معرفی و دانلود کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

عکس جلد کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

سفری پر ماجرا با یک پاندا و یک اژدها برای آموختن زندگی بهتر، آرام‌تر و زیباتر. کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک نوشته‌ی جیمز نوربری که عنوان پرفروش‌ترین کتاب ساندی‌تایمز را نیز به خود اختصاص داده، با روایت‌هایی کوتاه و تصاویری جذاب ما را با این دو موجود دوست‌داشتنی همراه می‌کند تا از آن‌ها بیاموزیم چگونه می‌توان زندگی را بااز نگاهی دیگر دید و آن را تاب آورد.

درباره‌ی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

فلسفه و آیین بودایی تا کنون به شکل‌های مختلف در ادبیات و هنر جلوه کرده و دستمایه‌ی نویسندگان و هنرمندان بسیاری برای خلق داستان‌ها و شخصیت‌ها قرار گرفته است؛ با این وجود همچنان قصه‌ها و روایت‌های جدیدی با الهام از آموزه‌های این آیین نوشته می‌شود که هر کدام جذابیت‌های تازه‌ای برای خواننده دارد.

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک (Big Panda and Tiny Dragon) نوشته‌ی جیمز نوربری (James Norbury) یکی از محبوب‌ترین کتاب‌هایی است که با توجه به آموزه‌های بودایی به رشته‌ی تحریر درآمده و با استفاده از دو شخصیت خیالی که روایت‌های کوتاهی را در مورد زندگی بازگو می‌کنند، خواننده را با خود همراه می‌کنند تا کلیدهای خوشبختی را از آنها فرابگیرند.

پاندا و اژدها در این کتاب سفری طولانی را در فصل‌ها آغاز می‌کنند و در حالی‌که ما سفر آن‌ها را همراه با قصه و تصاویری زیبا دنبال می‌کنیم، بارها گم می‌شوند اما در همان حال مناظر شگفت‌انگیزی را کشف می‌کنند؛ مناظری که اگر مسیر اصلی سفر خود را می‌رفتند، هرگز آن‌ها را نمی‌دیدند.

در کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک نوشته‌ی جیمز نوربری و ترجمه‌ی فروغ صادقی، این دو شخصیت در گفت‌وگوهای آرامی که گاهی جنبه‌ی طنز نیز پیدا می‌کند، افکار، احساسات، دشواری‌ها و شادی‌هایی که در وجود و زندگی همه‌ی ما مشترک هستند را پیدا می‌کنند و آنها را مانند آینه‌ای در برابر خواننده می‌گذارند تا به ما بگویند از پدیده‌های اطراف خود چگونه یاد بگیریم و از زندگی لذت بیشتری ببریم.

پاندا و اژدها در سفر طولانی خود یاد می‌گیرند که چگونه در لحظه زندگی کنند، چگونه آرامش خود را در لحظه‌های سخت نگه دارند و چطور برای غلبه بر موانع زندگی قدرتمند باشند؛ این دستاوردهای بزرگ از خلال گفت‌وگوهای این دو شخصیت به دست می‌آید و بینش معناداری را در مورد زندگی، هستی، خرد درونی و پذیرش ترویج می‌کند.

جیمز نوربری با تصاویر زیبا و ساده‌ای که در کنار روایت‌های کتاب خلق کرده است، ما را به نوعی سکون و آرامش دعوت می‌کند؛ این وضعیت به درون ما راه یافته و بینشی را همراه خود به‌وجود می‌آورد تا بتوانیم با حفظ آرامش میان مشکلات زندگی و راه‌حل آن‌ها پل بزنیم و زندگی بهتری را برای خود و اطرافیان به ارمغان بیاوریم. این اثر الهام‌بخش به همت نشر ترانه پدرام با ترجمه‌ی روان فروغ صادقی روانه‌ی بازار شده است.

جوایز و افتخارات کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • پرفروش‌ترین کتاب ساندی تایمز
  • جزو الهام‌بخش‌ترین کتاب‌های سال به انتخاب هیأت تحریریه‌ی مجله‌ی واشرز
  • زیباترین کتاب سال به انتخاب روزنامه‌ی گاردین

نکوداشت‌های کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • زیبایی و سادگی هر صفحه این کتاب را به یک بازنشانی ذهنی کامل تبدیل کرده است. با این کتاب یاد می‌گیریم چطور با خود مهربان‌تر باشیم. (آمازون)
  • در حالی‌که تصاویر کتاب به اندازه‌ی یک کارتون دیزنی جذابیت دارند، کلمات در آن مانند سخنان باستانی، عمیق و روشن هستند. (گاردین)
  • این کتاب سنگ محک فوق‌العاده‌ای است که روزانه به ما یادآوری می‌کند که چه چیزی واقعاً در زندگی مهم است! (بث لئونارد، نویسنده)
  • غذایی برای روح! (CBS Mornings)

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک نوشته‌ی جیمز نوربری برای همه‌ی کسانی که در زندگی به دنبال آرامش و رضایت بیشتری هستند، مناسب است. هر کس از هر رده‌ی سنی می‌تواند از این کتاب لذت ببرد.

با جیمز نوربری بیشتر آشنا شوید

جیمز نوربری متولد 1976 در ولز، نویسنده و تصویرگر بریتانیایی است که به واسطه‌ی تألیف کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک به شهرت بسیاری دست یافت. او از کودکی طراحی و نقاشی می‌کرد و اکنون نیز این حرفه را دنبال می‌کند. این نویسنده همچنین به بازی، کاراته، نواختن گیتار، کشور ژاپن و گربه‌ها بسیار علاقه‌مند است.

جملات برگزیده‌ی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • پاندای بزرگ پرسید: "‌کدوم‌یکی مهم‌تره؟سفر یا مقصد؟"؛ اژدهای کوچک جواب داد: "همسفر."
  • "سعی کن برای هر چیز کوچیکی هم که شده وقت بذاری. آخه چیزای کوچیک هم، اهمیت خودشون رو دارن."
  • "این‌که نمیدونی کجا داری میری به این معنی نیست که راه رو گم کردی"
  • "اشتباهات تو به این معنیه که داری تلاش میکنی. پس جا نزن!"

در بخشی از کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک می‌خوانیم

اژدهای کوچک گفت: "‌الان سرم خیلی شلوغه که بخوام گل‌ها رو نگاه کنم."
پاندای بزرگ گفت: "اتفاقاً همین الآنِ که باید نگاه کنی
چون ممکنه دیگه فردا از این گل‌ها خبری نباشه."
اژدها گفت: "‌طبیعت عجیب و غریب نیست!؟"
پاندای بزرگ به نشانه‌ی تأیید گفت: "چرا هست.
ولی ما هم به اندازه‌ی همون درخت یا عنکبوت، جزوی از طبیعت هستیم
و به همون اندازه هم شگفت‌انگیز!"
اژدهای کوچک گفت: "پاندای بزرگ! این‌که چطوری به حرفام گوش میدی و باهام حرف میزنی و با هم سفر میکنیم رو دوست دارم.
اما بیشتر از همۀ این‌ها، من عاشق اون احساسی هستم که در من به وجود میاری."

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
نویسنده
مترجمفروغ صادقی
ناشر چاپیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-7567-49-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

الهام خطاپوش
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
فوق العاده عالی بود، بنظرم یک جورایی شبیه کتاب مایند فولنس هست، یعنی تو حال زندگی کردن و لذت بردن از همه چیزهایی که برا ما اتفاق میافته، و در اطراف ما حاضر هستن، چه بیان دلنشین و ساده و خاصی.. ‌. 😍 از کتابهایی که حالت مناظره دارند خیلی لذت میبرم👌🌿👏👏👏👏پیشنهاد نه یک بار خواندن بلکه چندین بار خواندن، 👌ممنون از کتابراه عزیز بخاطر کتاب و این مجموعه ارزشمند
مریم ستاری
۱۴۰۲/۱۱/۲
کتاب فلسفی فوق العاده جذاب با تصویر سازی‌ های زیبا که مفاهیم فلسفی رو در قالب داستان و جملات ساده بیان میکنه و زاویه دید جدید و مثبتی برای چراییِ زندگیمونه. پر از حس خوب و آرامشه. ولی کتاب کوتاهیه یک روزه تموم میشه. این کتاب در واقع مجموعه دیالوگ‌های فلسفی به زبان ساده و در بطن مناظره یک پاندا و اژدها است که دوستی عمیقی دارند و در یک ماجراجویی همسفر شدند؛ فقط کاش جملات پیوستگی بیشتری داشت.
شری جوان
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کتابی جالب و دوست داشتنی با نقاشیهای ساده و دلنشین. روند کتاب کمی شما رو یاد کتاب شازده کوچولو میندازه. البته خیییلی فاصله داره، ولی شباهتهایی داره. یه اشکالی که حس میشه اینه که مطالب زیادی گسسته از هم هستن و بریده بریده هستن. برای من بیشتر جنبه سرگرمی داشت تا یادگیری.
Alen
۱۴۰۲/۲/۱
کتاب خیلی جالبی بود، با اینکه نویسنده خیلی ساده و راحت نوشت با نقاشی‌های ساده اما جذابش اما جملاتش واقعاً عمیق بودن و معلومه روش فکر شده و ما چقدر این جملات رو انجام می‌دیم یا حتی رو این جملات فکر می‌کنیم، از نظر من فوق‌العاده بود
با تشکر از کتابراه عزیز
ژیان رستمی
۱۴۰۳/۲/۳
کتاب ساده و قشنگی با تصاویر سیاه وسفید ابتدایی که ذن را برای کسانی که ذن براشون پیچیده است ونوعی الفبای ذن به شمار می‌رود تا ذن را کمی ساده تر به خواننده یاد بدهدوخواننده ترغیب شود برای بهتر یاد گرفتن آن دنبال کتاب‌های حجیم‌تر برود
mohsen n
۱۴۰۲/۱/۲۷
به صورت خیلی ساده و با جملاتی بسیار کاربردی و قابل تامل و بسیارکوتاه وقت زیادی نمیگیره اما ارزش خوندن داره و البته درک همین جملات ساده که کاربرد زیادی در زندگی دارن باتشکر از کتابراه..
m.d
۱۴۰۲/۱/۲۶
جملات قابل تاملی داشت و آدم را به فکر فرو می‌برد، و بسیار زیبا به جزییات توجه می‌کند و چه برداشت‌های متفاوتی از موقعیت‌های دارد که شاید از نظر ما بی اهمیت باشد و این نکته بسیار آموزنده است.
علی مشفقی
۱۴۰۲/۱/۴
کتابی است زیبا و حال خوب کن، چون بیشتر شامل عکس است خواندنش وقتی نمی‌گیرد و به نظرم در زمان‌های ناراحتی حالتان را بسیار بهتر می‌کند موفق باشید
مهسا میمندی
۱۴۰۲/۶/۵
جملات کوتاه و قشنگی داشت و خوبیش به این بود که لازم نبود حتماً از اول کتاب خوندن رو شروع کنیم و هر صفحه جملات و حال و هوای خودش رو داشت
شیدا ...
۱۴۰۲/۸/۲۸
وای من که عاشق این کتابم خیلی جالب و اموزنده بود
مکالمه اژدها و پاندا کلی درس زندگی توشه
هزار بار خوندنش پیشنهاد میشه
پروین عفت دار
۱۴۰۱/۱۲/۹
متن‌های اموزنده کوتاهی داشت که خیلی خاص بود کلی بدرد استوری پیجاتون میخوره
الهه عسکریان
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
خیلی لذت بردم
کتاب کوتاهی بود ولی مطالبش واقعا دلنشین بود
سپیده کلانتری
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
بسیارعالی کم گوی و گزیده گوی چون در
عطیه عدالت پرور
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
نکات خوبی توی کتاب بود
نازیلا نادری
۱۴۰۲/۱/۲۵
عالی واقعا لذت بردم
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

برای دریافت کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.