معرفی و دانلود کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم

عکس جلد کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم

کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم نوشته‌ی اعظم صحرایی، اثری کمک‌آموزشی و کاربردی است که با ارائه‌ی درسنامه‌های کوتاه و مفید، نمونه‌سؤالات درس به درس و آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، همه‌چیز را مهیا کرده است تا نمره‌ی کاملی در این درس کسب کنید.

درباره‌ی کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم

کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم نوشته‌ی اعظم صحرایی متشکل از درس‌نامه‌هایی خلاصه‌شده مخصوص شب امتحان، مشاوره‌ی امتحانی، بارم‌بندی دروس، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی و آزمون‌هایی مشابه امتحانات پایانی است.

بخش مشاوره‌ و بارم‌بندی کتاب، شیوه‌ی ارزشیابی درس آمادگی دفاعی و پیش‌نیازهای کسب بهترین نمره از این درس را روشن کرده است تا دانش‌آموزان با آگاهی کامل به مطالعه و مرور هر درس بپردازند. درسنامه‌ی کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم نیز نکات مهم و کلیدی کتاب آمادگی دفاعی سال نهم را به‌طور طبقه‌بندی‌شده ارائه کرده است. درسنامه‌ی هر درس در کمتر از 2 صفحه تدوین شده تا دانش‌آموزان بتوانند مطالب درسی را در کمترین زمان ممکن به خاطر بسپارند. پس از مطالعه‌ی درسنامه و جمع‌بندی هر درس، نمونه‌سؤالات مرتبط با آن در پایان درس تعبیه شده‌اند تا دانش‌آموز بتواند آموخته‌هایش را محک بزند و اشکالات خود را رفع کند.

پاسخنامه‌ی تشریحی، از دیگر نقاط قوت کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم محسوب می‌شود؛ چراکه مطالعه‌ی پاسخ‌ها، نه تنها اشکالات شما را برطرف می‌‌کند؛ بلکه به دوره‌ی مطالب مهم درسی می‌انجامد و پاسخ صحیح و کامل هر سؤال را در اختیارتان قرار می‌دهد. آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم این کتاب نیز مشابه امتحانات نهایی طراحی شده‌اند و به دانش‌آموزان سال نهم کمک می‌کنند بهترین نتیجه را در آزمون‌های نهایی کسب کنند. با این همه، می‌توان گفت کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم یکی از بهترین گزینه‌ها برای آمادگی یافتن پیش از امتحان است و منبع مناسبی برای امتحانات مستمر و آزمون‌های پایانی به شمار می‌رود.

کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم را انتشارات گل واژه روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرگ مجموعه‌ای از کتاب‌های کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان است که انتشارات گل‌واژه آن را در مقاطع مختلف تحصیلی، برای همه‌ی دروس به چاپ رسانده است. هر کتاب از مجموعه‌ی گلبرگ، به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌‌ی کوتاه، کاربردی و طبقه‌بندی‌شده، آزمون‌های تشریحی، پاسخ‌نامه و نمونه‌سؤالات پایان‌ترم است. مشاوره‌ی شب امتحان گلبرگ نیز از دیگر نقاط قوت این مجموعه است که دانش‌آموزان را با نحوه‌ی مطالعه‌‌ی آن درس آشنا می‌کند. وجود آزمون‌های جامع ترم اول و دوم و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر مشخصه‌های کتاب‌های گلبرگ است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند ذهنیت دقیق‌تر و عملکرد بهتری در امتحانات پایان سال داشته باشند. این کتاب‌ها، گزینه‌ی بسیار خوبی برای مرور و ارزیابی مباحث درسی به شمار می‌آیند.

کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی نهم که به دنبال کسب نمره‌ی کامل در امتحانات آمادگی دفاعی هستند، توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-337604-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم

برای دریافت کتاب گلبرگ آمادگی دفاعی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.