معرفی و دانلود کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2

عکس جلد کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2
قیمت:
۷۴۰۰۰ ۶۶,۶۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2

کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2 نوشته‌ی کریگ زاکر همه‌ی اطلاعات و نکات مربوط به نصب و پیکربندی ویندوز سرور R2 2012 را به صورت تصویری به شما آموزش می‌دهد تا به یک متخصص در این حوزه تبدیل شوید. این کتاب مرجع مطالعه‌ی افرادی است که برای دریافت مدارک تخصصی مایکروسافت آزمون می‌دهند و نکات بسیار ارزشمندی درباره‌ی این آزمون‌ها در سراسر کتاب وجود دارد.

درباره‌ی کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2

شرکت مایکروسافت هر ساله، آزمون‌هایی تخصصی درباره‌ی نحوه‌ی استفاده از محصولات و خدمات خود برگزار می‌کند که با قبولی در این آزمون‌ها و گرفتن مدرکشان، در هر کجای دنیا می‌توانید به ارتقای شغلی نزدیک شوید. این آزمون‌ها بین‌المللی هستند و در کشورهای مختلف از جمله ایران به صورت آنلاین و به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند. آزمون‌های مایکروسافت معمولاً شامل سؤالات چند گزینه‌ای، تست عملی، مطالعه موردی و سؤالات کاربردی هستند تا افراد بتوانند مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف ارزیابی کنند. این آزمون‌های تخصصی برای مهارت‌های مختلف از جمله توسعه‌ی نرم‌افزار، مدیریت شبکه، امنیت اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده، مدیریت سیستم‌ها و... برگزار می‌شود. یکی از این آزمون‌ها، نصب و پیکربندی ویندوز سرور R2 2012 است. کریگ زاکر (Craig Zacker)، یکی از مربیان شرکت مایکروسافت، کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور R2 2012 (Exam Ref 70-410 Installing and Configuring Windows Server 2012 R2) را جهت کمک به آمادگی افراد برای این آزمون نوشته است.

ویندوز سرور R2 2012 یک سیستم عامل سرور است که بر اساس ویندوز 8.1 طراحی شده که نسخه‌ی ارتقاءیافته‌تر ویندوز سرور 2012 است و امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه‌ی قبلی دارد. از ویژگی‌های ویندوز سرور R2 2012 می‌توان به موارد متعددی اشاره کرد. این نسخه از ویندوز سرور دارای امکانات امنیتی پیشرفته‌ای مانند Secure Boot، BitLocker، AppLocker و... است که امنیت سیستم را بهبود می‌بخشد. ویندوز سرور R2 2012 امکانات مدیریتی قدرتمندی مانند Active Directory، Group Policy Management، Remote Desktop Services و... را ارائه می‌دهد که به مدیران سیستم کمک می‌کند تا سیستم‌ها را بهبود بخشند و مدیریت کاربران را ساده‌تر انجام دهند. همین طور امکانات ارتباطی مانند Hyper-V، Remote Desktop Services، DNS Server، DHCP Server و... را داراست که به شبکه‌ها و ارتباطات سازمانی کمک می‌کند. همه‌ی این ویژگی‌ها باعث می‌شود مطالعه‌ی کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور R2 2012 نه تنها برای دریافت گواهینامه مایکروسافت، بلکه برای استفاده از امکانات پرشمار این ویندوز سرور به کار آید.

کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور R2 2012 از ساده‌ترین نکات و توضیحات درباره‌ی انتخاب بهترین ویندوز سرور تا همه‌ی مراحل نصب و پیکربندی را کاملاً تشریح کرده است. استفاده از توضیحات ساده و شفاف، کادرهای نکات، جداول متعدد، عکس‌های صفحه نمایش و... کمک می‌کند که راحت‌تر مطالب را بیاموزید. همین‌طور در جای جای کتاب نکات متعددی درباره‌ی آزمون مایکروسافت وجود دارد که با دانستن آن‌ها امتحانتان را بهتر پشت سر خواهید گذاشت. در انتهای هر فصل نیز، سؤالات زیادی وجود دارد که می‌تواند به یادگیری کمک و ذهنتان را نسبت به سؤالات احتمالی باز کند.

ترجمه‌ی کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور R2 2012 را عبدالقادر طه حسن انجام داده است و انتشارات مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران، این کتاب را به چاپ رسانده.

کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور R2 2012 برای داوطلبین آزمون 410-70 مایکروسافت، فعالین حوزه‌ی فناوری اطلاعات و هر کسی که در زمینه‌ی ویندوز سرورها کار می‌کند مناسب است.

در بخشی از کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2 می‌خوانیم

تفاوت اصلی بین مدیر سرور ویندوز سرور 2012R2 و نسخه‌های قبلی توانایی اضافه کردن و مدیریت کردن سرورهای متعدد دریک زمان است. اگرچه هنگامی که ویندوز را برای اولین بار اجرا می‌کنید فقط یک سرور محلی در مدیر سرور نمایان می‌شود، ولی شما می‌توانید سرورهای دیگری را اضافه کرده و همزمان با یکدیگر مدیریت کنید. سرورهایی که اضافه می‌کنید می‌توانند فیزیکی یا مجازی باشند یا می‌توانند اجراکننده‌ی هرنسخه‌ای از ویندوز سرور از جمله ویندوز سرور 2003 باشند. پس از اینکه سرورها را به رابط کاربری اضافه کردید، می‌توانید گروه‌هایی شامل مجموعه‌ای از سرورها ایجاد کنید، ازجمله برای آنهایی که درمکانی خاص هستند یا آن‌هایی که درحال اجرای وظایف خاصی هستند. این گروه‌ها درقاب ناوبری نمایان می‌شوند و شما را قادر به اداره کردن آن‌ها به عنوان یک موجودیت واحد می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: نصب و پیکربندی سرور
بخش 2:پیکربندی رول‌ها و ویژگی‌های سرور
بخش 3: پیکربندی Hyper-V
بخش 4: استقرار و پیکربندی سرویس‌های اصلی شبکه
بخش 5: نصب و مدیریت اکتیو دایرکتوری
بخش 6: نصب و مدیریت Group Policy

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2
نویسنده
مترجمعبدالقادر طه حسن
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات585
زبانفارسی
شابک978-600-124-506-0
موضوع کتابکتاب‌های سیستم عامل
قیمت نسخه الکترونیک
۷۴۰۰۰ ۶۶,۶۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2

برای دریافت کتاب نصب و پیکربندی ویندوز سرور 2012 R2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.