معرفی و دانلود کتاب هیس!

عکس جلد کتاب هیس!
قیمت:
۴۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هیس! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هیس! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هیس!

اگر از شلوغ‌کاری‌های فرزندتان حسابی کلافه شده‌اید، پیشنهاد ما این است که کودکان خود را با کتاب هیس! آشنا کنید و این فرصت را در اختیارشان قرار بدهید تا با همراهی والری گورباچف، به اهمیت سکوت و آرامش در خانه پی ببرند. قهرمان این کتاب مصور، پسربچه‌ای است که وقتی برادرش کوچولویش خواب باشد، نه خودش سروصدایی می‌کند و نه اجازه می‌دهد کسی با سروصدا کردن، برادر کوچک‌ترش را بیدار کند.

درباره‌ی کتاب هیس!

معمولاً بچه‌ها به خاطر انرژی بالایی که دارند عاشق بازی‌های پرهیجان و انواع و اقسام تفریحات پرسروصدا هستند. همین موضوع می‌تواند برای والدینی که نیاز دارند چند ساعتی را در روز آرامش داشته باشند، یک مشکل بزرگ محسوب شود. تصور کنید بچه‌های خردسال یک خواهر یا برادر نوزاد هم داشته باشند! در این صورت سروصداهای فرزندان بزرگ‌تر می‌تواند خواهر و برادرهای شیرخواره‌ی آن‌ها را هم حسابی کلافه کند. خب، در این حالت چه باید کرد؟ والدین چگونه می‌توانند به کودکان خود بیاموزند که وقتی خواهر یا برادر کوچک‌تر آن‌ها خوابیده، باید سکوت کنند؟ به نظر می‌رسد بهترین و کوتاه‌ترین راه، کمک گرفتن از دنیای داستان و قصه است. داستان‌ها به خاطر این‌که عواطف مخاطبان را برمی‌انگیزند، می‌توانند یک ابزار آموزشی قوی برای کودکان باشند و نکته‌های مهمی را به ایشان بیاموزند. همچنین در حافظه‌شان نیز زودتر و بهتر ماندگار می‌شوند.

والری گورباچف (Valeri Gorbachev) با آگاهی از این مشخصه‌ی داستان‌ها، با نگارش کتاب هیس! (!Shhh) سعی داشته به مخاطبان خود بیاموزد که لازم است در ساعاتی از روز، به‌خصوص وقتی خواهر یا برادر کوچک‌ترشان به خواب رفته، دست از شلوغی و سروصدا بردارند و بازی‌هایشان را در سکوت و آرامش انجام بدهند.

قهرمان این کتاب مصور، پسربچه‌ای است که وقتی برادر کوچولویش می‌خوابد، برای این‌که او را بیدار نکند، نه این طرف و آن طرف می‌پرد و و نه اسب‌سواری می‌کند. حتی وقتی هم که می‌خواهد راه برود، روی پنجه‌ی پا راه می‌رود تا یک وقت برادرش را بیدار نکند. او به این هم اکتفا نمی‌کند. بلکه به سراغ دلقک می‌رود و به او یادآوری می‌کند که با صدای بلند نخندد تا برادرش از خواب نپرد. بعد از آن سری هم به شوالیه‌ها می‌زند و به آن‌ها گوشزد می‌کند که نجنگند، چون صدای جنگیدن آن‌ها ممکن است برادرش را بیدار کند. این پسرک مهربان به همین شکل، از همه می‌خواهد تا چند ساعتی سکوت کنند که برادرش بتواند در آرامش به خواب شیرین خود ادامه بدهد.

والری گورباچف افزون‌بر نگارش ماجراهای کتاب هیس! تصویرگری آن را نیز به انجام رسانده. کتابی که پیش‌ رو دارید، به کوشش نشر کتاب چ و با برگردان شیوا حریری به چاپ رسیده.

درباره‌ی مجموعه کتاب قصه‌های دوستی

«قصه‌های دوستی» یک هشت‌گانه‌ی خواندنی برای کودکان خردسال است که والری گورباچف تصویرگری تمام مجلدهای آن‌ را به عهده داشته. نویسندگی شش اثر این مجموعه را نیز گورباچف به انجام رسانده. کارول روت نویسنده‌ی دیگر این سری کتاب‌هاست که نگارش دو مجلد «کی امشب به من شب به خیر می‌گوید» و «شبی که خرگوش کوچولو خوابش نمی‌برد» را عهده‌دار بوده.

وجود تصاویر متنوع و نشان دادن حیوانات به‌عنوان قهرمانان و شخصیت‌های داستان‌ها، وجه اشتراک آثار مجموعه‌ی قصه‌های دوستی محسوب می‌شوند. اثری که پیش‌ رو دارید، یازدهمین مجلد این مجموعه به شمار می‌آید.

کتاب هیس! برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن ماجراهای کتاب هیس! از زبان بزرگ‌ترها، برای کودکان سه تا پنج‌ساله هم سرگرم‌کننده و هم آموزنده خواهد بود.

در بخشی از کتاب هیس! می‌خوانیم

وقتی برادرکوچولویم خواب است، من خیلی ساکتم. این طرف و آن طرف نمی‌پرم. سوار اسبم نمی‌شوم. حتی آواز هم نمی‌خوانم. روی پنجه‌های پایم راه می‌روم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هیس!
نویسنده
مترجمشیوا حریری
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-622-683943-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هیس!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هیس!

برای دریافت کتاب هیس! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.