معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین عربی هفتم

عکس جلد کتاب کار و تمرین عربی هفتم
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین عربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین عربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین عربی هفتم

کتاب کار و تمرین عربی هفتم تألیف مهدی پرکاری، متن درس‌ها و لغات عربی سال هفتم را دوره می‌کند و با کمک تمرین‌ها و مثال‌های متعدد آن‌ها را آموزش می‌دهد. این راهنمای کمک‌آموزشی دربردارنده‌ی سؤالاتی طبقه‌بندی‌شده در سطح‌های مختلف، از ساده تا دشوار، است و آزمون‌هایی جامع دارد که به دانش‌آموز کمک می‌کند برای امتحانات پایان‌ترم اول و دوم آمادگی پیدا کند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین عربی هفتم

خیلی از دانش‌آموزان در درس عربی مشکل‌ دارند و عموماً نمره‌ی خوبی از آن نمی‌گیرند. کم بودن زمان کلاس، فشردگی برنامه‌های درسی و البته ضعف علمی خود دانش‌آموز از دلایلی اصلی این مسأله هستند. اما به اعتقاد خیلی از دبیران و کارشناسان، با کمک گرفتن از کتاب‌های کمک‌آموزشی می‌توان این نقیصه را تا حد زیادی جبران کرد. کتاب کار و تمرین عربی هفتم تألیف مهدی پرکاری، ازجمله همین آثار است که بر روی درس عربی کلاس هفتم متمرکز شده و می‌کوشد آن را آموزش دهد. کتاب متشکل از یک درس‌نامه‌ی مختصر و مفید است که خیلی سریع تمام سرفصل‌های این درس را مرور می‌کند. نویسنده در این قسمت نکات اصلی و مهم هر فصل را استخراج کرده و تلاش کرده با مثال‌ها متعدد آن‌ها را شرح دهد. برای هر مطلب تمرین‌های زیادی، از ساده تا سخت طراحی شده تا دانش‌آموز درک بهتری از آن پیدا کند. ساختار این راهنما به‌گونه‌ای است که فرد می‌تواند دائم به آن رجوع کند و در زمانی کوتاهی تمام مطالب را مرور و یادآوری نماید.

عربی، زبانی پیچیده است و ساختار و قواعد خاصی دارد. از آنجایی که اکثر دانش‌آموزان پیش از آن با این پدیده مواجه نشده بودند، درکی از این زبان ندارند. به همین خاطر در خیلی از بحث‌ها دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند قواعد آن را درک کنند. عربی هفتم دربردارنده‌ی مباحث پایه‌ای زبان است؛ مثل اسم و صرف و نحو. کتاب کار و تمرین عربی هفتم، منبعی مناسب برای آشنایی بیشتر با این درس و یادگرفتن مبانی آن است. مهدی پرکاری در این راهنما علاوه بر درس‌نامه، آزمون‌ها و پرسش‌های طبقه‌بندی‌شده متعددی قرار داده. این آزمون‌ها در پایان هر فصل قرار گرفته‌اند تا دانش‌آموز بتواند آموخته‌هایش را محک بزند و بسنجد. علاوه بر این‌ها، دو آزمون جامع هم برای این کتاب طراحی شده؛ یکی از آن‌ها برای میان‌ترم و دیگری برای پایان‌ترم است. این آزمون‌ها تمرین خوبی برای آمادگی امتحانات پایان نوبت است.

کتاب کار و تمرین عربی هفتم را انتشارات گل واژه در قالب مجموعه‌ی آموزشی کار و تمرین منتشر کرده است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

کار و تمرین، مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارات گل واژه هستند که به دروس مهم مقاطع مختلف تحصیلی می‌پردازند و آن‌ها را مرور می‌کنند. این کتاب‌ها متشکل از درس‌نامه‌هایی هستند که نکات اصلی آن درس را به شکلی مختصر و مفید توضیح می‌دهند. همین‌طور آزمون‌ها، پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع و زیادی دارند که به درک و تعمیق مطالب کمک می‌کنند. دو آزمون جامع نیز برای پایان‌ترم اول و دوم طراحی شده است.

کتاب کار و تمرین عربی هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان کلاس هفتم و آن‌هایی که می‌خواهند در درس عربی بهتر شوند، می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند.

فهرست مطالب کتاب

1. قیمه العلم و نور الکلام و کنز الکنوز
2. جواهر الکلام و کنوز الحکم و کنز النصیحه و الحکم النافعه و المواعظ العددیه
3. حوار بین ولدین
4. فی السوق
5. الجملات الذهبیه
6. فی الحدود
7. الاسره الناجحه
8. زینه الباطن
9. الاخلاص فی العمل
10. الایام و الفصول و الالوان
پاسخ‌نامه
ضمائم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین عربی هفتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات140
زبانعربی
شابک978-600-337-609-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین عربی هفتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین عربی هفتم

برای دریافت کتاب کار و تمرین عربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.