معرفی و دانلود کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟

عکس جلد کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟

کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟ نوشته‌ی وس ویوانکو به یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه‌ی فردی، یعنی منظم بودن می‌پردازد. با به‌کارگیری نکات مطرح‌شده در این کتاب پرخواستار می‌توانید خودانضباطی را در زندگی روزمره‌ی خود جاری کنید و به به‌زیستی نزدیک شوید. این شما و این نکاتی ارزشمند و کاربردی برای دستیابی به موفقیت و رشد شخصی.

درباره‌ی کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟

به عقیده‌ی بسیاری از متخصصان، مهم‌ترین مؤلفه برای رسیدن به موفقیت، انضباط شخصی است. همه‌‌ی کسانی که در زندگی خود به موفقیتی دست یافته‌اند، در زندگی شخصی، خودانضباطی داشته‌اند؛ اما چطور می‌توان منظم بود؟ وس ویوانکو (Wes Vivanco) در کتاب چگونه ناظم خود باشیم (Self-Discipline) به این امر مهم می‌پردازد. او در کتاب خود راهکارهایی را به مخاطبان ارائه می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توان دیسیپلین شخصی پیدا کرد، مدیریت زمان را آموخت و در نهایت، به رشد فردی دست یافت. تنها کافی است با کتاب چگونه ناظم شخصی خود باشیم همراه شوید، توصیه‌های آن را به کار ببندید و خود تأثیری که در زندگی‌تان خواهد گذاشت را مشاهده کنید.

در باب رعایت نظم و منظم بودن بسیار گفته‌اند؛ اما کمتر کسی به دشواری عملی ساختن این امر اشاره دارد. آنچه کتاب چگونه ناظم خود باشیم را از سایر آثار متمایز می‌سازد، توجه به همین مسأله است. در واقع نویسنده‌ی این کتاب پس از ارائه‌ی تعریفی دقیق از نظم، راهنمایی‌هایی را پیش روی شما می‌گذارد که کاملاً در زندگی قابل اجرا هستند. اگر هدف شما موفقیت در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌ست و می‌خواهید تبدیل به انسانی منظم شوید این کتاب برای شما نوشته شده است.

معرفی و دانلود کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟

به تعویق انداختن انجام کارها، از دست دادن تمرکز، عدم اعتمادبه‌نفس و تصمیم‌گیری‌های نادرست از جمله مواردی هستند که ما را از رسیدن به موفقیت و رشد فردی باز می‌دارند. از مباحثی که وس ویوانکو به آن‌ها می‌پردازد، مقابله با اهمال‌کاری، بالا بردن اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس و تکنیک‌هایی برای تصمیم‌گیری است.

هدف این کتاب این است که به شما راه و روش نظم شخصی را بیاموزد و یاد بدهد که خود شما مسئول زندگی‌تان هستید و سرنوشت به دستان شما رقم می‌خورد. نکات کتاب حاضر به شما کمک می‌کنند راه موفقیت را برای خود هموار کنید. هرآنچه پیش‌تر درباره‌ی موفقیت شنیده بودید را فراموش کنید و با استفاده از کتاب چگونه ناظم خود باشیم، قدم به مسیر تازه‌ای برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت بگذارید.

کتاب چگونه ناظم خود باشیم اثر وس ویوانکو با ترجمه‌ی حمید دوازده امامی توسط نشر آموخته عرضه شده است.

نکوداشت‌های کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟

  • یک کتاب مرجع، مناسبِ افرادی که برای بهبود زندگی شخصی و حرفه‌ای خود نیاز به تشویق دارند. (Mamta Madhavan, Readers' Favorite)

  • وس ویوانکو در کتاب چگونه ناظم خود باشیم مسیر موفقیت را به شما توضیح می‌دهد. (Daniel D Staats, Readers' Favorite)

  • آنچه بیش از همه نظرم را جلب کرد، مطرح شدن اموری تازه توسط نویسنده بود که هر چه کتاب پیش می‌رفت،‌ جذاب‌تر می‌شد. (Jamie Michele, Readers' Favorite)

کتاب چگونه ناظم خود باشیم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به علاقه‌مندان کتاب‌های توسعه‌ی فردی و رشد شخصی توصیه و پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟ می‌خوانیم

اهمال‌کاری نه‌تنها مشاغل را خراب می‌کند، بلکه به بسیاری از آن‌ها خاتمه می‌دهد. در هر شرکتی هرازگاهی اهمال‌کاری پیش می‌آید. فردی پرانرژی، بلندپرواز و هیجان‌زده از احتمال فرصت‌های شگفت‌انگیز پیش رو به گروهی می‌پیوندد. بااین‌حال فردی که زمانی آینده‌ای روشن در انتظارش بود، سابقه‌ا‌ی پر از شکست پیدا می‌کند.

اصول کاری شما مستقیماً بر نتایج کارتان تأثیر می‌گذارد. نتایج کارتان عملکرد و موفقیت و موقعیت بلندمدتتان را تعیین می‌کنند. هزینه‌ی تعلل ممکن است بسیار گزاف باشد؛ همه‌ی آنچه را برایش سخت تلاش کرده‌اید از دست بدهید.

زمانی که مهلت‌ها و اهدافتان را از دست می‌دهید، کم‌کاری تنها بخش ثابت در زندگی‌تان می‌شود. طولی نمی‌کشد که شرکت تصمیم می‌گیرد فرد دیگری را جایگزین شما کند. به یاد داشته باشید که شرکت‌ها برای به دست آوردن منافع بیشتر کار می‌کنند، و در این مسیر نقشی که شما دارید مشخص شده است. اگر نتوانید انتظارات را برآورده کنید، صدها، هزاران یا حتی میلیون‌ها نفر دیگر هستند که می‌توانند جای شما را بگیرند.

در ابتدا، ممکن است تأثیر تأخیر چندان وخیم به نظر نرسد، اما انباشتگی آن‌ها‌ در طول زندگی شما را از پا می‌اندازد. به رؤیاهای ازبین‌رفته، اضطراب، استرس و عزت ‌نفس نابودشده فکر کنید. خواهید دید که چگونه زندگی شما با تعلل ممکن است از کنترل خارج شود.

با قرار گرفتن تحت تأثیر منفی تعلل بدیهی است، که در بدترین حالت، ممکن همه‌چیز را از دست بدهید. راه‌حل چیست؟ عمل کردن! به‌جای کنار گذاشتن کارها، کاری انجام دهید. شروع کنید، حتی یک حرکت کوچک؛ شروع کنید و به آن ادامه دهید. این به شما انگیزه می‌دهد و طولی نمی‌کشد که کار را به پایان می‌رسانید. عمل کردن ممکن است به‌آسانی آنچه تصور می‌کنیم نباشد، بنابراین بیایید به روش‌های ساده‌ای را ببینیم که می‌توانید ازطریق آن‌ها زندگی خود را از اهمال‌کاری درآورید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: راهنمایی برای رشد خودانضباطی
2: دشمن درون
3: تمرکز کنید و آن‌طور که می خواهید زندگی کنید
4: اعتماد به نفس
5: کنترل هیجان‌ها
6: ایجاد موفقیت پایدار
7: روان‌شناسی خلاقیت و بهره‌وری
نتیجه گیری
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه ناظم خود باشیم؟
نویسنده
مترجمحمید دوازده امامی
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-5987-00-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟

برای دریافت کتاب چگونه ناظم خود باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.