معرفی و دانلود کتاب بازاریابی برخط: راهنمای جامع بازاریابی در اینترنت

عکس جلد کتاب بازاریابی برخط: راهنمای جامع بازاریابی در اینترنت
قیمت:
۱۹۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی برخط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی برخط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی برخط: راهنمای جامع بازاریابی در اینترنت

کتاب بازاریابی برخط نوشته‌ی لوری توماس، راه و روش ساختن ارتباطات و به تبع آن فروش بیشتر را در دنیای بازارهای اینترنتی به خواننده آموزش می‌دهد. تمرکز نویسنده در این کتاب بر آن است که اصول کار بازاریابی برخط را به گونه‌ای به مخاطبانش بیاموزد که بتوانند از آن به صورت خلاقانه استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب بازاریابی برخط

توسعه‌ی تکنولوژی و گسترش امکانات خرید و فروش اینترنتی، به جای مبادله‌ی حضوری کالا، نیاز به نوعی بازاریابی متناسب با بازار را برای صاحبان کسب و کار ایجاد کرده است. فروشندگان دیگر نمی‌توانند روش‌های قدیمی بازاریابی را که مختص خرید و فروش‌های حضوری بود، در بازاریابی برخط (آنلاین) استفاده کنند. باید گفت امروزه کسب دانش و مهارت در بازاریابی برخط برای صاحبان کسب و کار و فروشندگان ضروری و بسیار مهم است. لوری توماس (Lorrie Thomas) در کتاب بازاریابی برخط (Online Marketing) تلاش می‌کند تا تجربیاتش را در این زمینه به مخاطبان منتقل کند و آنان را با این حوزه‌ی مهم بازاریابی آشنا کند.

لوری توماس یکی از مدیران و مربیان مهم و موفق بازاریابی برخط است که مدیر عامل یک آژانس تخصصی بازاریابی نیز هست. آژانس بازاریابی او در زمینه‌های آموزش، تجویز، مشاوره و ارائه‌ی راهکارهای سالم بازاریابی فعالیت دارد. او دانش و تجربه‌ی بسیاری در صنعت بازاریابی اینترنتی دارد و در زمینه‌هایی مانند بهینه‌سازی وب‌سایت، بازاریابی با موتور جست‌وجو، خرید و فروش و تبلیغات برخط، بهینه‌سازی موتور جست‌وجو و... تخصص دارد.

نویسنده‌ی کتاب بازاریابی برخط معتقد است داشتن یا نداشتن تحصیلات مرتبط با بازاریابی در موفقیت بازاریاب تأثیر خاصی ندارد. بلکه مهارت و خلاقیت و تفکر نقادانه‌ی بازاریاب و دانستن اصول و مبانی بازاریابی است که گستره‌ی تأثیر کار او را مشخص می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب بازاریابی برخط

حالا که قدرت به دست مشتریان است و فروشندگان رقابت بسیار تنگاتنگی را تجربه می‌کنند، وقت آن است که بازاریابان وارد عمل شوند و این فرصت را برای صاحبان مشاغل بسازند تا خود را به مشتریانشان معرفی و از آنان اعتبار و احترام دریافت کنند.

توماس بازاریابی را حداکثرسازی روابط می‌داند و برای این هدف، از ابزارهای متفاوتی نظیر وب‌سایت، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جست‌وجو و... استفاده می‌کند و کمک می‌گیرد. کلید موفقیت یک بازاریاب، به اعتقاد او، نحوه‌ی استفاده از این ابزارها برای برقرار کردن رابطه‌هایی مؤثر و معنادار است.

این کتاب مخاطب را در مسیری سریع برای استفاده از قدرت وب برای اهداف بازاریابی قرار می‌دهد. مسیر کتاب بازاریابی برخط با طراحی و ساخت یک وب‌سایت آغاز می‌شود و سپس گستره‌ی عمیقی از ابزارها و تکنیک‌های ضروری بازاریابی برخط را ارائه می‌دهد. مسائلی مانند:

  • بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی
  • بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل وب
  • بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (SEO)
  • بازاریابی ایمیلی
  • روابط عمومی آنلاین.

از ویژگی‌های کتاب بازاریابی برخط، بیان ساده و جذاب نویسنده و نمونه‌ها و مثال‌های کاربردی اوست که برای همه‌ی خوانندگان قابل درک است و به ارتباط گرفتن آنان با کتاب کمک می‌کند.

در نهایت باید گفت خواننده پس از پایان این کتاب با ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی آشنا می‌شود، می‌تواند با تفکر نقادانه از این ابزار استفاده کند و برای این کار از قوه‌ی خلاقیتش کمک بگیرد.

کتاب بازاریابی برخط نوشته‌ی لوری توماس توسط بهمن فروزنده ترجمه شده و در نشر آموخته به چاپ رسیده است.

کتاب بازاریابی برخط برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های مرتبط، کارآفرینان، بازاریابان، فروشندگان و فعالان حوزه‌ی فروش مناسب است.

در بخشی از کتاب بازاریابی برخط: راهنمای جامع بازاریابی در اینترنت می‌خوانیم

این گفته‌ی معروف که «محتوا طلا است» همواره در دنیای بازاریابی برخط شنیده می‌شود. محتوا طلا است؛ زیرا دارای توان آموزش دادن، اطلاع‌رسانی، ارتباط و اتصال، افزایش اعتبار، دیده شدن و فروشندگی است. این عبارت معتبر، همچنین یکی از روش‌های توسعه‌پذیری بیشتر برای شروع پُرقدرت بازاریابی برخط است. بازاریابی محتوا عبارت است از نشر محتوا در وب به نحوی که آموزش و قدرتمندی خوانندگان را به دنبال داشته باشد. بازاریابی محتوای برخط همچنین با جلب موتورهای جست‌وجوگر می‌تواند چندمنظوره هم باشد و وقتی بحث از بازاریابی برخط سالم و صحیح در میان باشد، شما همانی هستید که منتشر می‌کنید. تاکنون از بازاریابی محتوای برخط تعریفی بهتر از تعریف جو پولیزی؛ «ارکان پنج‌گانه‌ی بازاریابی محتوا- تعریف نهایی» پیدا نشده است؛ بنابر این تعریف بازاریابی محتوا عبارتست از:

مقاله بنیان (یا طولانی)؛ محتوا باید بازگوکننده‌ی داستانی ارزشمند و مناسب باشد. باید آگاهی‌دهنده، آموزشی یا سرگرم‌کننده باشد.
بازاریابی پشتیبان؛ محتوا باید بسترساز اهداف بازاریابی و فروشی باشد که شرکت، نهاد، یا مؤسسه سعی دارد آن را به انجام برساند.
رفتار مدار؛ محتوا باید در جست‌وجو برای حفظ یا تغییر رفتار مخاطب باشد.
چندسکویی (چاپی، دیجیتالی، صوتی، تصویری، وقایع)؛ محتوا می‌تواند یکپارچه نباشد.
مخاطبان خاصی را هدف‌گیری کند؛ اگر نتوانید مخاطبان خود را دقیقاً شناسایی کنید، این بازاریابی محتوا نام ندارد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
درباره‌ی نویسنده
پیشگفتار نویسنده
مقدمه
فصل اول: ساخت بنیان بازاریابی برخط
فصل دوم: برنامه‌ریزی وب‌سایت
فصل سوم: ساخت وب‌سایت
فصل چهارم: بازاریابی محتوا
فصل پنجم: وبلاگ‌نویسی
فصل ششم: بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی
فصل هفتم: تحلیل آماری وب
فصل هشتم: بهینه‌سازی موتور جست‌وجوگر
فصل نهم: تبلیغات برخط/ بازاریابی با موتور جست‌وجوگر
فصل دهم: بازاریابی با ایمیل
فصل یازدهم: روابط عمومی برخط
فصل دوازدهم: مدیریت بازاریابی با وب‌ چندکاره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی برخط: راهنمای جامع بازاریابی در اینترنت
نویسنده
مترجمبهمن فروزنده
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات380
زبانفارسی
شابک978-600-8237-01-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی برخط

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی برخط

برای دریافت کتاب بازاریابی برخط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.