معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین فارسی هشتم

عکس جلد کتاب کار و تمرین فارسی هشتم
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین فارسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین فارسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین فارسی هشتم

کتاب کار و تمرین فارسی هشتم تألیف مهرانگیز سلمانی و زهرا سلطانی مطلق، به دو درس فارسی و املای این مقطع تحصیلی می‌پردازد و می‌کوشد مهارت دانش‌آموزان را در آن‌ها تقویت کند. این راهنمای کمک‌آموزشی مطالب را در چارچوب درس‌نامه‌هایی فشرده و کوتاه توضیح می‌دهد، مثال‌های متنوعی از هر مبحث ارائه می‌کند و نمونه سؤالات جامعی دارد که به خواننده کمک می‌کنند برای امتحانات پایان ترم نوبت اول و دوم آماده شود.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین فارسی هشتم

فارسی یکی از قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین زبان‌های دنیاست. هزاران سال از پیدایش آن می‌گذرد و طی این قرن‌ها بسیار تکامل پیدا کرده. داستان‌ها، شعرها، حکایات و متن‌های زیادی به این زبان نوشته‌ شده‌اند که همگی بخشی از میراث فرهنگی ما به شمار می‌روند. به خاطر همین اهمیت است که آموزش فارسی به برنامه‌ی درسی دانش‌آموزان اضافه شده است. آن‌ها در این درس با نگارش و دستور این زبان آشنا می‌شوند و متون مهم آن را می‌شناسند. کتاب کار و تمرین فارسی هشتم تألیف مهرانگیز سلمانی و زهرا سلطانی مطلق، روی این کتاب درسی متمرکز می‌شود و نکات اساسی آن را مرور می‌کند. این منبع متشکل از درس‌نامه‌های کوتاه و مختصری است که مطالب مهم کتاب فارسی هشتم را به‌صورت فشرده ارائه می‌دهند. همین‌طور مثال‌های ادبی متعددی در آن وجود دارد که به دانش‌آموزان کمک می‌کند درک بهتری از این درس به دست آورند.

مهارت ارتباطی ازجمله مهارت‌های مهم در زندگی به شمار می‌رود و یکی از راه‌های رسیدن به آن، زبان است. اینکه بتوانیم درست صحبت کنیم، خوب بنویسیم، درک درستی از معنای واژه‌ها داشته باشیم و آن‌ها را به شکل صحیح به کار ببریم، نشانه‌های تسلط بر زبان و ماهر بودن در ارتباطات است. طبیعتاً به‌عنوان یک ایرانی در وهله‌ی اول باید بتوانیم زبان فارسی را در خود تقویت کنیم. درس‌های فارسی و املا هم با همین هدف در مدارس تدریس می‌شوند. اما یادگرفتن آن‌ها برای برخی از دانش‌آموزان خیلی راحت نیست و آن‌ها را دچار مشکل می‌کند. کتاب کار و تمرین فارسی پایه هشتم نوشته‌ی مهرانگیز سلمانی و زهرا سلطانی مطلق، این درس را ساده و خلاصه کرده و به دانش‌آموزان سال هشتمی کمک می‌کند شرایطشان را تا حد زیادی بهبود دهند. در این راهنما آزمون‌هایی طبقه‌بندی‌شده با پاسخ‌نامه‌های تشریحی وجود دارد تا خواننده بتواند خود را ارزیابی کرده و اشکالاتش را برطرف کند. همین‌طور دو آزمون جامع برای پایان نوبت اول و دوم طراحی شده تا او بتواند خود را برای این امتحانات آماده سازد.

کتاب کار و تمرین فارسی هشتم را انتشارات گل واژه منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

کار و تمرین، مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی از انتشارات گل واژه هستند که به دروس مهم مقاطع مختلف تحصیلی می‌پردازند و آن‌ها را مرور می‌کنند. این کتاب‌ها متشکل از درس‌نامه‌هایی هستند که نکات اصلی آن درس را به شکلی مختصر و مفید توضیح می‌دهند. همین‌طور آزمون‌ها، پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع و زیادی دارند که به درک و تعمیق مطالب کمک می‌کنند. دو آزمون جامع نیز برای پایان‌ترم اول و دوم طراحی شده است.

کتاب کار و تمرین فارسی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان کلاس هشتم پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: زیبایی آفرینش
درس اول: پیش از این‌ها
درس دوم: خوب جهان را ببین! صورتگر ماهر
خودارزیابی
فصل دوم: شکفتن
درس سوم: ارمغان ایران
درس چهارم: سفر شکفتن
خودارزیابی
فصل سوم: سبک زندگی
درس پنجم: راه نیکبختی
درس ششم: آداب نیکان
درس هفتم: آزادگی
نمونه سوالات امتحانی فارسی نوبت اول
نمونه سوالات امتحانی املای نوبت اول
فصل چهارم: نام و یادها
درس هشتم: نوجوان باهوش، آشپززاده وزیر، گریه امیر
دس نهم: قلم سحرآمیز - دو نامه
درس دهم: پرچم‌داران
خودارزیابی
فصل پنجم: اسلام و انقلاب اسلامی
درس یازدهم: شیر حق
درس دوازدهم: ادبیات انقلاب
درس سیزدهم: یاد حسین (ع)
خودارزیابی
فصل ششم: ادبیات بومی
درس چهاردهم و پانزدهم: درس آزاد
فصل هفتم: ادبیات جهان
درس شانزدهم: پرنده آزاد، کودکان سنگ
درس هفدهم: راه خوشبختی
نمونه سوالات امتحانی فارسی نوبت دوم
نمونه سوالات امتحانی املای نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین فارسی هشتم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات111
زبانفارسی
شابک978-600-337-111-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین فارسی هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین فارسی هشتم

برای دریافت کتاب کار و تمرین فارسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.