معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک نوشته‌ی امیرحسین اعرابی و امیرحسین رستگار کنگاچر، درس فیزیک را به صورت جامع و کامل و در‌عین‌حال خلاصه‌شده به دانش‌آموزان سال دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک آموزش می‌دهد. علاوه بر درسنامه‌های کاربردی، مثال‌ها و تمرینات متعدد و آزمون‌های جامع ترم اول و دوم از دیگر نقاط قوت این کتاب است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک

درس فیزیک برای دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی و فیزیک درسی دوست‌داشتنی و جذاب، اما دشوار است. کتاب سال دهم، پایه‌ی بسیاری از مباحث کتاب‌ سال‌های بعد را به مخاطبین آموزش می‌دهد و همین باعث می‌شود که اهمیتی بسیار زیاد برای دانش‌آموزان و معلمان پیدا کند. درس فیزیک، تلفیقی از یادگیری مفاهیم و حل مسئله است. در نتیجه، روش درست آموزش و تمرین این درس اهمیت بسیاری دارد. کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک که به همت امیرحسین اعرابی و امیرحسین رستگار کنگاچر نوشته شده، دارای درسنامه‌هایی جامع است که به هر دو بعد حفظی و حل‌کردنی این درس اهمیت ویژه می‌دهد.

درسنامه‌های گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک، به همان ترتیب کتاب درسی، به آموزش مفاهیم به صورت نموداری و ساده‌شده می‌پردازد. درسنامه‌ها با جداول، نمودارها و نکته‌ها، به نوعی خلاصه‌نویسی کتاب هستند؛ با این تفاوت که با آموزش هر مفهوم، مثال‌هایی مطرح می‌شود که نمونه سؤالات مربوط به درس را به دانش‌آموز معرفی می‌کند و با خواندن آن، مطلب در ذهن دانش‌آموز تثبیت می‌شود. در انتهای هر درس و در آخر هر فصل کتاب، آزمون‌هایی وجود دارد تا مخاطبین دانسته‌های خود را بسنجند و تمرین بیشتری داشته باشند. آزمون جامع نوبت اول و دوم را نیز، به آزمون‌ها و نمونه سؤالات متعدد موجود در کتاب اضافه کنید. در انتهای کتاب، پاسخنامه تشریحی سؤالات را پیدا می‌کنید.

یکی از نقاط قوت کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک، پرسش‌ها و آزمون‌های موجود در آن است که باعث می‌شود، از هر کجای کتاب که امتحان داشته باشید، به‌راحتی درسنامه را بخوانید، سؤالات مربوط را حل کنید و برای امتحان آماده شوید. در واقع کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک، درست مثل همه‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه، بهترین خوراک مطالعه پیش از امتحان است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی‌شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس، کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، تقریباً همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک برای دانش‌آموزان سال دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فیزیک و اندازه‌گیری
فصل 2: ویژگی‌های فیزیکی مواد
فصل 3: کار، انرژی و توان
فصل 4: دما و گرما
فصل 5: ترمودینامیک
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-600-337-683-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.