معرفی و دانلود کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

با کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، آمادگی خود در آزمون‌های نهایی را تضمین کنید. مهدی پرکاری، مؤلف کتاب‌های کمک‌آموزشی، در این اثر نکات مهم دروس عربی را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و در قالب درس‌نامه‌هایی فشرده و کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین مجموعه آزمون‌ها و نمونه‌سؤالات متنوعی در پایان هر درس تهیه شده تا شما را در تمرین و تکرار دروس و رفع اشکالات نهایی همراهی کند.

درباره‌‌ی کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

موفقیت در امتحانات عربی تاثیر ویژه‌ای بر معدل نهایی شما دارد؛ اما قابل درک است که حجم بالای مطالب و تنوع آزمون‌های پیش‌ رو، گاهی چالش‌های جدی‌ای برای مرور دروس عربی پیش پایتان بگذارد. راه‌حل قطعی و پربازدهی که این‌روز‌ها اساتید برتر از آن استفاده می‌کنند، کمک گرفتن از درس‌نامه‌های مختلف و یادگیری مطالب از طریق خلاصه و چکیده‌ی دروس است. این همان کاری‌ست که مهدی پرکاری نویسنده‌ی کتب کمک‌آموزشی در اثر موفق گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، انجام داده. او در این اثر با کارگیری شیوه‌های آموزشی متنوع و پربازده‌، به دانش‌آموزان در یادگیری مطالب دروس عربی کمک می‌کند.

فصل‌بندی کتاب گلبرگ عربی براساس دروس کتاب عربی پایه‌ی دهم آماده شده و برای کمک به یادگیری بهتر دانش‌آموزان رشته‌های علوم تجربی، ریاضی و فیزیک مناسب است. نویسنده‌ی این راهنما، مجموعه‌ای از مهم‌ترین مطالب درسی و همچنین نکات پرتکرار آزمونی را در حجمی کم و در قالب جدول‌ها و نمودار‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. این درس‌نامه‌ها، به درک عمیق‌ و ماندگارتر مطالب کمک ویژه‌ای می‌کند و همچنین برای مرور و جمع‌بندی درس‌ها نیز یک گزینه‌ی عالی‌ست. علاوه‌ بر‌ این، در پایان هر درس‌نامه و براساس موضوع همان درس، مجموعه‌ای از سوالات در قالب‌های چهارگزینه‌ای، جای خالی، تشریحی و پاسخ کوتاه آماده شده تا از یادگیری کامل هر درس اطمینان پیدا کنید و چالش‌ها و ابهامات درسی را به‌شیوه‌ای راهبردی برطرف سازید. همچنین در پایان کتاب پاسخ هر سوال به‌ صورت کاملاً تشریحی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و خواننده را در ارزیابی پاسخ‌ها و روند پیشرفت یاری خواهد داد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن، بخش مرور برای شب امتحان است. این قسمت به شما این امکان را می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در فرصت‌های محدود پیش از امتحانات، امکان دسترسی سریع به بخش مهم مطالب و یادآوری نکات طلایی را داشته باشید. بخش پایانی کتاب نیز به آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم اختصاص داده شده. نویسنده در این قسمت گزیده‌ای از مجموعه سوالات نهایی سال‌های گذشته را گرد هم آورده و دانش‌آموزان را به‌طور تخصصی‌تری برای موفقیت در آزمون‌های نهایی آماده می‌کند. درنهایت، کتاب گلبرگ عربی را می‌توان یکی از کم‌نقص‌ترین کتاب‌های کمک‌آموزشی این درس دانست؛ اثری که با مطالعه و تمرین مطالب آن یادگیری عمیق‌تری را تجربه خواهید کرد و از ساعات درسی لذت بیشتری خواهید برد. این کتاب با تلاش ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی، انتشارات گل واژه در دست شما قرار می‌گیرد.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرگ، نام یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای دانش‌آموزان پایه‌های مختلف دوره‌ی اول و دوم متوسطه است. اساس کار این مجموعه بر ارائه‌ی درس‌ها به‌صورت درس‌نامه‌های چکیده و نکات اساسی آزمونی طراحی شده و به‌طور تخصصی برای کمک به موفقیت آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان تهیه گردیده است. همچنین هر کتاب از این مجموعه‌ی خواندنی، دارای سوالات و آزمون‌های فصل‌بندی شده و نمونه‌ی امتحانات نوبت اول و دوم است که به همراه یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آماده شده و به دانش‌آموزان در درک بهتر روند آزمون‌ها و طراحی سوالات کمک می‌کند. این مجموعه با تلاش انتشارات گل واژه آماده شده. «گلبرگ دین و زندگی»، «گلبرگ تاریخ ایران و جهان» و «گلبرگ ریاضی و آمار» نام برخی از جلد‌های این اثر کمک‌آموزشی پرسود است.

کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌های تحصیلی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک می‌توانند از مطالب پرکاربرد این راهنما استفاده کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-337-733-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ عربی، زبان قرآن (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.