معرفی و دانلود کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم

عکس جلد کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم

کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم تألیف حسین انام پور، به درس زبان انگلیسی کلاس هفتم می‌پردازد و می‌کوشد تمام سرفصل‌های این کتاب را مرور و دوره کند. این راهنمای کمک‌آموزشی شامل درس‌نامه‌ای است که مطالب کتاب را خلاصه می‌کند، نمونه سؤالاتی طبقه‌بندی‌شده دارد که از هر فصل استخراج شده و آزمون‌هایی جامع در آن گنجانده شده که امتحانات پایان‌ترم اول و دوم را شبیه‌سازی می‌کنند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم

در دنیای امروز، زبان انگلیسی مهارتی مهم و حیاتی به‌حساب می‌آید. تا جایی که بسیاری از والدین کودکشان را از سنین پایین آماده یادگرفتن این مهارت می‌کنند. بر همین اساس، درس زبان انگلیسی از مقطع متوسطه‌ی اول وارد برنامه‌ی درسی دانش‌آموزان شده تا اصول اولیه‌ی آن را در مدرسه آموزش ببینند. گرچه کتاب‌هایی که در مدارس تدریس می‌شوند از کیفیت بالایی برخوردارند، ولی ممکن است برای بعضی از دانش‌آموزان کافی نباشد. کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم تألیف حسین انام پور، یک منبع کمک‌آموزشی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند درس‌ها را خیلی سریع مرور کرده و نکات اصلی آن را بهتر درک کنند. این راهنمای درسی دربردارنده‌ی درس‌نامه‌ای مفید و مختصر است که در آن تمام مباحث کتاب زبان پایه‌ی هفتم به‌صورت فشرده توضیح داده شده و دوره می‌شود. ویژگی کتاب پیش رو این است که پس از هر درس‌نامه، از آن قسمت چند نمونه سؤال طبقه‌بندی‌شده هم طراحی شده تا دانش‌آموز آنچه را آموخته ارزیابی کند. پاسخ سؤالات نیز به‌صورت تشریحی ارائه شده است.

آموزش زبان انگلیسی به کودکانی که پیش‌تر با آن مواجه نبوده‌اند، کار ساده‌ای نیست. به همین خاطر کتاب‌های آموزشی باید با دقت زیادی طراحی و تدوین شوند. کتاب پایه‌ی هفتم انگلیسی از مباحث مقدماتی و ابتدایی آغاز می‌کند؛ مثل آشنایی با حروف الفبا، نحوه‌ی معرفی خود، و معنی چند واژه‌ی پرکاربرد و مهم. این‌چنین دانش‌آموز می‌تواند درکی کلی را از این زبان به دست آورد. به‌مرور که درس پیش می‌رود، مباحث مطرح‌شده نیز پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر می‌شوند. بااین‌همه ممکن است بعضی از بچه‌ها در این درس دچار مشکل شوند و از آن عقب بمانند. از سوی دیگر، انگلیسی کلاس هفتم شامل مباحث پایه‌ای است و اگر دانش‌آموز نتواند آن‌ها را به‌خوبی یاد بگیرد، در سال‌های بعدی نیز دچار مشکلاتی خواهد شد. با این تفاسیر آموزش کامل و درست آن اهمیت زیادی خواهد داشت. کتاب‌های کمک‌آموزشی یکی از منابعی هستند که کمک زیادی به فرد می‌کنند و می‌توانند خیلی از ابهامات او را برطرف نمایند. کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم نوشته‌ی حسین انام پور، یکی از همین کتاب‌ها محسوب می‌شود. این منبع علاوه بر تشریح سرفصل‌ها، آزمون‌های جامعی هم دارد که هدفشان آماده کردن دانش‌آموز برای امتحانات نهایی پایان‌ترم اول و دوم است.

کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم را انتشارات گل واژه به چاپ رسانده است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی گلبرگ گل واژه

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه است که قرار است به دانش‌آموزان کمک کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در برمی‌گیرد.

کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

این منبع آموزشی برای دانش‌آموزان کلاس هفتم مناسب است و به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ انگلیسی هفتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانانگلیسی
شابک978-600-337-586-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم

برای دریافت کتاب گلبرگ انگلیسی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.