معرفی و دانلود کتاب پیاده سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم

عکس جلد کتاب پیاده سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیاده سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیاده سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیاده سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم

یکی از مشکلات افرادی که به برنامه‌نویسی در زمینه‌ی رمزارز دیجیتال علاقه دارند، عدم دسترسی به کتاب‌های مفید در این زمینه است؛ اما روبرتو اینفانته در کتاب پیاده سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم، به شما یاد می‌دهد چگونه یک برنامه‌ی کامل غیرمتمرکز اتریوم را طراحی، پیاده‌سازی و اجرا کنید.

درباره کتاب پیاده سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم

امروزه، رمزارزها از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردارند؛ به صورتی که هر روزه، مطالبی درمورد آن‌ها به گوشمان می‌خورد. اتریوم با نام اختصاصی ETH نیز با اینکه دیرتر از بیت‌کوین آغاز به کار کرد، اکنون به عنوان یکی از رقبای آن در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری دیجیتال به‌شمار می‌رود. اتریوم، پلتفرمی متن‌باز به‌حساب می‌آید که به توسعه‌دهندگان، امکان برنامه‌های غیرمتمرکز را می‌دهد؛ بنابراین با تسلط بر این برنامه‌های کاربردی، می‌توانید در حوزه‌ی رمزارز به موفقیت دست پیدا کنید.

روبرتو اینفانته (Roberto Infante) در کتاب پیاده‌سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم (Building Ethereum Dapps: Decentralized Applications on the Ethereum Blockchain) به شما شیوه‌ی نوشتن قرارداد هوشمند، طراحی، اجرا، آزمایش، رفع مشکل و ایمن‌سازی آن را می‌آموزد و اطلاعات پایه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این کتاب هم برای مبتدیان قابل استفاده است و هم متخصصان حوزه‌ی رمزارز می‌توانند از آن بهره ببرند؛ زیرا سادگی کلام و تخصصی بودن مطالب، هر دو گروه را به خود جذب خواهد کرد.

نکوداشت‌های کتاب پیاده‌ سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم

  • منبعی فوق‌العاده برای فهم پیشرفت‌های بلاکچین. (James Nyika, Vocanter)
  • دیدگاه‌هایی استثنایی! مطالب این کتاب، موقعیت‌های سخت را آسان می‌کنند. (Tanya Fesenko, Motiion)
  • بالاخره کتاب راهنمایی به وجود آمد که خوانندگان را به سفری جذاب برای یادگیری بلاکچین می‌برد. (Rahul Rai, Telstra)

کتاب پیاده‌ سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به بازار رمزارزها و همچنین برنامه‌نویسی جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب پیاده‌ سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم می‌خوانیم

یک سازمان مستقل غیرمتمرکز هم یک سازمان غیرمتمرکز و هم یک نماینده مستقل است. مانند یک نماینده مستقل، این یک نهاد نرم‌افزاری است که به‌طور مستقل با خدمات نرم‌افزاری خارجی در تعامل است. افرادی که با سازمان مستقل غیرمتمرکز مشارکت دارند، مانند سازمان‌های غیرمتمرکز، از طریق پروتکل‌های از پیش تعریف‌شده با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

تفاوت اصلی بین سازمان مستقل غیرمتمرکز و سازمان غیرمتمرکز در این است که تعامل بین سازمان مستقل غیرمتمرکز و طرف­‌های خارجی تا حد زیادی خودکار است و پروتکل‌های تعامل در یک قرارداد هوشمند برنامه‌ریزی شده است، درحالی‌که تعامل بین افرادی که صاحب سازمان غیرمتمرکز هستند و طرف­‌های خارجی فقط منوط به یک پروتکل دستی یا دفترچه راهنما هستند. نکته کلیدی این است که از نظر احزاب خارجی، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز از سازمان‌های غیرمتمرکز قابل‌اعتمادتر هستند زیرا تعاملات خودکار قابل پیش‌بینی هستند، درحالی‌که تعاملات مبتنی بر یک پروتکل دستی به‌طور کامل بر شهرت افراد تحت آن متکی است.

بر اساس این تعاریف، نظرات در مورد اینکه آیا پلتفرم‌­های زنجیره‌‏­بلوکی که باهدف اصلی یا تنها برای حمایت از یک رمزارز ساخته‌شده‌اند، می‌تواند به‌عنوان سازمان مستقل غیرمتمرکز یا سازمان غیرمتمرکز طبقه‌بندی شود، متفاوت است. ازآنجاکه زیرساخت بیت‏کوین اجازه اجرای پروتکل‌های تعامل خودکار را نمی‌دهد، برخی معتقدند که باید به‌عنوان سازمان غیرمتمرکز طبقه‌بندی شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: نگاهی اولیه به برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز
فصل 2: مفاهیم زنجیره بلوکی
فصل 3: بنیان اتریوم
فصل 4: استقرار اولین قرارداد هوشمند
فصل 5: برنامه ‌نویسی قراردادهای هوشمند در Solidity
فصل 6: نوشتن قراردادهای هوشمند پیچیده‌تر
فصل 7: تعمیم تابع با قراردادها و رابط ‌های انتزاعی
فصل 8: مدیریت قراردادهای هوشمند با Web3. js
فصل 9: اکوسیستم اتریوم
فصل 10: قراردادهای آزمایش واحد با موکا
فصل 11: بهبود چرخه توسعه با ترافل
فصل 12: جمع‌آوری همه موارد: ایجاد یک رأی‌گیری کامل برنامه غیرمتمرکز
فصل 13: آماده ‌سازی تولید برنامه غیرمتمرکز
فصل 14: ملاحظات امنیتی
فصل 15: نتیجه‌ گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیاده سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم
نویسنده
مترجمبهروز خادم، احد درفشی چارطاق
ناشر چاپیانتشارات مرتضی دشت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات573
زبانفارسی
شابک978-600-7819-68-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پیاده سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم

برای دریافت کتاب پیاده سازی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.