معرفی و دانلود کتاب نویسنده بزرگ

عکس جلد کتاب نویسنده بزرگ
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نویسنده بزرگ

مانی نجم الدینی کتاب نویسنده بزرگ را برای کسانی نوشته است که عمری در راه رسیدن به آرزوهایشان تلاش کرده‌اند. افرادی که به‌ظاهر شکست‌خورده‌اند، هیچ‌‌کس آن‌ها را نمی‌شناسد و زندگی‌شان برای دیگران اهمیتی ندارد. این نمایشنامه داستان زندگی مردی است که دوست دارد روزی به یک نویسنده‌ی بزرگ تبدیل شود.

درباره‌ی کتاب نویسنده بزرگ

دنیایی که مانی نجم‌الدینی در کتاب نویسنده بزرگ خلق کرده است، با دنیای واقعی تفاوت‌های زیادی دارد. در این دنیا افراد به امید آینده زندگی می‌کنند و اگر زودتر به آرزوهای خود برسند، جهان در نظرشان تیره و تار می‌شود. برای مثال در این دنیا هیچ‌کس نمی‌خواهد که در بخت‌آزمایی برنده شود؛ تا حدی که برنده‌ی بخت‌آزمایی خودکشی می‌کند! اما چرا آدم‌ها در دنیای خلق‌شده‌ی مانی نجم‌الدینی رفتار دیگری دارند؟ در پایان کتاب نویسنده بزرگ، متوجه این موضوع خواهید شد.

ویلیام مردی 47 ساله است که با خودش فکر می‌کند همه چیز را برای رسیدن به رؤیای همیشگی‌اش در دست دارد. او هم‌نام ویلیام شکسپیر است، در روز تولد همینگوی به دنیا آمده و می‌خواهد مانند نویسندگان بزرگ دنیا زندگی کند. او اصرار دارد که همسرش نام خود را تغییر دهد و نام همسر ویلیام شکسپیر را برگزیند! ویلیام تصور دارد که همه چیز برای رسیدن او به آرزوهایش مهیاست. او می‌خواهد درست مانند جورج اورول شاهکار زندگی‌اش را در 47 سالگی بنویسد. وی اطمینان دارد که موفقیتش حتمی است و وقتی زمانش برسد، یک کتاب مهم می‌نویسد.

ویلیام که شخصیت اصلی نمایشنامه نویسنده بزرگ است، برای لحظه‌ به لحظه‌ی زندگی‌اش برنامه دارد. او می‌داند که برای موفقیتش باید از استراتفورد به بمبئی برود و دوباره برگردد، یک بحران شدید مالی را پشت سر بگذارد و پنج سال بعد مادرش فوت کند! حال اگر هر چیزی برنامه‌های او را خراب کند، آشفته می‌شود و قیل‌وقال راه می‌اندازد. آیا ویلیام بالاخره به چیزی که آرزویش را دارد می‌رسد؟ یا شکست می‌خورد و آرزوهای خود را بربادرفته می‌بیند؟

مانی نجم‌الدینی که نویسنده‌ی نمایشنامه‌های طنز اجتماعی است، در پایان کتاب نویسنده بزرگ شما را به فکر فرومی‌برد. آیا رسیدن به هدف‌ها آن‌طور که باید لذت دارد؟ چرا این‌قدر دوست داریم از زندگی افراد موفق باخبر شویم؟ چرا آدم‌های شکست‌خورده برای همیشه به فراموشی سپرده می‌شوند؟

کتاب نویسنده بزرگ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خواندن نمایشنامه‌های ایرانی با درون‌مایه‌ی طنز اجتماعی علاقه دارید، کتاب نویسنده بزرگ برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب نویسنده بزرگ می‌خوانیم

کلیسای اصلی شهر، روز بعد، حوالی عصر. داخل کلیسا نیمکت‌ها به‌صورت موازی هم و رو به محراب قرار گرفته‌اند. ویلیام روبه‌روی کشیش نشسته است و بین آن دو یک صفحه شطرنج قرار دارد که هیچ‌کدام از مهره‌هایش تکان نخورده است.

کشیش: تو موفقی؟

ویلیام: قراره بشم.

کشیش: از کجا می‌دونی؟

ویلیام: خودت ببین … اسمم ویلیامه، شغلم هم نویسندگیه … همین دو تا دلیل کافیه برای اینکه بدونی قراره آینده برای من باشه.

کشیش: چون اسمت ویلیامه؟

ویلیام: هم به این خاطر هم اینکه متولد جولایم و همه می‌دونن که موفق‌ترین آدمای جهان تو این ماه به دنیا اومدن … و اینکه دقیقاً عین آدمای موفق با سختی و فقر زندگی کردم… و همون‌طور که می‌بینی، لباسای ساده می‌پوشم، روزی دو نخ سیگار برگ می‌کشم و سه ساعت در طول روز می‌خوابم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نویسنده بزرگ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-117-662-3
موضوع کتابنمایشنامه ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نویسنده بزرگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نویسنده بزرگ

برای دریافت کتاب نویسنده بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.