معرفی و دانلود کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها تألیف علی هاشمی طاهری یکی دیگر از سری کتاب‌های گلبرگ است که دانش‌آموزان را برای شرکت در آزمون‌های پایان‌ترم آماده می‌کند. در این کتاب شما می‌توانید با خواندن درسنامه‌هایی که دقیق و با نکته‌بینی نگارش‌ شده‌اند، مفاهیم هر درس زبان انگلیسی را درک کنید و سپس با پاسخ دادن به آزمون‌های پس از هر درس و خواندن پاسخنامه‌ی تشریحی آن، کیفیت یادگیری خودتان را بسنجید.

درباره‌ی کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

درس زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین دروس عمومی متوسطه اول و دوم است که یادگیری آن نه تنها می‌تواند نمره‌های خوبی را در معدل و در آزمون‌های نهایی برای شما به همراه داشته باشد، بلکه در زندگی نیز می‌تواند برای ارتباط با فضاهای بین‌المللی بسیار کاربردی باشد. اما یادگیری آن به دقت و یادگیری و تسلط روی تمامی مهارت‌های آن نیاز دارد، نه صرفا حفظ کردن معنی کلمات. در درسنامه‌های کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم، تلاش بر این بوده که به صورت خلاصه، با زبانی ساده و البته با تمرکز روی نکات امتحانی هر 6 مهارت این درس به شما به خوبی و کامل آموزش داده شود. در درسنامه‌های این کتاب روی بخش Vocabulary یا واژگان با ارائه جدول و تصاویر مربوطه کار می‌شود. بخش Grammar یا قواعد با نشان دادن کاربرد آن‌ها در جمله و ارائه‌ی چندین مثال آموزش داده می‌شود. بخش Listening و Speaking‌ یا مهارت شنیدن و گفت‌وگوی هر درس نیز با ترجمه‌ی تک‌تک عبارات و طرح سوال از آن‌ها آموزش داده می‌شود. و در آخر هم به صورت مفصل روی بخش‌های Writing یا نوشتن و Reading یا درک مطلب با استفاده از انواع جداول و تقسیم‌بندی‌ها و انواع سوالات تمرکز می‌شود. شما با خواندن این درسنامه‌ها می‌توانید مطمئن باشید که هیچ بخش و نکته‌ای از کتاب وجود ندارد که از آن چشم‌پوشی کرده باشید. همچنین چون این درسنامه‌ها با رویکرد امتحان نهایی نوشته شده‌اند، قبل از آزمون‌ها با مرور آن‌ها می‌توانید نکات مهم هر درس را برای خودتان دوره کنید.

بعد از خواندن درسنامه می‌توانید آزمون‌های طبقه‌بندی شده مرتبط با هر درس را حل کنید. به این صورت هم می‌توانید از یادگیری درست مفاهیمی که در درسنامه خوانده‌اید مطمئن شوید و هم اگر هنوز در بخشی ضعفی دارید پاسخنامه‌ی مربوط به آن و نکات درسنامه‌ی آن‌ بخش را دوباره مطالعه کنید تا اشکالاتتان را به صورت کامل برطرف کنید. همچنین می‌توانید با انواع سوالات امتحانی و نحوه‌ی صحیح پاسخگویی به هر کدام آشنا شوید. علاوه‌بر آن پاسخنامه‌های تشریحی این آزمون‌ها نکات مهم را بار دیگر خاطرنشان کرده‌اند تا با خواندن و مرور کردن سریع آن‌ها مفاهیم به طور کامل در ذهنتان تثبیت شوند.

اگر تمامی این‌ها کافی نبود، می‌توانید بخش مرور در شب‌های امتحان را هم مطالعه کنید که برای مرور سریع و البته کامل تمامی مطالب درسی انگلیسی پایه دهم نوشته شده‌اند.

در نهایت اگر دوست دارید که بهترین نتیجه را در آزمون‌های تشریحی مهم مانند آزمون دی و خرداد ماه کسب کنید می‌توانید آزمون‌های جامع این کتاب را مطالعه کنید که هر کدام حاوی سوالاتی از مهم‌ترین درس‌های هر ترم تحصیلی هستند.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه هستند که هدف آن‌ها کمک به دانش‌آموزان برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی در امتحانات نهایی است. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درسنامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سوالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.

کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ انگلیسی (1) پایه دهم کلیه رشته‌ها برای دانش‌آموزان متوسطه دوم در پایه دهم همه‌ی رشته‌های تحصیلی مناسب است که می‌خواهند در امتحانات نهایی نتیجه‌ای مطلوب کسب کنند.

فهرست مطالب کتاب

Lesson 1 - Saving Nature
Lesson 2 - Wonders of Creation
Lesson 3 - The Value of Knowledge
Lesson 4 - Traveling the World
پاسخ‌های تشریحی
مرور در شب‌های امتحان
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانانگلیسی
شابک978-600-337-732-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.