معرفی و دانلود کتاب هفت‌ خان یک معامله امن: بررسی مراحل هفت گانه در معامله خودرو برای چشیدن لذت خریدی مطمئن

عکس جلد کتاب هفت‌ خان یک معامله امن: بررسی مراحل هفت گانه در معامله خودرو برای چشیدن لذت خریدی مطمئن
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هفت‌ خان یک معامله امن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت‌ خان یک معامله امن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت‌ خان یک معامله امن: بررسی مراحل هفت گانه در معامله خودرو برای چشیدن لذت خریدی مطمئن

کتاب هفت‌ خان یک معامله امن نوشته‌ی ابوالفضل خطیب، گام‌هایی مهم و اساسی برای خرید و فروش آسان و مطمئن خودرو را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ با بررسی مراحل معرفی شده در این اثر لذت خریدی مطمئن و بدون پشیمانی را می‌چشید.

درباره‌ی کتاب هفت‌ خان یک معامله امن

امروزه خودرو در کشور ایران، از یک کالای مصرفی صرف فراتر رفته و به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده و افراد بسیاری فقط برای حفظ سرمایه، همپای دلار و سکه و ملک، خودرو می‌خرند. اما از آن جا که کلاهبرداران بسیاری در بازار خودرو وجود دارند که با سوء استفاده از عدم آگاهی مردم عادی از قوانین معامله خودرو برای کسب سود حداکثر دست به سوداگری می‌زنند، ابوالفضل خطیب، موسس و مدیر عامل شرکت ایمن ران پویا، کتاب هفت‌ خان یک معامله امن را برای شما تهیه کرده است تا به حفظ سرمایه‌هایی که عمدتاً با زحمت به دست آورده‌اید کمک کند.

امروزه انجام یک معامله امن، خیلی پیچیده‌تر از آن چیزی هست که مردم فکر می‌کنند و نکات حقوقی و ریزه‌کاری‌های بسیار زیادی درباره‌ی آن وجود دارد. لذا «شرکت ایمن ران پویا» از با سابقه‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه کارشناسی خودرو و مشاوره خرید و فروش خودرو، برای اولین بار در بازار ایران، با توجه به تجربه بسیار غنی از مجموعه معاملات خودرو در طی سال‌ها فعالیت خود، این کتاب را برای شما تهیه کرده است.

کتاب هفت‌ خان یک معامله امن نتیجه ده‌ها هزار مورد کارشناسی خودرو، هزاران مورد خرید، فروش و... در «شرکت ایمن ران» است. این شرکت در ریز جزئیات معاملات بسیاری بوده است: از وانت پیکان و رنو پی کی گرفته تا پورشه و مازراتی، از انواع خودروهای سواری و شاسی بلند تا خودروهای کلاسیک و آفرود. حتی تجربه کارشناسی و خرید و فروش خودروهای کار بسیاری مثل وانت، ون و کامیونت را هم در کارنامه خود دارد.

همچنین این شرکت در طی سال‌های فعالیت خود، با افراد زیادی، با شخصیت‌ها و شرایط بسیار متفاوت در خصوص خدمات مرتبط با معاملات خودرویی در ارتباط بوده است: از خریداری که کل بودجه خرید خودرو خود را وام گرفته بود تا یک خودرو معمولی بخرد و با آن کسب درآمد کند تا فردی که می‌خواست چندین برابر همان مبلغ وام را برای خرید خودرویی پرداخت کند که صرفاً آن را برای تفریح استفاده کند. از انواع کلاهبرداران گرفته تا افرادی که بسیار ساده و بی‌آلایش بودند، از دلالان خودرو تا خریداران عادی خودرو، از نمایشگاه‌داران خودرو تا...

به همین دلیل کتاب حاضر همراه با نکاتی سودمند و کاربردی و با کمک مشاوران حقوقی نگارش شده است. تجربه در این سال‌ها نشان داده متاسفانه مردم با بحث قوانین حقوقی معامله خودرو بیگانه هستند و کلاهبرداران به راحتی می‌توانند از عدم آگاهی آنان سوءاستفاده کنند. از همین رو ابوالفضل خطیب، در کتاب هفت‌ خان یک معامله امن برای اولین بار در ایران به کمک شما آمده تا تجربه چندین و چند ساله خود را در اختیار شما قرار دهد تا علاوه بر اینکه شما را از کم و کیف شیوه‌های کلاهبرداری و سوءاستفاده های رایج در بازار خودرو آگاه کند، بتوانید با آگاهی کامل از قوانین و مقررات مربوط به مباحث خرید و فروش خودرو معامله کنید و لذّت خریدی مطمئن را بچشید.

نکات کتاب هفت‌ خان یک معامله امن در هفت بخش تنظیم شده است:

1- اصول انتخاب خودرو مناسب: در این قسمت نکاتی گفته می‌شود که با دانستن آن‌ها می‌توانید بهترین خودرو رو برای خود و اعضای خانواده‌تان انتخاب کنید.

2- خرید خودروی سالم و به قیمت: در این بخش مواردی مطرح می‌شود که برای انتخاب یک خود خودروی سالم و با قیمت مناسب باید آن‌ها را بررسی کنید.

3- دانستنی‌های حقوقی و ضروری بازار: بخش سوم مربوط به زمانی است که شما خودرو مناسب خود را انتخاب کرده اما هنوز مراحل قانونی آن را طی نکرده‌اید. این بخش شما را با مهم‌ترین شگردهای کلاهبرداران آشنا می‌کند تا معامله خود را بدون دردسر انجام دهید.

4- سیر تا پیاز اصول قولنامه‌نویسی: بخش چهارم همانطور که از عنوانش مشخص است به تمام نکات قولنامه‌نویسی می‌پردازد. قولنامه‌نویسی از مهم‌ترین بخش‌های خرید و فروش خودرو است.

5- اما و اگرهای معامله وکالتی خودرو: شما چه خریدار باشید چه فروشنده، یک وکالت‌نامه اشتباه می‌تواند شما را دچار دردسر کند. از همین رو این بخش شما را از نکات کامل معامله وکالتی خودرو آگاه می‌کند.

6- تعویض پلاک و مارپیچ انتقال مالکیت: این بخش هر آنچه را که باید از تعویض پلاک خودرو بدانید در اختیار شما می‌گذارد تا این مرحله را که از فرآیندهای پیچیده معامله خوردو به حساب می‌آید با موفقیت طی کنید.

7- ایستگاه آخر، ثبت سند در دفترخانه: در این بخش با مراحل ثبت سند خودرو در دفتر اسناد رسمی آشنا می‌شوید و مراحل نهایی تحویل خودرو را مرور می‌کنید.

کتاب هفت‌ خان یک معامله امن مناسب چه کسانی است؟

فرقی نمی‌کند که فروشنده یا خریدار خودرو باشید؛ اگر قبل از معامله خودرو یک بار کتاب هفت‌ خان یک معامله امن را مطالعه نکنید، 100% ضرر کرده‌اید.

در بخشی از کتاب هفت‌ خان یک معامله امن می‌خوانیم

معمولاً کلاهبرداران خودرو‌هایی با ایرادات اساسی را کمتر از خودروهای هم رده قیمت‌گذاری کرده تا هم شما را به خرید آن ترغیب کنند و هم خودشان زودتر از دست آن راحت شوند. آن‌ها حتی با این بهانه که اگر خودرو نیاز به تعمیرات داشته باشد، با پرداخت هزینه تعمیرات خودرو باز هم خرید خودرو به صرفه است، خریدار را ترغیب به خرید خودرو معیوب می‌کنند. آن‌ها معمولاّ این دست خودروها را با قیمت بسیار پایینی می‌خرند و فقط با حداقل ترمیم و نظافت ظاهری، آن را برای فروش آگهی می‌کنند و سود خیلی خوبی روی قروش آن می‌برند که حاضرند باز هم با این این قیمت کم آن را بفروشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مولف
داستان نگارش «هفت خان»
خان اول: اصول انتخاب خودرو مناسب
خان دوم: خرید خودروی سالم و به قیمت
خان سوم: دانستنی‌های حقوقی و ضروری بازار
خان چهارم: سیر تا پیاز اصول قولنامه‌نویسی
خان پنجم: اما و اگر‌های معامله وکالتی
خان ششم: تعویض پلاک و مارپیچ انتقال مالکیت
خان هفتم: ایستگاه آخر، ثبت سند در دفترخانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت‌ خان یک معامله امن: بررسی مراحل هفت گانه در معامله خودرو برای چشیدن لذت خریدی مطمئن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات زهره علوی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات115
زبانفارسی
شابک978-622-7282-90-0
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هفت‌ خان یک معامله امن

سعید خسروی
۱۴۰۳/۱/۱۹
بسیار عالی مخصوصا در بحث قولنامه نویسی عالی بود تشکر از تمامی عوامل
امیر ذوالفقاری
۱۴۰۲/۷/۸
بسیار خوب و در اختیار گذاشتن تجربیات یک بنگاه دار خبره در اختیار شما.
حمید رضا حافظی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
از برنامه داخلش استفاده کردم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب هفت‌ خان یک معامله امن

برای دریافت کتاب هفت‌ خان یک معامله امن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.