معرفی و دانلود کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی

عکس جلد کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی
قیمت:
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی

کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی که توسط جمعی از نویسندگان به رشته‌ی تحریر درآمده شامل سوالات تشریحی، چهارگزینه‌ای، صحیح و غلط، پاسخ کوتاه و... است که به دانش‌آموزان پایه‌ی چهارم کمک می‌کند بر مطالب درسی خود مسلط شده و به راحتی آن‌ها را مرور کنند. این کتاب متشکل از پنج بخش بوده و شامل آزمون‌هایی برای دروس ریاضی، فارسی، مطالعات اجتماعی، هدیه‌های آسمانی و علوم تجربی می‌شود.

درباره‌ی کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی

پایه‌ی چهارم ابتدایی یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی در دوران ابتدایی بوده که مباحث پایه‌ای، پرحجم و پیچیده را در برمی‌گیرد. مباحثی که دانش‌آموزان در طی این پایه‌ی تحصیلی می‌آموزند، مبنای مطالب پیچیده‌تر در آینده هستند؛ از همین رو نیاز است که دانش‌آموزان به خوبی بر این مباحث تسلط پیدا کرده و آن‌ها را به خاطر بسپارند.

بر همگان روشن است که به خاطر سپردن مطالب دروس حفظی نظیر علوم تجربی و هدیه‌های آسمانی و همچنین تسلط بر دروس ریاضی و... جز با تمرین و تکرار بسیار ممکن نیست و کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی منبع مناسبی برای این کار به‌شمار می‌رود. این کتاب شامل تمرینات و آزمون‌هایی از دروس هدیه‌های آسمانی، علوم تجربی، ریاضی، فارسی و مطالعات اجتماعی است و پوشش‌دهی جامع و مناسبی از هر درس دارد.

در ابتدای هر فصل از کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی نکات مهم و کلیدی درس، به صورت خلاصه ذکر شده که دانش‌آموزان را جهت مرور مطالب یاری می‌دهد. در بخش دوم این کتاب که از نشر گل‌واژه به چاپ رسیده، نویسندگان انواع و اقسام سوالات تستی، تشریحی، پاسخ کوتاه، وصل کردنی، صحیح یا غلط و غیره را طرح کرده‌اند تا دانش‌آموزان را برای پاسخ‌گویی به هر مدل سوالی در سر جلسه‌ی امتحان آماده کنند. پاسخ سوالات نیز در انتهای هر فصل قرار گرفته و می‌توانید درست یا غلط بودن جواب‌های خود را با دقت و حوصله بررسی کنید.

در انتهای هر بخش از کتاب دو سری آزمون جامع تحت عنوان آزمون نوبت دی‌ماه و خردادماه نیز قرار داده شده تا به مرور کلی و سریع مطالب در شب امتحان کمک کند.

در کتاب حاضر تلاش شده تا که مهم‌ترین نکات هر درس جمع‌آوری و ارائه شود. والدین و معلمان می‌توانند با نظارت بر شیوه‌ی پاسخ‌دهی به سوالات توسط دانش‌آموزان پیشرفت تحصیلی آن‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند. کتاب پیشِ رو را انتشارات گل‌واژه چاپ و منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سوالات دروس انتشارات گل‌واژه

مجموعه سوالات دروس که از سوی انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده، شامل سوالاتی از دروس مختلف برای هر پایه‌ی تحصیلی است. این کتاب‌ها که به هدف مرور مباحث به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند شامل انواع مختلف سوالات هستند و می‌توانند مانند یک مربی خوب، دانش‌آموزان را در طی امتحانات یاری داده و پیشرفت تحصیلی آن‌ها را تضمین کنند. این کتاب‌ها شامل دانستی‌های مهم هر درس، سوالات طبقه‌بندی شده به همراه پاسخ آن‌ها و آزمون‌های نوبت اول و دوم می‌شوند.

کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی چهارم ابتدایی مناسب است، همچنین این منبع کمک‌آموزشی می‌تواند به والدین و معلمان دانش‌آموزان نیز کمک کند تا در جریان پیشرفت‌ تحصیلی آن‌ها قرار بگیرند.

فهرست مطالب کتاب

هدیه‌های آسمان
فارسی
مطالعات اجتماعی
علوم تجربی
ریاضی
آزمون‌های نوبت اول
آزمون‌های نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات342
زبانفارسی
شابک978-600-337-120-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی

برای دریافت کتاب مجموعه سوالات دروس چهارم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.