معرفی و دانلود کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟

عکس جلد کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟

کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟ توسط وحید ایمنی‌ ویند و امید میرزای‌ شیرازی نوشته شده است. این اثر، یک کتاب راهنما برای مشاوره و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی و فیزیک محسوب می‌شود و آن‌ها را برای شرکت در کنکور سراسری آماده می‌سازد. خواندن این کتاب موجب می‌شود تا امکان قبولی در دانشگاه‌های برتر کشور نیز افزایش یابد. از همین رو، اثر مناسبی برای انتخاب رشته نیز به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟

انتخاب رشته‌ برای ورود به دانشگاه، مهم‌ترین بخش تحصیل دانش‌آموزان است. یک انتخاب رشته‌ی اشتباه، می‌تواند آینده‌ی تحصیلی و کاری را کاملاً تحت‌تأثیر قرار دهد. اهمیت رشته‌ی تحصیلی در دانشگاه به این خاطر است که یک رشته می‌تواند بر فعالیت‌های اجتماعی دانشجویان، کسانی که در دانشگاه ملاقات می‌کنند، افرادی که با آن‌ها دوست می‌شوند و ارتباطاتی که برقرار می‌کنند و درنهایت، شغلی که خواهند داشت تأثیر زیادی بگذارد. به همین دلیل باید استعداد تحصیلی دانش‌آموزان شناخته شود و آن‌ها را به مسیر درست هدایت کرد.

کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟ نوشته‌ی وحید ایمنی‌ویند و امید میرزای‌شیرازی است. این کتاب در زمینه‌ی مشاوره و هدایت تحصیلی نوشته شده و به دانش‌آموزان رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی کمک می‌کند تا بهترین انتخاب رشته را داشته باشند. آشنایی با رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها ارائه می‌شوند، موجب می‌شود تا دانش‌آموز با دیدی باز و آمادگی کامل در کنکور حاضر شود.

هرساله هزاران دانش‌آموز، خود را برای آزمون ورودی دانشگاه‌ها آماده می‌کنند. هدف اصلی این دانش‌آموزان و مسئولان مدارس، قبولی در دانشگاه‌های سراسری و در رشته‌ای درجه یک است. وحید ایمنی‌ویند و امید میرزای‌شیرازی، در کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟، به معرفی زیرشاخه‌های رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی و فیزیک می‌پردازند. به‌طور مثال، رشته‌ی تجربی از پرطرفدارترین رشته‌هایی است که دانش‌آموزان برای تحصیل خود انتخاب می‌کنند. بیشتر این افراد به دنبال قبولی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی هستند. نویسندگان در این کتاب، به مراحل متعدد تحصیل در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و دروس آن‌ها اشاره می‌کنند.

در مورد رشته‌ی ریاضی و فیزیک نیز از چگونگی قبولی در رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی هوافضا و مهندسی صنایع صحبت می‌شود.

این کتاب در سال 1400 در انتشارات سبز رایان گستر به چاپ رسید.

کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانش‌آموزان رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی و فیزیک، مشاوران و معلمان مدارس پیشنهاد می‌شود.

با وحید ایمنی‌ ویند و امید میرزای‌ شیرازی بیشتر آشنا شویم

وحید ایمنی‌وینددر سال 1373 به دنیا آمد. وی مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. ایمنی‌ویند دارای مدرک مربی‌گری مهارت‌های زندگی از مؤسسه‌ی آموزش عالی مدت بوده و چندین سال است که به‌عنوان مشاوره‌ِ تحصیلی، دانش‌آموزان را برای ورود به دانشگاه آماده می‌کند. او مشاوره‌ی مدارس و آموزشگاه‌های گاج، رشد، عرشیان، پسران ایران، گام برتر و غیره را در کارنامه دارد. کتاب «نیتروکنکور» اثر دیگر او است.

امید میرزای شیرازی متولد سال 1368 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت اجرایی و مدیرعامل مؤسسه‌ی فرهنگی-آموزشی شهید محلاتی است. دو مدال نقره و یک مدال برنز از مسابقات مخترعین کشور روسیه و دو مدال برنز از مسابقات مخترعین کشور آلمان از افتخارات وی محسوب می‌شود. امید میرزای شیرازی، در سال 1389 به‌عنوان جوان برتر و موفق استان تهران انتخاب شد. پنج اختراع ثبت‌شده از جمله دیگر افتخارات او است. وی کارگاه‌هایی برای کارآفرینی و خلاقیت در مدارس برگزار کرده است.

در بخشی از کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟ می‌خوانیم

برای ورود به رشته و دانشگاه‌های عالی بایستی از دوران و مقطع ابتدایی شروع به کار کرد چه کنکور به همین سبک فعلی برگزار شود و چه تغیراتی در نحوه برگزاری کنکور پیش بیاید و حتی اگر کنکور سراسری حذف شود. چراکه در‌هر‌صورت باید معیاری جهت سنجش و مقایسه و رقابت دانش‌آموزان با‌هم باشد که بر اساس آن معیار‌ها دانش‌آموز بتواند وارد دانشگاهی شاخص با سطح علمی بالا شود و بتواند رشته موردعلاقه‌اش را تحصیل کند.

توجه داشته باشید رقابت برای رسیدن به رشته‌ها و دانشگاه‌های شاخص و عالی بسیار سخت و سنگین است با یک محاسبه ساده با استفاده کردن از ظرفیت پذیرش هرکدام از دانشگاه‌ها در هرکدام از رشته‌ها مثلا دانشگاه‌های تهران و... و تعداد داوطلبین کنکور یا تعداد دانش‌آموزان پایه دوازدهم (که البته داوطلبین کنکور فقط شامل دانش آموزان پایه دوازدهم نمی‌شوند چرا که هر ساله چندین هزار نفر داوطلب پشت کنکوری از سال‌های گذشته داریم) می توانید به سادگی متوجه شوید که به طور مثال احتمال قبولی یک داوطلب در رشته‌ای مثل پزشکی در هر دانشگاهی حتی دانشگاه‌های غیر از تهران حدود نیم درصد (و کم‌تر) است.

برای اینکه بهتر متوجه شوید تصور کنید دویست نفر در صف رشته پزشکی ایستاده در صورتی که فقط یک نفر از آن دویست نفر انتخاب می‌شود و صد و نود و نه نفر دیگر در این رشته پذیرش نمی‌شود! پس یا باید قید این رشته را بزنید یا به اندازه بزرگی هدفتان تلاش کنید این فقط یکی از دلایل برای زودتر دست به کار شدن برای موفقیت بود.

فهرست مطالب کتاب

چرا برای موفقیت باید زودتر دست‌به‌کار شد؟
آیا قرار است روزانه چهل ساعت درس بخوانم؟!
تاثیر برنامه ریزی درست بر زندگی
من که تا به حال کاری نکرده‌ام می‌توانم موفق‌شوم؟
از کی شروع کنم؟
یا الان یا هیچ وقت دیگر!!!
پر طرفدارترین: رشته‌های علوم‌تجربی: (رشته پزشکی)
مراحل متعدد تحصیل در رشته پزشکی
درس‌های این رشته در طول تحصیل
دروس علوم‌پایه
دروس فیزیوپاتولوژی
دروس کارآموزی بالینی
دروس کارورزی بالینی
توانایی‌های لازم
بازار کار رشته پزشکی
پر طرفدارترین: رشته‌های شاخه علوم تجربی: (رشته دندان پزشکی)
دروس تحصیلی رشته دندانپزشکی و طول دوره تحصیل
بازار کار، درآمد و موقعیت شغلی رشته دندانپزشکی
ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر رشته دندانپزشکی
ارتودنتیکس (متخصص ارتودنسی)
پاتولوژی فک و دهان و صورت (آسیب شناسی)
اندودنتیکس (تخصص درمان ریشه دندان)
پریودنتیکس
دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
نکات مثبت رشته دندانپزشکی
نکات منفی رشته دندانپزشکی
پر طرفدارترین: رشته‌های شاخه علوم تجربی: (رشته داروسازی)
معرفی رشته داروسازی
توانایی‌های مورد نیاز جهت تحصیل در رشته داروسازی
بازار کار و آینده شغلی رشته داروسازی
شرایط تحصیل در رشته داروسازی در مقاطع بالاتر
پر طرفدارترین: رشته‌های ریاضی و فیزیک
رشته مهندسی عمران
رشته مهندسی نفت
رشته مهندسی برق
رشته مهندسی کامپیوتر
رشته مهندسی هوافضا
رشته مهندسی صنایع
کارآفرینی: (دانش آموزی)
کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؟
اشباع ظرفیت‌های شغلی و استخدامی
دوران دانشجویی
لزوم آموزش کارآفرینی برای تمام دانش آموزان
پر طرفدارترین: رشته‌های علوم انسانی
رشته حقوق
رشته روان شناسی
رشته مدیریت
رشته حسابداری
کدام رشته و دانشگاه: برای من بهتر است؟
علاقه
استعداد
شغل و کسب‌و‌کار
خانواده
هزینه‌ها و مکان جغرافیایی دانشگاه
مدیریت شرایط سخت برای رسیدن به موفقیت
خود انگیزشی
همدلی
مهربانی با خود
هنر درخواست کردن
دوستان موفق به خود جذب کنید
به اندازه هدف‌تان تلاش کنید
خودتان را با دیگران مقایسه نکنید
یک شبه میلیاردر شدن!
آموزش ببینید و ماهر تر شوید
معنویت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات سبز رایان گستر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات98
زبانفارسی
شابک978-600-416-667-6
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟

برای دریافت کتاب چطور بهترین رشته بهترین دانشگاه قبول شوم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.