معرفی و دانلود کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی

عکس جلد کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی

کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی نوشته‌ی رایان ترنر است. در این اثر به اهمیت استفاده از هوش مصنوعی و چت جی پی تی در بازاریابی پرداخته می‌شود. مطالعه‌ی این اثر برای تمام فعالین کسب‌وکارهای اینترنتی واجب است.

درباره کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی

هوش مصنوعی (Artificial intelligence) ابزاری فوق‌پیشرفته است که به قابلیت‌های انسانی مثل خلاقیت، استدلال، یادگیری و برنامه‌ریزی مجهز شده است. در دهه‌های اخیر با سرعت بالای تحولات فناوری، حجم بسیار زیاد داده‌های موجود و ایجاد الگوریتم‌های پیشرفته، هوش مصنوعی نیز پیشرفت چشم‌گیری داشته است. رشد هوش مصنوعی به‌حدی بوده که در حال حاضر می‌تواند محیط خود را درک کند، با آنچه از محیط استنباط کرده ارتباط برقرار کند، مشکلات موجود را حل کند و برای رسیدن به اهداف اقدام نماید.

می‌توان گفت همه‌ی ما کم‌وبیش با اهمیت و کاربردهای هوش مصنوعی در دنیای کسب‌وکار آشنایی داریم. امروزه هوش مصنوعی با ارائه‌ی مزایا و امکاناتی که شاید پیش از این حتی تصورش غیرممکن بود به قدرتمندترین ابزار بازاریابی تبدیل شده است. در میان هوش‌های مصنوعی مختلف، چت جی پی تی از اهمیت خاصی برخوردار است. این ابزار به‌صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته و با روشی مشابه رفتار انسان‌ها، با افراد تعامل و ارتباط برقرار می‌کند. چت جی پی تی مدلی از هوش مصنوعی است که به‌دلیل قابلیت‌های آن در تولید متونی شبیه به متون نوشته‌ی دست انسان، مورد توجه جهانیان قرار گرفته است. در حال حاضر از آن برای تولید پیام‌ها، پاسخ به ایمیل‌ها، مکالمات و... استفاده می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی

رایان ترنر (Ryan Turner) در کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی (Chat GPT& social media networking) به شما می‌آموزد که هوش مصنوعی و چت جی پی تی چه هستند، چگونه کار می‌کنند، چطور می‌توان از آن‌ها بهره گرفت و آن‌ها را بر اساس کسب‌وکار خود شخصی‌سازی کرد.

بدون شک تولید محتوای با کیفیت برای جذب و مشتاق‌کردن مخاطبان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ اما تولید محتوا با کیفیت بالا کار دشواری است؛ اینجاست که هوش مصنوعی و چت جی پی تی به کمک شما می‌آید. تمرکز کتاب حاضر بر مسئله‌ی بازاریابی به‌کمک هوش مصنوعی است. برای درک بهتر این موضوع به تعدادی از کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی اشاره می‌کنیم. ایجاد محتوای با کیفیت، طراحی کمپین‌های بازاریابی شخصی‌سازی‌شده، بهینه‌سازی محتوا بر اساس سئو، اتوماتیک کردن فرایندهای بازاریابی، تحلیل داده و تولید گزارش و... از آنجایی که فضای مجازی در ایجاد ارتباط با مخاطبان بسیار مؤثر است، در این کتاب با دقت زیادی به نقش فضای مجازی در بازاریابی پرداخته شده و با توجه به نیاز شما راهکارهایی برای تولید محتوا از طریق چت جی پی تی ارائه گشته است. شما در کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی به چشم‌اندازی از آینده‌ی بازاریابی با توجه به پیشرفت هوش مصنوعی دست خواهید یافت.

سرفصل‌های کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی عبارتند از: یادگیری درباره‌ی هوش مصنوعی و چت جی پی تی، تنظیمات پیشرفته‌ی چت جی پی تی، هوش مصنوعی و چت جی پی تی در دنیای بازاریابی، ایجاد یک استراتژی بازاریابی تلفیقی، بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی و هوش مصنوعی، ادغام هوش مصنوعی در شبکه‌های اجتماعی، چگونه هوش مصنوعی آینده‌ی بازاریابی را تغییر خواهد داد و...

کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی برای چه کسانی مناسب است؟

فرقی نمی‌کند که شما یک بازاریاب حرفه‌ای باشید یا به‌تازگی وارد این عرصه شده باشید، در هر صورت مطالعه‌ی این کتاب جهت یادگیری قابلیت‌های هوش مصنوعی برایتان مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی می‌خوانیم

همان‌طور که پیش‌تر دیدید، مرحلۀ آزمایش قطعاً بخش بسیار مهمی در ایجاد یک برنامۀ بازاریابی خوب و متناسب با برند شماست. این یک لحظۀ بسیار حیاتی است، بنابراین برخی راهکارها را باید در نظر گرفت. اولین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که با آزمایش در مقیاس‌های کوچک شروع کنید. زیاده‌روی نکنید و با انجام آزمایش‌های بیش‌ازحد به خودتان سخت نگیرید. پس از آشنایی با مفاهیم پایۀ نرم‌افزار به‌صورت تدریجی شروع کنید و کم‌کم ابزارهای دیگر را در کارتان استفاده کنید. با این کار برای یادگیری و وفق‌دادن خودتان زمان کافی دارید و درنتیجه به‌خاطر اطلاعات و قابلیت‌های زیاده‌ازحد احساس سردرگمی نمی‌کنید. یکی دیگر از گام‌های مهم در مرحلۀ آزمایش بدون ‌شک تجزیه‌وتحلیل نتایج و پیگیری آنهاست. در این مرحله باید به خروجی‌های بازاریابی توجه ویژه‌ای داشته باشید و با بهره‌گیری از تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و آمار بررسی کنید چه‌ چیزی به کارتان می‌آید و چه‌ چیزی به اصلاح نیاز دارد. بر روی الگوها و روند نتایج خود تمرکز کنید و از این اطلاعات برای بهینه‌سازی ابزارهای بازاریابی که بر پایۀ هوش مصنوعی هستند استفاده کنید.

جنبۀ دیگری که نباید در مرحلۀ آزمایش نادیده گرفته شود برخورداری از یک ذهن باز است. دنیای هوش مصنوعی مدام در حال تغییر است، و این یعنی قابلیت‌های جدید، ابزارهای جدید و فناوری‌های جدید هر روز در حال پیشرفت هستند. اینکه نسبت به امتحان‌کردن برنامه‌های هوش مصنوعی مخصوص بازاریابی و آزمایش رویکردهای جدید ذهن بازی داشته باشید باعث می‌شود امتحان کنید، به تکنیک‌های مختلفی دست پیدا کنید و متوجه شوید بهترین روش برای کسب‌وکار شما کدام است. اگر با یک تیم کار می‌کنید باید مطمئن شوید همۀ اعضای تیم در طول مرحلۀ آزمایش باهم هم‌سو هستند و می‌دانند چطور باید از قابلیت‌های چت‌جی‌پی‌تی یا سایر نرم‌افزارهای هوش مصنوعی استفاده کنند. آخرین نکته که به‌اندازۀ بقیۀ نکات گفته‌شده اهمیت دارد این است که چت‌جی‌پی‌تی و تمامی برنامه‌های هوش مصنوعی در‌صورتی‌که به‌درستی با برنامۀ بازاریابی شرکت‌ها تلفیق شوند بیشترین کارایی را خواهند داشت.

فهرست مطالب کتاب

خلاصه: مقدمه
1. یادگیری دربارۀ هوش مصنوعی و چت‌جی‌پی‌تی
2. تنظیمات پیشرفتۀ چت‌جی‌پی‌تی
3. هوش مصنوعی و چت‌جی‌پی‌تی در دنیای بازاریابی
4. ایجاد یک استراتژی بازاریابی تلفیقی
5. بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی و هوش مصنوعی
6. ادغام هوش مصنوعی در شبکه‌های اجتماعی
7. چگونه هوش مصنوعی آیندۀ بازاریابی را تغییر خواهد داد
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی
نویسنده
مترجمزهرا جهانفریان
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات68
زبانفارسی
شابک978-622-93473-4-8
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی

آرش ایران‌زاد
۱۴۰۲/۷/۳۰
جالب بود با محتوای درست و حسابی. این چت جی‌پی‌تی و هوش مصنوعی آینده‌ی دنیاست.
جمالی
۱۴۰۲/۷/۲۲
جالب بود. دومین کتابی بود که در مورد چت جی پی تی خوندم.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی

برای دریافت کتاب چت جی پی تی و بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.