معرفی و دانلود کتاب دکتر مهربان

عکس جلد کتاب دکتر مهربان
قیمت:
۴۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکتر مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکتر مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکتر مهربان

خواندن کتاب دکتر مهربان از سوی کودکان یا شنیدن آن از زبان والدینشان، به ایشان کمک می‌کند تا ترسی که از دکترها دارند را فراموش کنند و بدانند که اتفاقاً پزشکان بسیار دلسوز و مهربان هستند. والری گورباچف در این کتاب مصور، ماجرای دکتر زحمت‌کشی را روایت می‌کند که هر روز در حال مداوای بیماران خود است و تمام تلاشش را برای کمک به آن‌ها به کار می‌گیرد. هیچ‌ کودکی بعد از آشنایی با دکتر مهربان، از دکترها و پزشکان نخواهد ترسید.

درباره‌ی کتاب دکتر مهربان

رفتن به مطب دکتر و آمپول زدن یکی از ترس‌هایی است که احتمالاً به سراغ تمام بچه‌ها می‌آید! کودکان که درک درستی از داروها و روش‌های درمانی ندارند، ممکن است تصور کنند دکترها قصد آسیب زدن به آن‌ها را دارند و در نتیجه همیشه از پزشکان و مطب‌های آن‌ها گریزان باشند. اگر کودک شما هم از دکترها دل خوشی ندارد، چه بهتر که همین حالا کتاب دکتر مهربان (Doctor Nice) را تهیه کنید و با مطالعه کردن آن در کنار کودکانتان، به ایشان نشان بدهید که اتفاقاً پزشکان افراد مهربان و دلسوزی هستند که برای درمان بیماران خود، از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. والری گورباچف (Valeri Gorbachev) در این کتاب مصور ماجرای دکتری را بازگو می‌کند که در شهر حیوانات، مشغول به کار شده و هرروزه به مداوای حیواناتی می‌پردازد که دچار آسیب یا بیماری شده‌اند.

فرقی ندارد پای کلاغ کوچولو شکسته شده باشد یا آقای گوزن سرما خورده باشد، دکتر شهر حیوانات همیشه حاضر است تا به همه‌ی حیوانات کمک کند. او با صبر و حوصله، پای کلاغ کوچولو را گچ می‌گیرد و با مهربانی بسیار به آقای گوزن توصیه می‌کند که در خانه حسابی استراحت کند. به خاطر رفتار خوب این دکتر با بیماران، همه‌ی اهالی شهر حیوانات او را دوست دارند و با خوشحالی به مطب او می‌روند. هنگامی هم که مطب او را ترک می‌کنند، بازهم خوشحال‌ و شادمان‌اند چون می‌دانند به‌زودی حالشان خوب خواهد شد.

والری گورباچف علاوه‌بر نگارش کتاب دکتر مهربان، تصویرگری آن را نیز به عهده داشته و به این ترتیب داستانی را به دنیای ادبیات کودک عرضه کرده که هم سرگرم‌کننده است و هم نگاه بچه‌ها را نسبت به پزشکان و راه‌های درمانی آن‌ها دگرگون می‌کند. این داستان خواندنی را نشر کتاب چ با برگردان شیوا حریری به چاپ رسانده.

درباره‌ی مجموعه کتاب قصه‌های دوستی

«قصه‌های دوستی» یک هشت‌گانه‌ی خواندنی برای کودکان خردسال است که والری گورباچف تصویرگری تمام مجلدهای آن‌ را به عهده داشته. نویسندگی شش اثر این مجموعه را نیز گورباچف به انجام رسانده. کارول روت نویسنده‌ی دیگر این سری کتاب‌هاست که نگارش دو مجلد «کی امشب به من شب به خیر می‌گوید» و «شبی که خرگوش کوچولو خوابش نمی‌برد» را عهده‌دار بوده.

وجود تصاویر متنوع و نشان دادن حیوانات به‌عنوان قهرمانان و شخصیت‌های داستان‌ها، وجه اشتراک آثار مجموعه‌ی قصه‌های دوستی محسوب می‌شوند. اثری که پیش‌ رو دارید، یازدهمین مجلد این مجموعه به شمار می‌آید.

نکوداشت‌های کتاب دکتر مهربان

  • یک کتاب خوب برای کودکان. (اسکول لایبرری ژورنال)
  • کتابی مصور در مورد رفتن به مطب دکتر، همراه با نوعی بازی و سرگرمی! داستانی ساده که حالت تفریح نیز به خود گرفته است. (نقد کتاب Kirkus)

کتاب دکتر مهربان برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان سه تا شش‌ساله بعد از شنیدن ماجراهای کتاب دکتر مهربان از زبان والدین و مربیان خود، همچنین تماشای تصاویر رنگارنگ آن، دیگر هرگز از رفتن به مطب دکترها نمی‌ترسند.

در بخشی از کتاب دکتر مهربان می‌خوانیم

دکتر مهربان گفت: «شما دماغ حساسی دارید. در هوای سرد باید خیلی مواظبش باشید.»
خانم خوک قول داد: «از حالا به بعد با شال‌گردنم آن را می‌پوشانم. ممنون دکتر.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکتر مهربان
نویسنده
مترجمشیوا حریری
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-622-683945-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دکتر مهربان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دکتر مهربان

برای دریافت کتاب دکتر مهربان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.