معرفی و دانلود کتاب کلید مهارت برنامه نویسی اندروید با Android Studio

عکس جلد کتاب کلید مهارت برنامه نویسی اندروید با Android Studio
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت برنامه نویسی اندروید با Android Studio و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت برنامه نویسی اندروید با Android Studio و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید مهارت برنامه نویسی اندروید با Android Studio

اندروید استودیو بهترین محیط یکپارچه‌ی توسعه‌ برای اپلیکیشن‌های اندروید است. کتاب کلید مهارت برنامه نویسی اندروید با Android Studio نوشته‌ی مایک وان درونخلن راهنمایی گام به گام و عملی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای اندروید است تا بتوانند با استفاده از اندروید استودیو برنامه‌هایی با کیفیت و کارایی بالا تولید کنند.

درباره‌ی کتاب کلید مهارت برنامه‌نویسی اندروید با Android Studio

در حال حاضر، سیستم‌عامل اندروید در دومین دهه‌ی فعالیتش به سر می‌برد. در طول این مدت، اندروید به یکی از پرکاربردترین سیستم‌عامل‌های دنیا تبدیل شده و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ صنعت دستگاه‌های هوشمند، از این سیستم‌عامل در محصولات خود استفاده می‌کنند. سیستم‌عامل اندروید تحت نظارت گوگل قرار دارد و بر خلاف IOS ساختن و توسعه‌ی اپلیکیشن در آن رایگان است. این عوامل به علاوه‌ی تعداد زیاد کاربرانی که در سراسر دنیا از دستگاه‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنند، نیاز به تولید و به روزرسانی نرم‌افزارهای آن را گسترش داده است. به همین دلیل، شغل برنامه‌نویسی و توسعه‌‌ی برنامه‌های اندروید بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی از راه یادگیری مهارت برنامه‌نویسی و تسلط بر ابزارهای ضروری این کار این حرفه را شروع می‌کنند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، کتاب کلید مهارت برنامه‌نویسی اندروید با اندروید استودیو (Android Studio Cookbook)، توانایی را برای تولید و توسعه‌ی نرم‌افزارهای اندرویید قوی‌تر می‌کند. این کتاب نوشته‌ی مارک وان درونخلن (Mike Van Drongelen) است.

یکی از مهارت‌هایی که هر برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزاری به آن نیاز دارد، تسلط به یک محیط یکپارچه‌ی توسعه (یا IDE) است. محیط یکپارچه‌ی توسعه نرم‌افزاری است که ابزار و امکانات مورد نیاز برنامه‌نویسان را به صورت یک‌جا در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. تا قبل از این که گوگل، اندروید استودیو را به عنوان محیط یکپارچه‌ی توسعه‌ی رسمی برای برنامه‌های اندروید معرفی کند، از «اکلیپس» برای ساخت و ارتقای اپلیکیشن‌های سیستم عامل اندروید استفاده می‌شد. اکلیپس در اصل، محیط یکپارچه‌ی توسعه‌ی جاوا است؛ در حالی که اندروید استودیو به صورت اختصاصی برای نرم‌افزارهای اندروید تولید شده. بنابراین تعجبی ندارد که ساخت و توسعه‌ی نرم‌افزار اندروید با اندروید استودیو به مراتب از اکلیپس راحت‌تر است. مارک وان درونخلن در کتاب کلید مهارت برنامه‌نویسی اندروید با اندروید استودیو دلایل برتر بودن این محیط یکپارچه‌ی توسعه نسبت به اکلیپس را به طور کامل توضیح می‌دهد.

این کتاب امکانات گوناگون اندروید استودیو را معرفی می‌کند و استفاده از آن‌ها را برای ساختن و توسعه‌ی نرم‌افزارهای کارآمد و باکیفیت آموزش می‌دهد. عادله خجسته سالکویه کتاب کلید مهارت برنامه‌نویسی اندروید با اندروید استودیو را ترجمه و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است.

کتاب کلید مهارت برنامه‌نویسی اندروید با Android Studio برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که اصول برنامه‌نویسی و توسعه‌ی نرم‌افزار را می‌دانند و در زمینه‌ی ساخت و ارتقای نرم‌افزارهای اندروید تجربه دارند تهیه شده. اگر دانش و تجربه‌ی لازم در این زمینه را دارید و حالا قصد دارید به استفاده از اندروید استودیو نیز مسلط شوید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب کلید مهارت برنامه نویسی اندروید با Android Studio می‌خوانیم

اندروید استودیو را باز کرده و مراحل زیر را برای ساخت آن انجام دهید:

  1. پروژه جدیدی در اندروید استودیو ایجاد کنید. آن را GetItRight بنامید و روی گزینه Next کلیک کنید.
  2. گزینه Phone and Tablet را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.
  3. در بخش Add an activity to mobile، گزینه Google Play Service را انتخاب کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.
  4. فیلدهای activity name و title را همان‌گونه قبول کنید و روی گزینه Finish کلیک کنید.
  5. مرورگر خود را روی کنسول برنامه‌نویسی گوگل قرار داده و با نام کاربری خود وارد شده و یا اگر نام کاربری ندارید ثبت‌نام کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: به اندروید استودیو خوش‌آمدید
فصل 2: برنامه‌های مبتنی بر سرور cloud
فصل 3: طراحی متریال
فصل 4: اندروید ور Android Wear
فصل 5: اندازه استاندارد
فصل 6: عکس گرفتن و به اشتراک‌گذاری
فصل 7: تولیدکننده و ارائه‌دهنده محتوا
فصل 8: بهبود کیفیت
فصل 9: بهبود کارایی
فصل 10: تست بتای برنامه شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید مهارت برنامه نویسی اندروید با Android Studio
نویسنده
مترجمعادله خجسته سالکویه
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات309
زبانفارسی
شابک978-600-8871-34-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلید مهارت برنامه نویسی اندروید با Android Studio

برای دریافت کتاب کلید مهارت برنامه نویسی اندروید با Android Studio و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.