معرفی و دانلود کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه دوازدهم رشته علوم تجربی

عکس جلد کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه دوازدهم رشته علوم تجربی
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه دوازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه دوازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه دوازدهم رشته علوم تجربی

کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه دوازدهم رشته علوم تجربی نوشته‌ی علی کیانی، دانش‌آموزان را در مرور درس‌ها و کسب آمادگی برای امتحانات یاری می‌رساند. این کتاب با بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل و آزمون‌های نوبت اول و دوم و پاسخ‌های تشریحی، دانش‌آموزان را با تمام تیپ سوالات و بارم‌بندی آن‌ها آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی

بدیهی است تمرین و مرور، هر درسی را هرچقدر هم سخت، در ذهن تثبیت می‌کند. کتاب‌های کمک‌آموزشی ابزاری هستند که وظیفه‌ی این تکرار را بر عهده می‌گیرند و از راه‌های تازه‌ و متنوعی همان مطالب درسی را بیان می‌کنند. آن‌ها همچون معلمی در خانه قدم‌به‌قدم با دانش‌آموز همراه خواهند شد و تا یادگیری کامل مطلب او را رها نخواهند کرد.

هرچند مطالب درسی در کلاس‌های مدرسه به‌خوبی منتقل می‌شود، ولی گاه نیاز به مرور و جمع‌بندی مطالب در دانش‌آموزان حس می‌شود. کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی در قسمت درسنامه‌ی خود این نیاز را برطرف می‌کند. علی کیانی درسنامه را با بیانی ساده و با رویکرد امتحانی نگاشته تا ضعف آموزشی دانش‌آموزان را بهبود بخشد.

سوالات امتحانی یا موضوعی بخش دیگر کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی هستند. با مطالعه‌ی دقیق درسنامه، پاسخ‌گویی به این سوالات دشوار نخواهد بود. علی کیانی در طراحی این سوالات تنوع را اساس کار خود قرار داده تا بتواند تمام مطالب آموزشی را در قالب تمرین به دانش‌آموز منتقل کند. این سوالات مقدمه‌ای هستند برای آزمون‌هایی که پایان هر فصل وجود دارد. این آزمون‌ها همراه با بارم‌بندی، آمادگی لازم را برای کسب موفقیت در آزمون‌های اصلی ایجاد می‌کند.

پاسخ‌های تشریحی نکته‌ی مثبت دیگری است که می‌توان راجع‌به کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی به زبان آورد. این‌گونه دانش‌آموز مجبور نیست وقتش را صرف پیدا کردن جواب صحیح یا پرسیدن از دیگران کند. او می‌تواند در همان لحظه به پاسخ سوالش برسد و اشکالاتش را اصلاح کند.

علاوه‌بر آزمون‌های پایان فصل، در پایان کتاب، آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم قرار داده شده تا گرفتن بهترین نمره در امتحانات را تضمین کند. علی کیانی تمام تلاشش را کرده تا مخاطبان با طیف گسترده و متنوعی از تمرینات و سوالات مواجه شوند و در امتحانات اصلی خود کمتر با پرسشی جدید روبه‌رو شوند. دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی با مطالعه‌ی درسنامه و حل سوالات کتاب حاضر، در مواجهه با امتحان زیست‌شناسی 3 اضطراب کمتری را تجربه می‌کنند و نتیجه‌ی بهتری می‌گیرند.

کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی از سوی نشر گل‌واژه به بازار کتاب عرضه شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتابی با نام گلبرگ منتشر کرده که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرند. این کتاب‌‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا دروس را مرور کنند و به سوالات متنوع و گسترده‌ای در رابطه با هر درس پاسخ دهند. این کتاب‌ها شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل به همراه پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های نوبت اول و دوم هستند. برخی جلدهای منتشرشده، «گلبرگ علوم تجربی هفتم»، «گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم» و «گلبرگ انگلیسی هفتم» نام دارند.

کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب زیست شناسی 3 مختص دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مولکول‌های اطلاعاتی
فصل 2: جریان اطلاعات یاخته
فصل 3: انتقال اطلاعات در نسل‌ها
فصل 4: تغییر در اطلاعات وراثتی
فصل 5: از ماده به انرژی
فصل 6: از انرژی به ماده
فصل 7: فن‌آوری‌های نوین زیستی
فصل 8: رفتارهای جانوران
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه دوازدهم رشته علوم تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-600-337-654-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه دوازدهم رشته علوم تجربی

برای دریافت کتاب گلبرگ زیست شناسی (3) پایه دوازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.