معرفی و دانلود کتاب گاهی

عکس جلد کتاب گاهی
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گاهی

کتاب گاهی به قلم ربکا الیوت، قصه‌ای مصور از ماجراهای دختری به نام کارلا است. از نظر توبی خواهرش کارلا بهترین خواهر دنیاست. می‌خواهید بدانید چرا؟ ماجراهایشان را دنبال کنید.

موضوع کتاب گاهی (Sometimes) چیست؟

کارلا بیمار است و باید چندگاهی را در بیمارستان بگذراند. زمانی که کارلا در بیمارستان است، توبی می‌داند که هم کارلا و هم خودش باید شجاع باشند. وقتی کارلا حالش بد می‌شود، توبی خیلی غمگین می‌شود ولی می‌داند که خیلی زود حال کارلا بهتر می‌شود و همین موضوع او را خوشحال می‌کند.

این کتاب در سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی شبکه رشد مورد تأیید وزارت آموزش‌ و پرورش قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه داستان‌های «کودکان توانایی‌های متفاوت دارند»:

نشر بوی کاغذ (بوکا) سعی دارد با انتشار مجموعه «داستان‌های کودکان توانایی‌های متفاوت دارند» برای کودکان و نوجوانان که شرایط متفاوت و ویژه‌ای نسبت به بقیه دارند، گامی سودمند و مفید در بهبود ارتباط والدین، معلمان و همسن و سالان این کودکان و نوجوانان بردارد. این نشر سعی می‌کند نیازهای ویژه‌ای که در روند آموزش باید مورد توجه قرار گیرد با داستان‌ها نمایش دهد.

آنچه دارای اهمیت است اعتقاد و باور به ارزشمندی این کودکان همانند تمام کودکان دیگر و اهمیت حضورشان در جامعه کنار دیگران است؛ چگونگی پذیرش و احترام به تفاوت‌های آنان مانند سایر تفاوت‌هایی که در همه انسان‌ها وجود دارد اصلی است که نباید فراموش شود.

کتاب گاهی مناسب چه کسانی است؟

ربه‌کا الیوت (Rebecca Elliott) این کتاب را با داستانی دلنشین و زیبا برای کودکان 3 تا 7 سال به رشته تحریر درآورده است. این داستان در قالب داستانی زیبا به کودکان می‌آموزد که هنگامی که یک فردی معلول یا بیمار است، کودکان نباید از این موضوع وحشت کنند، بلکه باید شجاع باشند و با مهربانی در کنار بیمار باشند و به آن‌ها کمک کنند. علاوه بر این، کتاب گاهی با بیانی ساده و تصاویری جذاب کودکان را با پدیده معلولیت آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب گاهی می‌خوانیم:

گاهی کارلا حالش خیلی بد می‌شود و این خیلی غمگینم می‌کند. ولی او دستم را خیلی محکم می‌گیرد و می‌دانم که حالش خیلی زود بهتر می‌شود. این حال مرا هم بهتر می‌کند. وقتی کارلا به خانه برمی‌گردد همگی جشن می‌گیریم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گاهی
نویسنده
مترجمشیرین محمدزاده
ناشر چاپینشر بوی کاغذ
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-6070-00-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گاهی

فاطمه فلاح
۱۴۰۲/۱/۱۴
مثل کتاب همینه که هست بسیار ظریف و هنرمندانه به مسئله معلولیت میپردازه و همزمان راه حل هم ارائه میده که به ویژگیهای مثبت افراد معلول توجه کنند نه معلویت آن‌ها در موردی خاص. حتما برای بچه‌ها لازمه بدونن این مسائلو حتی خانواده ها
زینا دالّی
۱۴۰۱/۵/۱۱
عالی بود فقط کاش توی همه کتابهای با این موضوع بجای نمی‌تونه بگیم جور دیگه‌ای فلان کار رو انجام میده و کلمه مشکل رو هم حذف کنیم از جمله هامون برای این موضوعات ولی در کل قشنگ تفاوتها مثبت بیان شده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب گاهی

برای دریافت کتاب گاهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.