معرفی و دانلود کتاب پسری با ذهن قدرتمند

عکس جلد کتاب پسری با ذهن قدرتمند
قیمت:
۱۷,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پسری با ذهن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پسری با ذهن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پسری با ذهن قدرتمند

کتاب پسری با ذهن قدرتمند نوشته‌ی نیلس فان هوف داستان پسربچه‌ای به نام جک است که همیشه زمانش را به شادی و خوشحالی می‌گذراند و حسابی از سرگرمی‌های مختلف و مدرسه رفتن کیف می‌کند! جک یک ویژگی خیلی خیلی خاص دارد؛ ویژگی‌ای منحصربه‌فرد که او را در مشکلات و موانع یاری می‌کند: او یک ذهن قدرتمند دارد! حالا سؤال اینجاست که جک این ذهن قدرتمند را از کجا آورده و با آن چطور مشکلاتش را حل می‌کند؟... این اثر ذیل مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب پسری با ذهن قدرتمند

کتاب پسری با ذهن قدرتمند (My Strong Mind II: The Power of Positive Thinking) که به قلم نیلس فان هوف (Niels Van Hove) نوشته‌ شده، درباره‌ی جک، پسربچه‌ای شاد و پرانرژی‌ است که سه ابرقدرت خیلی مهم دارد؛ اعتمادبه‌نفس، مثبت‌اندیشی و انعطاف‌پذیری. شاید بگویید که پرواز کردن، نامرئی شدن و بقیه‌ی قدرت‌های ماورائی جالب‌تر و جذاب‌تر باشند؛ اما واقعیت این است که در برخوررد با مشکلات و موانع، حتی ابرقهرمان‌ها هم به همین سه خصوصیت نیاز دارند! قهرمان این داستان، مثبت‌اندیشی را اولین قدم در حل مشکلاتش مثل رقابت ناسالم، افکار منفی، ناتوانی در ابراز احساسات، کنترل خشم و ترس‌ها می‌داند و راه پیدا کردن این ابرقدرت‌ را به خواننده هم یاد می‌دهد.

کتاب پسری با ذهن قدرتمند، نوشته‌ی نیلس فان هوف، با ترجمه و قلم قدرتمند معصومه نفیسی و کوشش انتشارات مهرسا، تجربه‌ی یک خوانش شگفت‌انگیز را برای مخاطبان فارسی زبان ممکن کرده است.

در نکوداشت کتاب پسری با ذهن قدرتمند

  • یک مفهوم عالی که به روشی آسان نشان داده شده است. این کتاب خواندنی جذاب برای ارتقای تاب‌آوری عاطفی و سرسختی ذهنی در کودکان است. (Positive Psychology)

کتاب پسری با ذهن قدرتمند برای چه کسانی مناسب است؟

خیلی وقت‌ها افکار منفی می‌توانند از هر مهاجمی در دنیای واقعی قوی‌تر و سمج‌تر باشند! آنچه ما را در شکست دادن این دشمن درونی کمک می‌کند، تنها یک چیز است: مثبت‌اندیشی! اگر دوست دارید آثار مثبت‌اندیشی را در زندگی یک شخصیت قدرتمند و خوشحال ببینید، پیشنهاد می‌کنیم با جک همراه شوید و داستان زندگی‌اش را بخوانید.

در بخشی از کتاب پسری با ذهن قدرتمند می‌خوانیم

کیت ادامه داد: تو می‌توانی به ذهن قوی‌ات فرمان بدهی در برابر ترس‌ها و نگرانی‌ها چطور واکنش نشان دهد. این شگرد کمکت می‌کند مثبت فکر کنی و خودت باشی، بهترین خودت!

جک تصمیم گرفت برای حل همه‌ی مشکلاتش از قدرت ذهنش کمک بگیرد. آن روز عصر، جک فهرستی نوشت از چیزهایی که درباره‌ی خودش دوست نداشت.

فهرست مطالب کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پسری با ذهن قدرتمند
نویسنده
مترجممعصومه نفیسی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-9890-74-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پسری با ذهن قدرتمند

Mehrnaz
۱۴۰۲/۸/۱۹
کتاب دختری با ذهن قدرتمند به نظر من بهتر بود و این کتاب مکمل اون داستان است
سمیه محمد باقری
۱۴۰۲/۹/۱۸
خوب بود برای پسر ۴ ساله قابل فهم بود و اموزنده
ریحانه ولیزاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
خیلی کتاب خوبی است
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب پسری با ذهن قدرتمند

برای دریافت کتاب پسری با ذهن قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.