش را به یک آتش‌فشان می‌سپارد تا وقتی خودش به دنبال غذا می‌گردد از آن مراقبت کند. اما در حینی که مادر نیست، کودک از تخم بیرون می‌آید. دایناسور کوچک وقتی می‌فهمد مادرش رفته، تصمیم می‌گیرد به دنبال او برود. این داستان، جزو سطح سوم مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی نشر افق به‌حساب می‌آید. یعنی برای بچه‌هایی مناسب است که تقریباً نیمی از کتاب فارسی کلاس اول را خوانده‌اند و با تعدادی از حروف الفبا و کلمات ساده آشنایی نسبی دارند. معصومه یزدانی در قالب داستانی جذاب و کوتاه، از همان حروف استفاده می‌کند و بچه‌ها را با کلماتی جدیدتر آشنا می‌سازد. او واژه‌هایش را به‌مرور سخت‌تر و جملات داستان را طولانی‌تر می‌کند. نویسنده به این شکل تلاش دارد تا درک مطلب دانش‌آموزان را تقویت سازد و به روان‌خوانی‌شان کمک کند.

ویدا کریمی تصویرگری‌های داستان مامان دینا دایناسور - سطح 3 را بر عهده داشته است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی

کلاس اولی، کتاب اولی، مجموعه کتاب‌های داستانی نشر افق هستند که هدفشان تقویت مهارت‌های روخوانی کودکان خردسال است. این کتاب‌ها که در 5 سطح ارائه شده‌اند، در قالب داستان‌هایی مصور و کوتاه به بچه‌های کلاس اول ابتدایی که تازه خواندن را یاد گرفته‌اند، کمک می‌کنند تا با حروف الفبا بیشتر آشنا شوند و در کلمه خوانی و جمله خوانی بهتر شوند و بتوانند متن‌ها را روان‌تر بخوانند. از این مجموعه تاکنون ده‌ها جلد کتاب منتشرشده که از میان آن‌ها می‌توان به «مانا تب دارد»، «خواهر دوقلوی من»، «برادرم رامان» و «الاغ زحمتکش و همسایه‌های بازیگوش» اشاره نمود.

کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کلاس اولی‌ها پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید کودکتان در خواندن جملات بهتر شود، می‌توانید از این کتاب استفاده کنید.

در بخشی از کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3 می‌خوانیم

آتشفشان پیر روبه‌روی خورشید نشسته بود و سر و تنش را گرم می‌کرد که مامان دایناسور رسید. تخم بنفش خال مخالی‌اش را به او داد و گفت: «این تخم قشنگ خال مخالی دو روز دیگر ترک برمی‌دارد. یک دینا دایناسور ریزه‌میزه‌ی شکمو از تویش در می‌آید. می‌توانی دو روز نلرزی و آتش‌فشانی نشوی تا من برایش خوراکی بیاورم؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-353-835-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3

برای دریافت کتاب مامان دینا دایناسور - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.