معرفی و دانلود کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

عکس جلد کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی به تألیف علی کیانی با ارائه‌ی درسنامه‌ی مختصر و دقیق، سوالات امتحانی، آزمون پایان فصل، بارم‌بندی، آزمون‌های جامع و پاسخ‌های تشریحی، منبع آزموشی کاملی برای مرور و جمع‌بندی مباحث کتاب درسی زیست شناسی 2 رشته‌ی علوم تجربی محسوب می‌شود و شما را برای شرکت در آزمون‌های پایانی و نهایی آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

علی کیانی کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی را به صورت فصل به فصل تألیف کرده است. درسنامه‌ها، تمارین و آزمون‌های تألیفی و منتخب این کتاب به همراه پاسخ‌های تشریحی، تمامی نیازهای درس زیست شناسی پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی را تحت پوشش قرار می‌دهد و موفقیت شما را در آزمون‌های نوبت اول و دوم تضمین می‌کند.

کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی مانند دیگر کتاب‌های مجموعه گلبرگ پنج بخش دارد. بخش اول درسنامه است. این بخش تمامی مباحث و نکات آموزشی کتاب زیست شناسی پایه یازدهم را پوشش می‌دهد و برای یک مرور و جمع‌بندی سریع یاری می‌رساند. بخش دوم سوالات امتحانی یا موضوعی است. این بخش با سوالات متنوع، تمامی مطالب کتاب را در قالب تمرین تکرار و پیاده‌سازی می‌کند. در پایان هر فصل، یک آزمون پایان فصل در نظر گرفته شده است. این آزمون‌ها مطالب آموزشی فصل را برایتان مرور می‌کند و تیپ سوالات امتحانی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بخش نهایی کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم است. در این آزمون‌ها به صورت جامع با انواع پرسش‌ها آشنا می‌شوید و بهترین نمره را در امتحانات نوبت اول و دوم کسب می‌کنید. بارم‌بندی سوالات و پاسخ‌های تشریحی تمامی تمرین‌ها و آزمون‌ها نیز در کتاب آمده است که شما را با نحوه‌ی پاسخگویی به پرسش‌های امتحانات نوبت اول و دوم آشنا می‌کند.

کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ و به کوشش انتشارات گل واژه روانه‌ی بازار کتاب شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتاب آموزشی با نام گلبرگ منتشر کرده است که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شوند. این کتاب‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ها و رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا سریع‌تر به مرور دروس بپردازند و با سوالات متنوع تألیفی و منتخب آزمون‌های پایانی سال‌های اخیر آشنا شوند. این کتاب‌ها برای آمادگی صددرصدی دانش‌آموزان در آزمون‌های پایانی و نهایی طراحی شده و شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل و آزمون‌های نوبت اول و دوم به همراه پاسخ‌های تشریحی و بارم‌بندی است. برخی جلدهای منتشرشده، «گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی»، «گلبرگ فارسی هشتم» و «گلبرگ شیمی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک» نام دارند.

کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مختص دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1- تنظیم عصبی
فصل 2- حواس
فصل 3- دستگاه حرکتی
فصل 4- تنظیم شیمیایی
فصل 5- ایمنی
فصل 6- تقسیم یاخته
فصل 7- تولید مثل
فصل 8- تولید مثل نهان‌دانگان
فصل 9- پاسخ گیاهان به محرک‌ها
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات127
زبانفارسی
شابک978-600-337-707-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

برای دریافت کتاب گلبرگ زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.