معرفی و دانلود کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم

کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم اثری از میچی ان جی است، نویسنده‌ای که نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز بوده. میچی ان جی این‌بار یکی دیگر از دغدغه‌های بزرگسالان امروزی را که سندروم خودویران‌گری یا همان خودکم‌بینی است با زبانی طنزآمیز و به سبک کمیک روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم‌لیاقت - جلد ششم

با بالا رفتن سواد عاطفی، میزان خودشناسی نیز در نسل جدید به طرز چشم‌گیری بالا رفته است. این خودشناسی و دانش که از درونیات و دنیای سلامت روان نصیب بزرگسالان امروزی شده، با تمام اصلاحات فرهنگی‌ای که در پی داشته و کیفیت روابط و سلامت روان انسان‌ها را بالا برده، باعث بروز برخی مشکلات نیز شده که شاید نسل‌های پیشین کمتر با آن روبه‌رو شده باشند. ماجراهای کتاب بالغ کم‌لیاقت (Barely Functional Adult) اثر میچی ان جی (Meichi Ng) که هم‌اکنون جلد ششم آن پیش روی شماست به بررسی همین دغدغه‌ها و مشکلات تازه‌پدیدارشده می‌پردازد. این کتاب در اصل به صورت کمیک و با زبانی طنازانه نوشته شده و سعی شده تا در نسخه‌ی صوتی آن هم، این سبک و سیاق برای مخاطب حفظ شود.

کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم‌لیاقت - جلد ششم (the long con)، به سراغ سندروم خودکم‌بینی رفته که برای بسیاری از ما، احساس آشنایی است. میچی ان جی در این قسمت از فرد بالغی می‌گوید که تمام موفقیت‌هایش را شانسی می‌پندارد. او حس می‌کند که اگر به موفقیت و نتیجه‌ی خوبی رسیده، همه‌اش به دلیل بودن در زمان درست در مکان درست بوده و اگر سعی کند دوباره به همان نتیجه برسد، به احتمال زیاد نمی‌تواند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم

فرد بالغ داستان میچی ان جی، همیشه در رنج و عذاب است. او خود را یک شیاد به تمام معنا می‌داند که بابت خوش‌شانسی‌هایش دیگران را گول زده و هر چه دیگران از او، استعداد و تلاشش تعریف و تمجید می‌کنند، در نظرش بی‌معنی و بی‌اهمیت می‌آید. اگر کسی از او انتقاد کند و یا اگر خودش پاسخ سوالی را نداند، بر تمام آنچه از بی‌لیاقتی در ذهنش متصور بوده مهر تأییدی می‌زند و در این حس بد خودتحقیری، به آرامشی نسبی و لحظه‌ای می‌رسد. این کتاب، داستان روزی را تعریف می‌کند که بالغ قصه‌ی ما، بالأخره دستش برای بقیه رو می‌شود؛ ولی این امتحان، دقیقاً به نتیجه‌ای که مد نظرش بوده نمی‌رسد...

کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم‌لیاقت - جلد ششم اثری از میچی ان جی است که توسط حورا شایسته‌کیا به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی ترانه‌ی پدرام و انتشارات خانه‌ی رود ناشران این کتاب هستند و شما آن را با صدای ویکتوریا براری، پرنیان طباطبایی، رضا بصیری، محمد کربلایی، نعیمه مهدویان، سحر حمیدی و معین وصال می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم‌لیاقت - جلد ششم

  • بامزه، عمیق و تأثیرگذار... میچی ان جی از طریق داستان‌های جذاب و آموزنده‌اش نکاتی را با ما به اشتراک می‌گذارد که برای همه سرشار از حکمت‌های مفید است و به تمامیِ افراد نشان می‌دهد که در هر مرحله از زندگی تنها نیستند. (ماری اندرو)
  • داستان‌های طنازانه و تصاویر بی‌نظیر میچی ان جی مثل آغوشی گرم و صمیمی هستند که دلتان نمی‌خواهد آن را رها کنید. (دامی لی)
  • میچی ان جی مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از داستان‌هایی جالب و صمیمانه را نوشته است. از اول تا آخر داستان متوجه شدم که در حال لبخند زدن هستم یا دارم به نشانه‌ی موافقت، سر تکان می‌دهم. من نسبت به این داستان‌ها حس هم‌ذات پنداری داشتم. ماجراهای یک بالغ کم‌لیاقت واقعاً کتابی لذت‌بخش است. (کریس مک‌کوی)
  • میچی ان جی در این کتاب افکار و ایده‌هایی را در معرض نمایش گذاشته که بر رشد افراد، تأثیری شگفت‌انگیز می‌گذارد. (نیک سالاک)

کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های کمیک و طنز با موضوعات روان‌شناختی علاقه دارند، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم می‌شنویم

فکر می‌کنم که سندروم خودویران‌گری شکل‌های متفاوتی دارد و فراخور حال میزبانش، به شکل‌های مختلفی ظاهر می‌شود. برای من به شکل ترس از بی‌لیاقتی درآمده بود. به این معنا که می‌ترسیدم به اندازه‌ای که دیگران فکر می‌کنند توانمند نباشم. حسی عمیق از بی‌عرضگی و ناتوانی بر افکار و احساسات من سایه افکنده بود و اجازه نمی‌داد که از هیچ موفقیت و تمجیدی لذت ببرم.

«من یه کلاه‌بردارم! اون‌ها یه روزی متوجه این موضوع می‌شن!»

«تو فوق‌العاده‌ای!»

«خیلی تحت تأثیر کارت قرار گرفتم.»

«واقعاً کارت خیلی درسته!»

«یه روزی می‌فهمن که من هیچی نیستم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
معرفی ـ مقدمه
5 دقیقه
قسمت یک
4 دقیقه
قسمت دو
3 دقیقه
قسمت سه
8 دقیقه
قسمت چهار
7 دقیقه
قسمت پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم
نویسنده
مترجمحورا شایسته کیا
راویویکتوریا براری، پرنیان طباطبایی، رضا بصیری، محمد کربلایی، نعیمه مهدویان، سحر حمیدی، معین وصال
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم

برای دریافت کتاب صوتی با پنبه سر بریدن: ماجراهای یک بالغ کم لیاقت - جلد ششم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.