معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی

عکس جلد کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی
قیمت:
۶,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی

کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی توسط ندا زندی و هتاو مرادی تهیه و تدوین شده است و راهنمایی کاربردی برای یادگیری درس تفکر و سبک زندگی به دانش آموزان پایه هشتم ارائه می‌دهد. این کتاب به کلیه‌ی پرسش‌های کتاب درسی پاسخ می‌گوید و نمونه سوالات امتحانی را به همراه پاسخ این سوالات در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی

درس تفکر و سبک زندگی یکی از درس‌های جذاب پایه هشتم است. از آنجا که مطالب کتاب به شیوه‌ی مشارکتی و گفت‌وگویی تنظیم شده، برای یادگیری نیازی به حفظ کردن مطالب ندارید و جذابیت این درس نیز از همین نکته سرچشمه می‌گیرد. این درس حول دو محور تفکر و پژوهش، و آداب و مهارت‌های زندگی می‌گردد و روش بازخوانی تجربه‌های مختلف را به شما آموزش می‌دهد تا با تحلیل و استدلال درباره‌ی مسائل و مشکلات زندگی‌تان فکر کنید. فعالیت‌های آموزشی این درس توجه شما را به ابعاد مختلف سبک زندگی خود و دیگران جلب می‌کند و راهنمایی مناسب برای انتخاب سبک زندگی مطلوبتان به شما ارائه می‌دهد.

فعالیت‌های درس تفکر و سبک زندگی در سه گروه طبقه‌بندی شده‌اند. دسته‌ی اول فعالیت‌هایی است که انجامشان برای تمام دانش‌آموزان الزامی است. گروه دوم فعالیت‌های انتخابی را در برمی‌گیرد و گروه سوم شامل فعالیت‌های اختیاری است. پاسخ به کلیه‌ی این فعالیت‌ها یکی از دغدغه‌های دانش‌آموزان پایه هشتم محسوب می‌شود. کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی کتابی کمک آموزشی به تألیف مشترک ندا زندی و هتاو مرادی است و سعی دارد شما را برای پاسخ‌گویی به فعالیت‌های درس تفکر و سبک زندگی آماده کند. این کتاب مکمل خوبی برای یادگیری این درس محسوب می‌شود، به تمامی پرسش‌های کتاب درسی پاسخ می‌دهد و نمونه سوالات امتحانی را به همراه پاسخنامه‌ی آن در اختیار شما می‌گذارد تا کسب نمره‌ی بالا در این درس را تضمین کند.

کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی به صورت درس به درس بر مبنای ساختار کتاب تفکر و سبک زندگی تألیف شده است. هر درس نمونه‌ی پاسخ‌های فعالیت‌های الزامی و انتخابی را با ذکر صفحه در اختیار شما قرار می‌دهد که برای شرکت در گفت‌وگوها کمکتان می‌کند. همچنین پاسخ بخش «فعالیت در منزل» نیز ارائه شده است تا راهنمای شما برای انجام این فعالیت‌ها باشد. لازم به ذکر است که سوالات متن کتاب درسی نیز از قلم نیفتاده و تمامی نکات لازم تحت پوشش قرار می‌‌گیرد.

در پایان کتاب جداول خودارزیابی و نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم ارائه شده و پاسخ‌های آنها به همراه بارم‌بندی مورد نظر در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با مطالعه‌ی آن امتحانات این درس را با موفقیت پشت سر بگذارید.

کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی ذیل مجموعه کتاب‌های گام به گام دروس هشتم و به کوشش انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده و در دسترس دانش‌آموزان پایه هشتم قرار گرفته است.

کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب راهنمای خوبی برای یادگیری بهترِ درس تفکر و سبک زندگی دانش آموزان پایه هشتم است.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1
زیبایی
نقاشی شاهزاده خانم
پروژه
راه رهایی
بخش 2
مهارت‌های زندگی موفق کدام‌اند؟
آداب معاشرت و گفت‌وگو
مهارت‌های تصمیم‌گیری
خویشتن‌داری
بخش 3
دیو و کیک
خطکشی
تو نیکی می‌کن و در دجله انداز
ارائه گزارش پژوهش
بخش 4
رفتار پرخطر چیست؟
مهارت افزایش عزت نفس
مهارت بهبود خودپنداره و ...
مهار فشار روانی و اضطراب
مهارت‌های اقتصادی
بخش 5
واقعیت
عادت‌ها
پدر و پسر
تخیل یا ...
اثر
آن پسرک انار ندارد
شادی
بخش 6
مهار افسردگی
چگونه از افراد بزرگسال، پیر ...
چرا باید به همدیگر احترام بگذاریم؟
ارزش‌ها و معیارها
آداب و مهارت‌های سفر کردن
خودارزیابی نوبت اول سال تحصیلی
خودارزیابی نوبت دوم سال تحصیلی
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - تفکر و سبک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.