معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۳۸,۵۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی

ناهید سادات ضیغمی در کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی با استفاده از ابزارهای متنوع و جذاب، یادگیری ریاضی را برای دانش‌آموزان آسان و لذت‌بخش می‌کند. دانش‌آموزان با حل سؤالات و تمرینات این کتاب به درک عمیق‌تری از مفاهیم می‌رسند و در امتحانات این درس نمره‌های بهتری کسب می‌کنند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی

دانش‌آموزانی که وارد پایه‌ی چهارم دبستان می‌شوند، مفاهیم پایه‌های قبل را گسترده‌تر یاد می‌گیرند و با چند مفهوم جدید مانند کسر، اعداد اعشاری، اعداد مخلوط و ضرب عددهای دو رقم در دو رقم آشنا می‌شوند. آن‌ها هم‌چنین اشکال و الگوهای هندسی را بهتر می‌شناسند و با مباحثی چون آمار و احتمال، تقارن و مختصات بیشتر آشنایی می‌یابند. معلمانی که به تقویت دانش ریاضی دانش‌آموزانشان اهمیت می‌دهند، صرفاً از روی کتاب درسی مطالب را آموزش نمی‌دهند و روش‌هایی خلاقانه برای تدریس به کار می‌گیرند. یکی از منابعی که می‌توان در آن‌ بازی‌ها و تمرین‌های خلاقانه را پیدا کرد، کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی است.

ناهید سادات ضیغمی با استفاده از روش‌های متنوع و جذاب مانند تصاویر، جدول‌ها، پازل‌ها و ابزارهای آموزشی دیگر، مفاهیم کتاب ریاضی چهارم دبستان را به دانش‌آموزان می‌آموزد.

نقاط قوت روش آموزشی کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی:

  • استفاده از ابزارهای متنوع: تصاویر، جدول‌ها، پازل‌ها و ... یادگیری را برای دانش‌آموزان جذاب و آسان می‌کنند.
  • نظارت و کمک والدین: والدین می‌توانند در حین انجام تمرینات به فرزندانشان کمک کنند و بر یادگیری آن‌ها نظارت داشته باشند.
  • ارزیابی پیشرفت: بخش «ارزشیابی معلمان» به والدین کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را شناسایی کنند.
  • موفقیت در امتحانات: حل سؤالات کتاب کار و تمرین ریاضی سوم به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم را به طور کامل یاد بگیرند و در امتحانات موفق شوند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین گل واژه

مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی است و در آن یادآوری، ثبیت، تعمیق و تنوع‌بخشی آموزش‌ها اهمیتی ویژه دارد. در این بخش، محتویات مجموعه‌ی کار و تمرین دوره‌ی ابتدایی معرفی می‌شود:

- کلبه‌ی آموزش: در بخش «کلبه‌ی آموزش» موضوع هر درس به طور خلاصه توضیح داده می‌شود و با بهره‌گیری از کتاب معلم، سه سطح روند یادگیری دانش‌آموزان مطرح می‌گردد. این بخش برای اولیا طراحی شده تا با مطالب کتاب درسی آماده شوند و فرزندشان را بهتر راهنمایی کنند.

- تمرین‌ها: در هر بخش از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، نویسندگان متناسب با هر پایه‌ی تحصیلی، تمرین‌های متفاوتی را طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموزان با کمک والدینشان در منزل، آموخته‌های خود در مدرسه را مرور کنند.

- ارزشیابی مرحله‌ای: پس از هر سه بخش، ارزیابی کوتاهی برای سنجش یادگیری دانش‌آموز قرار داده شده است.

- جدول ارزشیابی توصیفی معلم: این جدول با محتوای توصیفی، اهداف هر بخش را مشخص می‌کند. معلمان با مطالعه‌ی این جدول نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را تببین می‌کنند و والدین نیز با بررسی دقیق‌تر جدول، متوجه روند یادگیری فرزندشان می‌شوند.

- ارزشیابی پایانی: در بخش پایانی کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار گرفته است.

- خودارزیابی دانش‌آموز: پایان کتاب حاوی جدول توصیفی اهداف آموزشی دانش‌آموز است. دانش‌آموزان با پر کردن محتویات این بخش، میزان یادگیری خود را در پایان سال می‌سنجند.

کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی چهارم دبستان و والدین آن‌ها مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اعداد و الگوها
کلبه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
فصل 2: کسر
کلیه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
فصل 3: ضرب و تقسیم
کلبه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
آزمون نوبت اول
فصل 4: اندازه‌گیری
کلبه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
فصل 5: عدد مخلوط و اعشاری
کلبه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
فصل 6: شکل‌های هندسی
کلبه آموزش
تمرین
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
فصل 7: آمار و احتمال
کلبه آموزش
تمرین
آزمون پایانی
آزمون نوبت دوم
پاسخنامه‌ی آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-600-337-371-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ ۳۸,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین ریاضی چهارم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.