معرفی و دانلود کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک نوشته‌ی حسین سلیقه، یک منبع کمک‌آموزشی کاربردی است که بیشتر با هدف موفقیت دانش‌آموزان در امتحانات نهایی طراحی و نگاشته شده است. این کتاب شامل درس‌نامه‌، نمونه‌ی آزمون و آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) پایه‌ی دهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک نوشته‌ی حسین سلیقه، بسته‌ای کمک‌آموزشی شامل درس‌نامه، نمونه‌سوال و آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم است.

بخش‌بندی کلی این کتاب، بر اساس فصل‌بندی کتاب درسی دین و زندگی 1 است. نویسنده برای هر درس، یک درس‌نامه طراحی کرده تا دانش‌آموزان برای مطالعه و مرور به آن مراجعه کنند. پس از درس‌نامه، آزمونی از مطالب درس، طراحی شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است تا آموخته‌های خود را با آن بیازمایند. پاسخ‌های تشریحی این آزمون‌ها در پایان کتاب قابل دسترسی است. هم‌چنین در این کتاب، نمونه‌هایی از امتحانات جامع نوبت اول و دوم به خوانندگان ارائه شده است.

بخش درس‌نامه‌ی این کتاب، جایگزینی برای خلاصه‌نویسی است. دانش‌آموزان می‌توانند در این بخش از کتاب گلبرگ، خلاصه‌ای از مطالب مهم و کلیدی هر درس را بیابند. در این بخش چکیده‌ای از مطالب هر درس، به شکلی که مطالعه‌اش برای دانش‌آموزان آسان‌تر باشد، در قالب جدول‌ها، نمودار‌ها و نکته‌ها برای دانش‌آموزان بیان شده است. دانش‌آموز می‌تواند برای جمع‌بندی و مرور سریع مطالب به این بخش مراجعه و از آن استفاده کند. این درس‌نامه با بیانی ساده و رویکردی معطوف به امتحان نهایی، طراحی و نگاشته شده است و ضعف‌های دانش‌آموزان را برطرف خواهد کرد.

سوالات آزمون‌های پایان هر درس نیز در انواع مختلف و شبیه به سوالات نهایی طراحی شده‌اند و برای این منظور که دانش‌آموزان، میزان یادگیری خود از درس دین و زندگی 1 را بسنجند، بسیار مناسب‌اند. پاسخ‌های تشریحی این سوالات که در پایان کتاب آمده است، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بیابند.
آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم نیز برای آشنایی با فضای سوالات و کسب آمادگی برای آزمون‌های نهایی بسیار مناسب‌اند. در ضمن این آزمون‌ها دیدی جامع و جزئی از چگونگی بارم‌بندی آزمون‌ها در اختیار دانش‌آموز قرار خواهند داد.

کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) پایه‌ی دهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک نوشته‌ی حسین سلیقه به همت انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ گل واژه

گلبرگ، نام یک مجموعه‌کتاب کمک‌درسی برای دانش‌آموزان پایه‌های مختلف دوره‌ی اول و دوم متوسطه است. اساس کار این مجموعه بر ارائه‌ی درس‌ها به‌صورت درس‌نامه‌های چکیده و نکات اساسی آزمونی طراحی شده و به‌طور تخصصی برای کمک به موفقیت آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان تهیه گردیده است. همچنین هر کتاب از این مجموعه‌ی خواندنی، دارای سوالات و آزمون‌های فصل‌بندی شده و نمونه‌ی امتحانات نوبت اول و دوم است که به همراه یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آماده شده و به دانش‌آموزان در درک بهتر روند آزمون‌ها و طراحی سوالات کمک می‌کند. این مجموعه با تلاش انتشارات گل واژه آماده شده. «گلبرگ دین و زندگی»، «گلبرک تاریخ ایران و جهان» و «گلبرگ ریاضی و آمار» نام برخی از جلد‌های این اثر کمک‌آموزشی پرسود است.

کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) پایه‌ی دهم رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی دهم در رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی، مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: هدف زندگی
درس دوم: پر پرواز
درس سوم: پنجره‌ای به روشنایی
درس چهارم: آینده روشن
درس پنجم: منزلگاه بعد
درس ششم: واقعە بزرگ
درس هفتم: فرجام کار
درس هشتم: آهنگ سفر
درس نهم: دوستی با خدا
درس دهم: یاری از نماز و روزه
درس یازدهم: فضیلت آراستگی
درس دوازدهم: زیبایی پوشیدگی
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-600-337-731-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.