معرفی و دانلود کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی WINDOWS 10

عکس جلد کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی WINDOWS 10
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی WINDOWS 10 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی WINDOWS 10 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی WINDOWS 10

کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی WINDOWS 10 نوشته‌ی محسن نصرآبادی و علیرضا نقی‌زاده، راهنمایی گام‌به‌گام، جامع و کاربردی برای نصب ویندوز 10 بر روی سیستم شماست. نویسندگان کتاب با تمام جزئیات، به تمام مسائل مربوط به نصب، راه‌اندازی، آشنایی و استفاده از ویندوز 10 پرداخته‌اند و هیچ جای ابهامی برای کاربر باقی نگذاشته‌اند.

درباره‌ی کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی Windows 10

محسن نصرآبادی و علیرضا نقی‌زاده در کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی Windows 10، هرچه را که یک کاربر باید از ویندوز 10 بداند، بیان کرده‌اند.

شیوه‌ی نگارش این کتاب و سبک بیان نویسندگان بسیار ساده، مستقیم و بدون ابهام است. همه‌ی مسائل مربوط به یک موضوع، حتی پیش پا افتاده‌ترین مسائل، توسط مؤلفان توضیح داده می‌شوند. از این جهت باید گفت که کتاب حاضر برای طیف وسیعی از مخاطبان، مناسب و کاربردی است. تمام مراحل و مسائل در کتاب به همراه تصویر بیان شده‌اند تا مخاطب در هیچ نقطه‌ای با دشواری روبه‌رو نشود و به آسانی بتواند مباحث را بفهمد و به کار بگیرد.

نویسندگان در این کتاب با موضوع دانلود و نصب ویندوز 10 آغاز می‌کنند. سپس دستگاه‌های مناسب با این سیستم عامل را معرفی می‌کنند. قابلیت‌های جدید ویندوز 10 در صفحات بعدی مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از نصب و معرفی این سیستم عامل، کتاب به کارهایی می‌پردازد که باید بعد از نصب ویندوز 10 انجام شوند. در مراحل بعدی خواننده با فضای دسکتاپ (Desktop) و منوی استارت (Start) آشنا می‌شود و شیوه‌های شخصی‌سازی حساب‌های کاربری را می‌آموزد. بعد از بیان مباحثی دیگر، نویسندگان برخی از ایرادهایی را که ممکن است در هنگام استفاده از ویندوز 10 برای کاربران جدید پیش بیاید، مطرح می‌کنند و راه حل این اشکالات را به خواننده ارائه می‌دهند.

چنانکه گفته شد، کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی Windows 10 نوشته‌ی محسن نصرآبادی و علیرضا نقی‌زاده با زبانی ساده و شیوه‌ای قابل فهم، اطلاعاتی جامع و کاربردی را در زمینه‌ی استفاده از سیستم عامل ویندوز 10 به خوانندگان ارائه می‌کند. این کتاب به همت انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلید مهارت

مجموعه‌ی «کلید مهارت»، مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزشی است که توسط انتشارات نبض دانش منتشر شده‌اند. موضوعات کتاب‌های این مجموعه، بیشتر مربوط به دو حوزه‌ی کامپیوتر و کارهای فنی است. در این کتاب‌ها موضوع مورد بحث با زبانی ساده و روشی آسان به خوانندگانی که آشنایی کمی با موضوع دارند، آموزش داده می‌شود. از کتاب‌های این مجموعه می‌توان به عنوان‌های زیر اشاره کرد:

  • کلید مهارت آموزش عملی شبکه، نوشته‌ی دوگ لو، ترجمه‌ی محمدرضا شیروانی.
  • کلید مهارت آموزش کاربردی فتوشاپ، جواد کریمی.
  • کلید مهارت قطعات پرکاربرد الکترونیک، میثم کلهر.
  • کلید مهارت نصب، تعمیر و نگهداری کولر آبی، جمعی از مؤلفان.
  • کلید مهارت شناخت، تعمیر و عیب‌یابی سیستم ترمز ABS، اسماعیل شعبانی.

کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی Windows 10 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کسانی که قصد دارند با سیستم عامل ویندوز 10 آشنا شوند، مناسب است.

در بخشی از کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی WINDOWS 10 می‌خوانیم

تغییر نوع حساب کاربری

حساب‌های کاربری در ویندوز 10 بر دو نوع هستند: حساب استاندارد با دسترسی محدود و حساب مدیر با دسترسی کامل. جهت احتیاط ممکن است مایل باشید که برای وب‌گردی و دیگر فعالیت‌های آنلاین از حساب استاندارد استفاده کنید و هنگامی که نیازمند مدیریت یا بهینه‌سازی سیستم‌تان هستید از حساب مدیر استفاده کنید.

معمولاً چند حساب کاربری در هر رایانه وجود دارد که حداقل یکی از آن‌ها دسترسی مدیر دارد. اگر شما با حساب کاربری استاندارد وارد ویندوز شده‌اید، می‌توانید نوع حساب کاربری خود را به مدیر تغییر دهید. همچنین اگر با حساب مدیر وارد ویندوز شده‌اید می‌توانید حساب کاربری خود را به استاندارد تغییر دهید (مگر آن که این حساب کاربری، آخرین حساب کاربری با دسترسی مدیر در این ویندوز باشد)

حالت ایده‌آل این است که دو حساب کاربری مدیر در ویندوز با رمز عبورهای متفاوت ایجاد کنید. با این کار در صورتی که رمز عبور یک حساب کاربری فراموش‌تان شد می‌توانید با حساب کاربری دیگر وارد شوید و از طریق User Accounts در Control Panel رمز عبور حساب کاربری دیگر را تغییر دهید.

البته دقت کنید این کار را تنها زمانی انجام دهید که رمز عبور حساب کاربری دیگر را فراموش کرده‌اید. چرا که با تغییر رمز عبور یک حساب کاربری از طریق حساب کاربری دیگر، کلیه‌ی فایل‌های رمزگذاری‌شده (EFS) گواهینامه‌های شخصی و رمزهای عبور ذخیره شده در وبسایت‌ها و منابع شبکه را از دست خواهید داد.

فهرست مطالب کتاب

راهنمای دانلود و نصب گام‌به‌گام ویندوز 10
حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز 10
استفاده از صفحات نمایش لمسی
معرفی قابلیت‌های جدید ویندوز 10
اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز 10
4 کاری که پس از نصب ویندوز 10 می‌بایست انجام دهید
ورود به حساب کاربری
آشنایی با دسکتاپ‌های جدید
آشنایی با منو Start جدید
ورود به حالت تبلت و خروج از آن
شخصی‌سازی حساب‌های کاربری
آشنایی با مرورگر ویندوز 10
کورتانا و جست و جو
Tase View و تغییر دسکتاپ‌ها
3 روش برای حذف نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز 10
حل مشکل کار نکردن برخی از کلیدهای کیبورد در ویندوز 10
4 روش برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10
کاهش میزان مصرف باتری لپ تاپ و تبلت در ویندوز 10
شخصی‌سازی منوی START ویندوز 10
کاهش مصرف زیاد پهنای باند اینترنت در ویندوز 10
رایت CD با استفاده از ویندوز 10
کلیدهای میان‌بر ویندوز 10 با استفاده از دکمه‌ی ویندوز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید مهارت آموزش کاربردی WINDOWS 10
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-600-7703-52-6
موضوع کتابکتاب‌های سیستم عامل
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی WINDOWS 10

برای دریافت کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی WINDOWS 10 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.