معرفی و دانلود کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم

عکس جلد کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم

کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم، نوشته‌ی حسین انام پور، کتابی کمک‌آموزشی است که شامل درسنامه‌‌ و نمونه‌سؤالات طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخ‌های تشریحی می‌شود. این کتاب به دانش‌آموزان کمک می‌کند با آمادگی بیشتری در آزمون‌ها ظاهر شوند و در امتحانات نهایی انگلیسی هشتم، نمرات بالایی کسب کنند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم

کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم به تألیف حسین انام پور، منبع کمک‌آموزشی مفید و مختصری است که نمونه‌سؤالات امتحانات نهایی درس زبان انگلیسی پایه‌ی هشتم را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این کتاب، به چهار بخش درسنامه، نمونه‌سوال، پاسخنامه و امتحانات جامع پایانی تقسیم شده است. در درسنامه‌ی این کتاب، خلاصه‌ای از نکات آموزشی کتاب انگلیسی هشتم گردآوری شده است. نمونه‌سؤالات هر فصل، به شکل انواع و اقسام سؤالات چهارگزینه‌ای، جاخالی، صحیح و غلط، تشریحی و... طرح شده‌اند تا دانش‌آموزان با مدل سؤال‌ها آشنا شوند. بخش دیگر این کتاب نیز پاسخنامه‌ی تشریحی آن است. در کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم، پاسخنامه‌ی سؤالات امتحانی تعریف شده است تا دانش‌آموزان بتوانند میزان یادگیری خود را ارزیابی و آموخته‌هایشان را مرور کنند. ضمن اینکه در پایان کتاب، چند دوره آزمون جامع نوبت اول و دوم در اختیار دانش‌آموز قرار داده شده تا او را با فضای سوالات امتحانات نهایی بیشتر آشنا کند. این کتاب، همچنین، تکنیک‌ها و راهنمایی‌های ارزنده‌ای در مورد چگونگی مطالعه‌ی درس زبان انگلیسی ارائه داده است.

کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم با طبقه‌بندی مطالب کتاب درسی و ارائه‌ی بارم‌بندی چهار بخش Speaking, Listening, Writing و Reading، ساختار ارزش‌یابی این درس را ارائه کرده است تا دانش‌آموزان بتوانند با ذهنیت درستی با سؤالات آزمون‌های نوبت اول و دوم زبان انگلیسی مواجه شوند.

حسین انام پور کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم را به یاری انتشارات گل‌واژه، روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرگ مجموعه‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل واژه است که به دانش آموزان کمک می‌کند درس‌ها را مرور کنند و برای امتحانات نهایی آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌‌ی کوتاه و کاربردی، آزمون‌های تشریحی، پاسخ‌نامه و نمونه‌سؤالات پایان‌ترم است. مشاوره‌ی شب امتحان گلبرگ نیز از دیگر نقاط قوت این مجموعه است که دانش‌آموزان را با نحوه‌ی مطالعه‌‌ی آن درس آشنا می‌کند. کتاب‌های مجموعه‌ی گلبرگ، با حجم کم خود، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان به شمار می‌روند. این مجموعه‌، کتاب‌های خود را به دروس تمام مقاطع تحصیلی اختصاص داده است.

کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر، به دانش‌آموزان پایه‌ی هشتم که می‌خواهند درس زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و با آمادگی بیشتری در آزمون‌ها حاضر شوند، توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ انگلیسی هشتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات44
زبانانگلیسی
شابک978-600-337592-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم

برای دریافت کتاب گلبرگ انگلیسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.